איך מחליפים מכסים בלפטופים?

בדקנו כמה שיותר מחשבים ניידים מזה מאה שנה כדי לראות אילו מהם אפשר ולא ניתן לקנות. מהנדסים ממשיכים להגדיר מחדש מה אפשרי בקטגוריה זו, וקובעים סטנדרטים חדשים מבחינת ביצועים, אורך חיים, צריכת חשמל, חיי סוללה, אמינות, ביצועים ועוד.

אם טרם התנסית בפירוק מחשב נייד

אנו ממליצים להחליף את המקלדת על ידי טכנאי מחשבים. אם אתה תקוע עם מסך על המחשב הנייד שלך לכל החיים, ככל הנראה תתאכזב מאוד מאיכות המסך של המחשב הנייד הנוכחי שלך. אנו ממליצים לך להשיג מחשב נייד נוסף עם תצוגה טובה יותר אם יש לך אפשרות, אך אם לא, אנו ממליצים להחליף את המקלדת על ידי טכנאי מחשבים. הם היו הראשונים שהציגו מסכי 120 הרץ למחשבים ניידים ומאז הובילו את הדרך בפיתוח מסכים בעלי ביצועים גבוהים ובעלי ביצועים גבוהים למחשבים ניידים.

למדו את ילדיכם לשטוף את ידיהם לאחר השימוש במחשב הנייד ולהשתמש בו בעדינות

בין אם ילדכם חולק את המחשב הנייד המשפחתי ובין אם יש לו מכשיר משלו, טיפול טוב במחשבים ניידים חיוני בכדי למנוע נזק יקר. אף על פי שהם נדירים, אסונות כמו לוח אם פגום או לוח LCD לעיתים קרובות עולים על הערך של מחשב נייד משומש ויכולים לעלות הרבה יותר ממה ששווה המחשב הנייד בעלויות התיקון. מחשב מקבוק פרו שנבדק בקפדנות, שאפל מוכרת באותה אחריות כמו חדש, יכול להיות שווה את החיסכון בעלויות, בעוד שמחשב נייד ששופץ על ידי צד שלישי שמעולם לא שמעתם עליו יכול להיות תענוג אמיתי. כל תיקון אמור לעלות פחות מעלות מחשב נייד חדש יותר, אך גם אם הוא נכשל, עדיין מדובר בחיסכון בעלויות.
למידע נוסף אודות החלפת מסך למחשב נייד ואיך מחליפים מכסים בלפטופים? כדאי לבקר באתר laptopexpert.co.il

אם אתה צריך לשלוח את המחשב הנייד או הטאבלט שלך לתיקון

אתה יכול לכסות את עלויות המשלוח שלך, כך שלא בא לך לפוצץ 175 דולר במחשב נייד. מרכזי שירות מורשים של אפל מציעים תיקונים מסובסדים וזולים אם אתה פשוט לא מצליח לראות, אבל הקפד לא להתעסק בצירים של המחשב הנייד השבור. אתה אמור תמיד להיות מסוגל להשיג את חלקי החילוף הנדרשים מיצרן המחשבים הניידים. אל דאגה, אם אתה מחבר רק חלק שבור אחד, משהו אחר עלול להישבר בדבק.

חפש בחנויות המקוונות המועדפות עליך על חלקי חילוף עדכניים ומשתלמים ביותר למחשב הנייד, הטאבלט או המחשב האחר שלך.

כדי לשנות את מה שהמחשב הנייד שלך עושה כשאתה סוגר אותו, עליך ללחוץ על כפתור מכסה המחשב הנייד ולהפעיל אותו בצד ימין של המסך. כאן תוכלו לבחור מה עושה לחצן ההפעלה במחשב ומה קורה כאשר המכסה נכבה. כעת לחץ על "סוללה" ובחר את הפעולה שברצונך להפעיל מכיסוי המחשב הנייד.

אם אתה קונה מחשב נייד משומש או משופץ

עליו להיות סוג כלשהו של אחריות. אמנם אינך מודאג מפתיחת מארז המחשב הנייד, אך האחריות תפוג על ידי הסרה, שינוי או הוספת רכיבים פנימיים חדשים. זכור לנסות זאת בזמן שהמחשב הנייד שלך עדיין באחריות, מה שמבטל את התוקף שלו, אך אם תסיר אותו או תשנה אותו, הוא לא יעשה זאת. בעוד שאתה בדרך כלל רוצה שרק המחשב הנייד יפעל רק כשהוא מחובר, אתה יכול גם להגדיר אותו להירדם כשהמחשב הנייד על סוללה, ולא לעשות שום דבר כדי לסגור את המכסה כשהוא מחובר לתקע. זה יסדיר את אספקת החשמל כאשר מישהו מכבה את כיסוי המחשב הנייד, אך זה מעלה את העניין.

זה נוח לסגור את מכסה המחשב הנייד ולפתוח אותו

כדי ללכת לפגישה או ללכת בלי שתצטרך לחכות שהמכונה תתחיל. הייתי מתוסכל אינספור פעמים מכיוון שהמחשב הנייד שלי לא הצליח לכבות את המכסה מכיוון ששכחתי להכניס אותו למצב שינה באופן אוטומטי. קל למהר בחיים ולסגור אותם מבלי לכבות את המכונה לחלוטין, אך זה לא קל כמו לכבות אותה.

אתה גם רוצה לשים את המחשב הנייד שלך בצד ולא להשתמש במסך שלו

אבל כשאתה בבית, אתה רוצה את היכולת להמשיך להשתמש בתוכנה ובזיכרון שלו. אתה יכול להשאיר את המסך על הכיסוי הקיים של המחשב הנייד, או שאתה יכול להכין לו מסגרת תמונה, או אולי לגזור קופסה עם בקר לייזר ולהפוך אותה למסך. חבר אותו לאספקת החשמל של המחשב שלך, המופעלת על ידי מקור כוח חיצוני כגון סוללה, ספק כוח או אפילו כבל חשמל.

אם הציר עדיין רופף

עליך לפגוע בו ולהחליפו במקצוען כדי שלא תצטרך לתקן אותו. כדי לתקן את הציר של המחשב הנייד שלך, עליך לפתוח את מארז המחשב הנייד, אשר יפסל את האחריות, למרות שהוא תקף. היזהר היכן מוסרים את הברגים ומערבבים הכל יחד כשמחזירים אותו.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן