איך לפרוץ דלת

מנעולן בתל אביב ? הגעתם למקום הנכון 

אתה יכול להשאיר את המפתח בדלת או פשוט להתקשר לשירות מפתח מקצועי כדי לבצע את העבודה.

אם יש לך את הכלים בהישג יד, אתה צריך לקוות שהדלת שאתה עומד לפניה אינה דלת פלדה. יהיה קל יותר לפרוץ דלת עם חומר מסגרת עץ מאשר עם מסגרת מתכת. דלתות פלדה קלות יכולות להזדקק רק לדלתות עץ מודרניות וכבדות להחלפת שלושת הצירים.

אם הטריק של לבעוט את התפס מחוץ למצב לא עובד

אתה יכול לבעוט ולנגח את דרכך בדלת. עליכם לוודא כי לא תגרמו נזק לקיר או לחלקים אחרים של הבניין, כגון הקירות. כאשר אתה נפתח דלת, כפי שקורה כאשר אתה נתקל בצד הנעול של הדלת, התכנן לתקוף את אביזרי הנעילה על ידי מיקוד לאזור סביב ידית הדלת.

שיטה זו יכולה להרוס את המנעול באמצעות מקדחה כדי לפרוץ את הכוס ולתת לך גישה לפתיחת הדלת. עבור דלתות ברזל בהתאמה אישית, יש להקפיד על התקנת מנעול מוטבע המונע פריצה מסוג זה – וכי כאשר מנסים לעשות זאת.

אם אתה מרים חפץ לא נעים ומסורבל ומשתמש בו בכדי לפגוע במשטח העמיד של דלת

נקודת התורפה של המערכת היא ככל הנראה הדלת עצמה וכנראה שפרק כף היד שלך אינו מאובטח כראוי מפני פגיעות. דלתות ברזל מעוצבות כך שלא תצטרכו לדאוג לפורץ לפריצה ולפגוע בתכונות הדלתות.

הדרך השלישית והברורה ביותר לפתוח דלת נעולה

היא לפתוח אותה על ידי הסרת הברגים הצירים. זה דורש כיוון והתכופפות קפדנית כדי לדחוף את המנעול למסגרת הדלת. לאחר שפגעת בתפס השומר על הדלתות סגורות, הירי זריקה על המנעולים משני הצדדים וכפה אותם שוב.

לוחות דלתות משמשים

כדי לספק אבטחה נוספת על הדלת ולביצוע תיקונים במקום בו הותקפו הדלתות במהלך הפסקה – אם בכלל. שביתות בטיחות משמשות בדרך כלל באזור שביתות מת כדי לחזק את מסגרות הדלת ולתקן כל נזק שעלול להתרחש במהלך ההפסקה כדי למנוע אותן. הם גם מסייעים בתיקון מסגרות דלתות וניתן להשתמש בהם בחלק החיצוני של הדלת על ידי חיזוק קצוותיה. שביתות ארוכות משמשות בדרך כלל לחיזוק משקוף הדלת באזור עם מנעולי בטיחות ולתיקון כל שביתת קיפאון באזור זה כדי לגרום נזק ולמנוע ניסיונות שבירה.

אם כבאי צריך לשבור את ידית הדלת במקום את הדלת עצמה, הוא יכול לעשות זאת על ידי שבירת מוט ההליגן. הם יכולים גם להשתמש במוט רכש לעבודה על דלתות חיצוניות קשות שמסרבות לבעוט פנימה, כמו דלת הכניסה של בניין דירות.

שבר בליסטי פחות מזיק חייב להרוס את בריח הדלת

המנעול או הציר, והבחירה האידיאלית היא רובה ציד. אבל אם אתה נועל את עצמך בטעות, סכין חמאה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להיפתח עם שירות מפתח. סכין חדה עלולה להיות מסוכנת מאוד כשאתה מנסה לפתוח דלת נעולה, מכיוון שהיא עלולה לפצוע אותך. היצמד למשהו שאינו משונן לחלוטין, כגון סכין או מברג, ולא להב חד.

אם נותרת ללא חשמל בשעת חירום ואתה צריך להפשיל את דלת המוסך בכדי לעצור את כפתורי הקיר ולהרחיק את עבודתם

חשוב למצוא דרך להגיע לידית ולשחרר אותה. אם הדלת נתקעת מעט, הכבאים יכולים להיכנס בקלות, אך אם מדובר בחומרת פאניקה, לא מחובר צינור לדלתות, כך שתצטרך להחזיר את המפתח, לנפץ חלון או להשתמש בשיטות לעיל כדי לפתוח מכונית כאשר המפתחות נעולים בפנים. הדלת תעבור דרך חור בגג, ולא דרך דלת הכניסה, ואם לא תניח עליו את הצינורות, היא תיתקע מעט.

תזדקק לכלי שיעזור לך לעבור, אך תזדקק לו אם אתה מתמודד עם סף פנימי כבד תעשייתי או מסחרי, כגון דלת כניסה, או אם מדובר בדלתות חיצוניות ממתכות, קשוחות יש להקשיח לכניסה בכפייה, ו / או לדלתות חיצוניות מוקשות.

 

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן