כתרומת פילדלפיה, המשימה שלנו היא להבין את ההשפעה של אירועים בלתי צפויים על הקהילה שלנו ולספק שירותי חירום מהירים, ואחריהם פתרון נזק הוגן ומתוזמן. אם תבחר לעבוד עם סוכן TPC כדי להגיש ולנהל את התביעה שלך או להגיע אלינו ישירות, צוות התביעות יהיה שם כדי לסייע לך. כאשר אתה מדווח על תביעה, נציגי מרכז שירות התביעות יפעלו לאיסוף מידע על תביעות ראשוניות וימנו קצין תביעות לטיפול בצרכים שלך.
מומחה לביטוח MAPFRE הוזמן לבדוק את הרכב שלך ולהכין הערכת נזק
אם יש לך שאלות במהלך תהליך התביעות, אנא פנה אל קצין התביעות שלך או אל סוכן ה- TPC שלו ונשמח לעזור לך. אתה יכול להיות זכאי לאפשרות התיקון המואצת שלנו, המפורטת להלן, או שתרצה לשקול קבלן שאין לו כל קשר לטענתך לתקן את ביתך אם אינך בטוח אם ברצונך להזמין שחזור.
אם הערכת הסדנה גבוהה מזו של מעריך הביטוח MAPFRE
העובדים שלנו עובדים עם העסק שאתה בוחר להשיג מחיר מוסכם. אם התביעה שלך מתרחשת מחוץ לשעות העבודה הרגילות, אנא התקשר למספר 800 – 269 – 1409. אנו ניצור קשר עם האחראי (חברת הביטוח שלך) ונעביר אותך לשיחה – מתאם תביעות – שיוכל לעזור לך. אי דיווח ושמירה של ראיות באופן מיידי יכול להשפיע על הדיווח שלך ולפגוע בתהליך. אנא יידע אותנו מייד אם נגרם לך נזק לביתך, אנו ניצור איתך קשר ונמסור לך מידע בהקדם האפשרי כיצד לגבות את הכספים המגיעים לך.
מסיבה זו
אינך מעוניין להמתין עד שתצטרך להגיש תביעה לפני שתבקש מייעוץ מהמבטח או מהפוליסה שלך. חשוב גם לדבר עם המתווך שלך על המדיניות שלך היטב לפני הגשת הבקשה. הבוחנים בוחנים בקשות חדשות לביטוח חיים כדי להבטיח כי למועמדים אין מחלות קשות שיגרמו להם בסיכון גבוה לביטוח. השופט בודק את הנכס, מראיין את התובע והעדים ומבצע סקירה יסודית של ההיסטוריה הרפואית, התיעוד הרפואי ומידע רלוונטי אחר.
לפני שאתה בכלל דן בתביעה אפשרית או תחליט שלא להגיש אותה, נציגך נדרש ליצור קשר עם החברה. אם אתה מגיש תביעה, עליך לשלוח מסמכים אלה באופן מיידי מכיוון שהם רגישים לזמן ולזמן.
לנוחיותכם, כללנו רשימה של שותפים עסקיים בהם אנו משתמשים בכדי לסייע בשירותי חירום ותיקוני בית במהלך תהליך הנזק. הערה: לא תקבל אחריות תשלום אם העסק שלך משתמש בשירותי חירום ללא הסכמתך מראש וטיפול מצד מתאם.
בסופו של דבר
תביעות ביטוח מגנות על אנשים מפני תאונות ומחלות שגורמות לנטל כספי גבוה. נזק אישי נופל תחת מטריית ביטוח נזקי גוף של חברת הביטוח שלך (PIPA). הבנת המדיניות שלך היא הצעד הראשון להגנה על הארנק שלך, מכיוון שכל תביעה עלולה לסכן את השיעור שלך. תביעה נגד חברה, כמו תאונה, פציעה או מחלה, יכולה להצביע על אחריות עתידית כלפי המבטח שלך.
חיובי אחסון יכולים להיגרם מדי יום ויכולים לעזור לקבוע אם עליכם להחליף את מכוניתכם להפחתת החיובים
אם המכונית שלך נפגעה לחלוטין בתאונה או אם כל גג הבית שלך קרס, הגשת תביעה הגיונית יותר מבחינה כלכלית. לדוגמא, כאשר מתרחש אסון טבע, הוא יכול לסייע לרגולטורים בתהליך תביעות מסובך. החוקרים צופים בתובעים כדי לראות אם הם עושים משהו חשוד בגלל הפציעות המפורטות בתביעה.
במקרים מסוימים ניתן להגיש תביעה נגד חברת ביטוח שעשויה להחליט לסרב לכיסוי. פריטים אלה נוטים להיות בסיכון גבוה יותר לא להיות מכוסים באופן נרחב יותר מסוגי חייבים אחרים.
לא משנה מה המצב
חשוב למזער את מספר התביעות המוגשות כדי להגן על שיעורי הביטוח שלך מפני עליות משמעותיות. אם תגיש תביעה על בסיס הנזק שנגרם, שיעוריך יעלו עם כל פעולה שתוגש. בין אם אתה חוב ובין אם לא, מספר התביעות שהגשת ישפיע על השיעור שאתה משלם עבור הכיסוי (תשלום בתשלום המכונה פרמיית ביטוח) ועל גובה הפרמיות שלך.
ברוב המקרים, עם זאת, רק האנשים המפורטים בפוליסה שלך זכאים לבקש תשלומים.
המטרה של המתאמים העובדים עבור חברות ביטוח היא לחסוך לחברה כמה שיותר כסף. מטרתו של מתאם ציבורי העובד עם תובע היא לשלם לתובע ככל האפשר.
מרבית התביעות הרפואיות מוכרעות באופן אלקטרוני, והתיק דורש מעט מאמץ מצד המטופל. הספק מגיש תביעות נגד המוביל מטעם מבוטח הפוליסה.