איך קונים מטבע דיגיטלי

מבוא: מהו מטבע דיגיטלי?

מטבע דיגיטלי, או מטבע קריפטוגרפי, הוא סוג של כסף דיגיטלי שנועד לעבוד כאמצעי חליפין. היא משתמשת בקריפטוגרפיה כדי לאבטח ולאמת עסקאות ברשת שלה.

מטבעות דיגיטליים אינם מונפקים על ידי בנק מרכזי או מגובים על ידי ממשלה כלשהי. הם מבוזרים וקיימים באינטרנט. המטבע הדיגיטלי הראשון היה ביטקוין והוא נוצר בשנת 2009. כיום ישנם יותר מ-1,000 סוגים שונים של מטבעות דיגיטליים במחזור עם שמות כמו Ethereum ו-Ripple.
למידע על איך קונים מטבע דיגיטלי כדאי לבקר ב- creative-reality.co.il

ישנם מקומות רבים שבהם אתה יכול לקנות מטבעות דיגיטליים, אבל חשוב לעשות את המחקר שלך לפני ביצוע רכישות כלשהן, כדי למנוע הונאה או קנייה של מטבע הונאה.

מטבע דיגיטלי הוא סוג של מטבע שאינו פיזי, אלא הוא קיים בתחום הדיגיטלי. זה יכול לשמש לקנייה ומכירה של סחורות ושירותים או להעברת כספים.

מטבע דיגיטלי קיים כבר למעלה משלושים שנה אך לאחרונה הוא צבר פופולריות עקב השימוש בו במטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין.

מטבעות דיגיטליים מתוכננים להיות מבוזרים, כלומר אין רשות מרכזית השולטת בהם. אין גם בנקים מעורבים שכן כל העסקאות מתרחשות עמית לעמית או באמצעות מתווך.

מבוא: מהו מטבע דיגיטלי?

מטבע דיגיטלי אינו צורה פיזית של כסף. זהו סוג של מטבע שניתן להשתמש בו כדי לקנות ולמכור סחורות ושירותים.

מטבעות דיגיטליים נרכשים ונמכרים בבורסות, שבהן המטבע נסחר עם מטבעות דיגיטליים אחרים או מטבעות פיאט.

מטבע דיגיטלי, המכונה גם מטבע קריפטוגרפי, הוא סוג של כסף דיגיטלי שנועד לעבוד כאמצעי חליפין. הוא משתמש בקריפטוגרפיה כדי לאבטח ולאמת עסקאות וכן לשלוט ביצירת יחידות חדשות.

מטבעות קריפטו אינם מונפקים על ידי אף רשות מרכזית ובמקום זאת מסתמכים על קונצנזוס מבוזר לאבטחתם. ביטקוין, שנוצר ב-2009, היה המטבע הקריפטוגרפי המבוזר הראשון. כיום ישנם למעלה מ-1,000 מטבעות קריפטוגרפיים שונים הזמינים בשוק. הערך של כל מטבעות הקריפטו ביחד עולה כעת על 200 מיליארד דולר

מטבעות דיגיטליים מאוחסנים בארנק דיגיטלי במחשב או בסמארטפון וניתן לרכוש אותם מפלטפורמת החלפה מקוונת או ממישהו שיש לו אותם באופן אישי.

שלבים לקניית מטבעות קריפטו וכיצד לאחסן אותו בצורה מאובטחת

מאמר זה ידריך אותך בתהליך של קניית מטבע דיגיטלי ואחסונו בצורה מאובטחת.

שלב 1: השג ארנק לאחסון המטבעות הדיגיטליים שלך

שלב 2: בחר מטבע קריפטוגרפי לקנייה

שלב 3: מצא בורסה שנסחרת במטבע הקריפטוגרפי הרצוי לך

שלב 4: צור חשבון עם הבורסה הנבחרת

שלב 5: שלח כספים מהארנק שלך לחשבון שנוצר בבורסה שנבחרה

שלב 6: קנה מטבע דיגיטלי בבורסה הנבחרת

קניית מטבע דיגיטלי היא משימה מאתגרת. אתה צריך לדעת את השלבים הנכונים כדי לקנות ולאחסן אותו בצורה מאובטחת.

הנה כמה מהשלבים שעליך לבצע:

– גלה כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על רכישת מטבעות קריפטוגרפיים.

– גלה אם במדינה שלך יש בורסת מטבעות קריפטוגרפיים

– בחר בבורסת מטבעות קריפטוגרפיים בעלת מוניטין שמציעה אפשרויות תשלום מרובות כמו כרטיסי אשראי, העברה בנקאית ו-PayPal.

– לאחר שבחרת בבורסה, פתח איתם חשבון ואמת את זהותך. זה ייקח קצת זמן אז היה סבלני עם התהליך.

– בחר ביטקוין או Ethereum כמטבע הקריפטו הרצוי ולאחר מכן קנה אותו על ידי הפקדת כספים מחשבון הבנק או כרטיס האשראי שלך לחשבון של בורסת המטבעות הקריפטו אשר ימיר אותו למטבע דיגיטלי עבורך

כיצד לקנות מטבעות קריפטו בארה"ב וקנדה. מדריך שלב אחר שלב למתחילים.

רכישת מטבעות דיגיטליים אינה קשה כפי שהיא עשויה להיראות. זהו תהליך פשוט שניתן לבצע תוך מספר דקות. ישנן דרכים רבות לקנות מטבעות קריפטוגרפיים, אך מאמר זה יתמקד כיצד לקנות מטבעות דיגיטליים בארה"ב ובקנדה.

ישנם שני סוגים עיקריים של מטבעות דיגיטליים:

מטבעות דיגיטליים (ביטקוין, את'ריום, לייטקוין) שהם מבוזרים.

מטבעות דיגיטליים (Ripple, IOTA) אשר מרוכזים ומנוהלים על ידי חברה או ארגון.

הסוג הראשון הוא מבוזר ומאפשר למשתמשים להיות הבנק של עצמם מכיוון שהם לא צריכים להסתמך על מוסד צד שלישי כמו בנק או חברת כרטיסי אשראי לצורך עסקאות. הסוג השני הוא ריכוזי ודורש ממך לסמוך על החברה או הארגון שעומד מאחוריו בכספך

הצעד הראשון להשקעה בביטקוין הוא להחליט איך אתה רוצה לרכוש אותו. ישנן דרכים רבות בהן אתה יכול לקנות ביטקוין, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות החלפת נכסים דיגיטליים.

ישנם שני סוגים עיקריים של בורסות: מרכזיות ובורסות. בורסה ריכוזית היא כזו שיש לה מתווך שמקל על המסחר וגובה עמלה על כך. לבורסה מבוזרת אין את המתווך הזה – במקום זאת, עסקאות מתרחשות ישירות בין משתמשים באמצעות תהליך אוטומטי הנקרא חוזים חכמים.

אם אתה חדש במסחר במטבעות קריפטוגרפיים, אז עדיף להתחיל עם בורסות ריכוזיות מכיוון שקל יותר להשתמש בהן מאשר בורסות מבוזרות, הדורשות ידע טכני מסוים והן מסובכות יותר מבורסות מרכזיות.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן