איך להיות אומן חושים : מחיפוש לביצועים

להיות אומן חושים זה לא קל, אבל זה יכול להיות באמת מתגמל. אחרי הכל, מדובר באחת מהדיסציפלינות הפופולריות והידועות בעולם. אם אתה רוצה להיות אומן חושים, אתה צריך להתחיל בלימוד היסודות. במאמר זה ניקח אותך דרך כל מה שאתה צריך לדעת על מנטליזם – מחיפוש פוטנציאלי ועד לביצועים. אנו מקווים שהמדריך הזה יעזור להפוך את הפיכתך לאומן חושים למציאות עבורך!

מה זה מנטליזם.

צריך הרבה תרגול והתמקדות רצינית כדי להיות אומן חושים מצליח. כדי להיות אומן חושים, עליך להבין תחילה את עקרונות המנטליזם. עקרונות אלה כוללים שימוש באביזרים, אשליות והונאה.

איך לעשות מנטליזם.

על מנת לבצע מנטליזם, אתה חייב להיות בעל כישורי תצפית חזקים כמו גם ניסיון בביצוע אשליות ואביזרים. כדי ללמוד עוד על איך לעשות מנטליזם, בקר באחד מהמשאבים המקוונים הרבים המתמקדים בנושא . אתה יכול גם להשתתף בשיעור מקוון או סדנה המוקדשת במיוחד לקריאת מחשבות.

איך לבצע מנטליזם.

לאחר ששלטת בכל הכישורים הבסיסיים הנדרשים למנטליזם, הגיע הזמן להתחיל להופיע! ראשית, תרגל את האשליות שלך באופן קבוע בפומבי כדי שתרגיש איתן בנוח ותוכל להרגיש בטוח כשאתה מוציא הצהרות עם המוח שלך. לאחר מכן, מצא אומן חושים מומלץ והתאמן איתו לעתים קרובות בהדגמות או במפגשים פרטיים. לבסוף, ודא שיש לך את כל הציוד הדרוש כולל מראה ואוזניות כדי שתוכל להתאמן באופן פרטי ללא הסחות דעת מרעש או מעקב מבחוץ.

מנטליזם כמקצוע.

מנטליזם קיים כבר מאות שנים ויש לו יתרונות רבים הן עבור המבצע והן עבור הקהל. אומן חושים יכול לפתוח הזדמנויות חדשות לבדר, להתחבר לאחרים ולעזור לאנשים להבין את המחשבות הפנימיות שלהם. אמני חושים מעלים מופע טלפתיה בו הם מציגים יכולות על אנושיות לכאורה כמו קריאת מחשבות או הזזת חפצים בעזרת המחשבה.

מהן הדרישות להיות אומן חושים.

כדי להיות אומן חושים, עליך להיות בעל כישורי קריאה חזקים ולהיות מסוגל לזהות רגשות בהבעות הפנים של אנשים. אתה גם צריך להיות מסוגל להשתמש במוח שלך כדי לייצר אשליות וליצור קסם מבצע. כדי להפוך לאומן חושים, סביר להניח שתצטרך לקחת שיעורים ולהשתתף בסדנאות המכסות נושאים כמו עבודת במה, עיצוב אשליות, פסיכולוגיה, תיאטרון, מדיטציה, טכניקות הגנה עצמית וכו'.

מהן הדרישות לביצועים.

בכל הנוגע לביצועים (ביצוע קסמים), ישנן שתי דרישות עיקריות: ריכוז טוב ועצבים חזקים. תצטרך גם גישה לאביזרים וחומרים המחקים חפצים או מצבים מהחיים האמיתיים. כאומן חושים, תזדקק לכמה כישורים נפוצים כמו קריאת מחשבות או ייצור אשליות. כדי להעלות מופע מדהים לקהל שלך, תרצה להתאמן באופן קבוע בבית כדי שהטריקים שלך יעברו חזרות כמו שצריך לפני כל הופעה!

מנטליזם כגאדג'טים.

היתרונות של בעלות על גאדג'ט מנטליזם יכולים להיות עצומים. בין אם אתה אומן חושים מתחיל או מנוסה, ישנן הזדמנויות רבות עבורך להשתמש בכישורים ובידע שלך בצורה מהנה ומעניינת. לדוגמה, אם בבעלותך גאדג'ט מנטליזם המאפשר לך לשלוט מנטלית בחפצים, תוכל להשתמש בו כדי למצוא חפצים מוסתרים בסביבה או לבצע קריאת עתידות.

מהן הדרישות לבעלות על גאדג'טים של מנטליזם

על מנת להחזיק בגאדג'ט מנטליזם העומד בדרישות שנקבעו על ידי היצרן, יהיה עליך להיות בן 18 לפחות ובעל רישיון נהיגה בתוקף. בנוסף, גאדג'ט המנטליזם שלך חייב לעמוד בדרישות הבאות:

-הוא חייב להיות מסוגל לעבוד עם קלפים סטנדרטיים (כגון אלו המשמשים את הצופים באירועים)

-הוא חייב להיות מסוגל להחזיק עד 10 קלפים

-זה חייב להיות מסוגל לשמש עם כל סוג של ציוד אודיו/ויזואלי

-זה חייב להיות מסוגל לשמש עם כל גימיק אומן חושים

על מנת ללמוד כיצד להשתמש בגאדג'טים של המנטליזם שלך, תצטרך תחילה לרכוש סט של סרטוני הדרכה או ספרים. משאבים אלה ילמדו אותך את היסודות כיצד להשתמש במכשירים שלך ולבצע אשליות. לאחר שלמדת את היסודות, תוכל להתחיל להתאמן בבית על ידי שימוש במכשירים שלך בדרכים שונות.

סיכום

מנטליזם הוא מקצוע שדורש הרבה מסירות ועבודה קשה. בעלות על גאדג'טים של מנטליזם יכול לתת לך את היכולת לבצע הישגים מדהימים, כולל אשליות ותעלולי אשליות. על ידי למידה כיצד להיות אומן חושים, תוכל להשיג כל מטרה שתציב לעצמך. בנוסף, להיות אאומן חושים הוא תחביב מהנה שכולם יכולים ליהנות ממנו. עם הכלים וההכשרה הנכונים, כל אחד יכול להפוך למצליחן.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן