איפה הכי כדאי להשקיע בנדלן בחול?

אתר בחן מספר גורמים המשפיעים על החזר ROI, כולל מחירי דירות, מיסי רכוש ושוק השכירות המקומי, כדי לקבוע את המיקומים הטובים ביותר לבעלות.

כפי שתראו מהרשימה שלנו לשנת 2021

המקומות הטובים ביותר לקנות בית חוף הם לא רק בפלורידה והוואי, אלא גם במקומות פחות צפויים כמו חוף וושינגטון וחוף מישיגן. גם אם אינך מחפש לקנות נכס על קו המים רק כדי לייצר הכנסה מדמי שכירות, עדיין תרצה לשקול מיקומים שהם מקומות נופש נהדרים. בהתאם למיקומך, מקומות מסוימים לרכישת בית חוף יביאו לך את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלך; אחרים מאטים לסגור עסקאות.

לצפון קרוליינה יש כל כך הרבה אפשרויות לאוהבי חוף שכמעט בוודאות תמצאו עיירה מקסימה

או מקום פראי וטבעי יותר – ליהנות ממנה, ועדיין מציעים הזדמנויות מצוינות להשכרה. בצפון קרוליינה יש כמה מהחופים היפים ביותר בארצות הברית, והשקעה באחד המקומות הטובים ביותר לרכישת בית חוף בצפון קרוליינה מובטחת לייצר הכנסה טובה משכירות.

יש הרבה נופשים שמחפשים חופשת חוף לכמה ימים בקיץ 2019, וכרגע המקומות הטובים ביותר לקנות נכס להשכרה זמנית הם יעדי חוף. אם אתה אחד מאותם אנשים ושוקלים לקנות בית חוף כהשקעה בנדל"ן, זה זמן מצוין להתעודד.

אם אתה שוקל לקנות נכס להשקעה

אולי תרצה לחפש בית חוף שסביר שימשוך משפחות או קבוצות וקל מספיק למכור. אם אתם מחפשים להשקיע בנדל"ן, נכסים על שפת הים יהיו אופציה טובה בגלל הביקוש הרב לדיור על חוף הים במהלך חודשי הקיץ. אמנם זהו שוק של מוכרים, אבל אם אתה קונה כאן בית חוף, הקפד לבחור נכס להשקעה שהאורחים יאהבו, ולא רק את הבית שאתה מוצא למכירה.

שוק נדל"ן נוסף בפלורידה, חופי החול הלבן שלו מעניקים לפנמה סיטי ביץ' יתרון מובהק על פני יעדי נופש פופולריים אחרים במדינה. השכרת בית נופש על החוף במיקום זה תביא למשקיעי נדל"ן תשואות גבוהות אף יותר מהממוצע בשוק.

Myrtle Beach בפרט הוא אזור אופנתי להשכרה בחוף המערבי. אם, לעומת זאת, אתם רוצים בית נופש אמיתי; בדוק את פנינה זו בחוף האטלנטי: מירטל ביץ', דרום קרוליינה. המקום הזה מציע לכם מגוון רחב של יופי טבעי כמו גם מגוון רחב של פעילויות שונות.

תגלו שהמקום הזה מציע את כל השירותים שנופש צריך

כדי להיות מרוצה לחלוטין; זהו גם אחד האזורים הטובים ביותר להשקעה בנדל"ן בשנת 2020, לפחות בקרב בתי נופש. למעשה, זהו אחד מיעדי הנופש המתויירים ביותר עבור תושבי המערב התיכון והדרום. וברגע שתבקרו במקום הזה, תבינו שזהו אחד התחומים הגדולים ביותר להשקעה בנדל"ן בשנת 2020, במיוחד כשמדובר בנדל"ן על קו המים. גישה לחופים חוליים לבנים וגלי אוקיינוס ​​עדינים הופכים אותו למקום המושלם לקנות בית.

יש בה כמה מהחופים היפים בעולם, עם מים לבנים, חול דק ומים קריביים כחולים ונוצצים. לעתים קרובות אנשים משווים את זה לטהיטי או לחלקים מתאילנד… חופים בתוליים, גבעות והרים מכוסים ביערות עבותים, וחיות בר בכל מקום.

פלאיה קרקול נמצאת כמעט קילומטר מהחוף והיא אזור החוף הקרוב ביותר לפנמה סיטי

פנמה סיטי ביץ' היא כיום המובילה בין נכסי ההשקעה המובילים על חוף הים בשנת 2018. עיירת נופש זו בפלורידה גובלת במפרץ מקסיקו ומציעה קילומטרים של חופים חוליים לבנים עם מים שקטים צלולים.

פנמה סיטי ביץ'

הוא אחד מיעדי חופשת האביב הפופולריים ביותר במדינה, ומציע לבעלי בתים בממוצע תשואת שכירות גבוהה של 13.5% וכן עלייה מרשימה של 11.5% בערכי הנכסים בשנה האחרונה. Daytona Beach, הראשונה מבין ערים רבות בפלורידה ברשימה זו, היא שוק נדל"ן חזק מאוד לרכישת דירות נופש. כ-14 מיליון תיירים מבקרים במירטל ביץ' מדי שנה, מה שהופך אותו לאחד מיעדי ההשקעות המובילים בארצות הברית כיום.

רכישות נכסי החוף הטובות בעולם בשנת 2021 יהיו בצפון קפריסין

קולומביה, ברזיל, מקסיקו ובליז. מגזין Realtor בחן מקרוב את מגמות הנדל"ן המתפתחות הללו וערך רשימה של שוקי הנדל"ן הטובים ביותר לשנת 2021 על סמך המכירות והעליות המחירים משנה לשנה שמשקיעי נדל"ן צריכים לצפות בהן בשנת 2021. במאמר זה, אנו נעזור לך לענות על השאלה הזו על ידי הסתכלות על השווקים הטובים ביותר השנה, כיצד לבחור שוק על סמך אסטרטגיית ההשקעה שלך, וכמה מיקומים פוטנציאליים שיכולים להיות מדורגים כערים הטובות ביותר להשקעה בנדל"ן. בעודנו מתקדמים לשנת 2021. עם העשור החדש שמתקרב, משקיעים בתים צמודי קרקע חכמים תוהים באילו ערים יהיה הנדל"ן הטוב ביותר בשנת 2021.

צמיחה כלכלית ועירונית מהירה מניעה את הביקוש לנדל"ן

אבל כמו מרכזים גלובליים אחרים כמו הונג קונג וסינגפור, יש מעט מאוד אדמה טובה יותר. בין אם אתם מתכננים להשתמש בבית החוף שלכם בטיול מסביב לעולם להרפתקאות אישיות או כהשקעה, עליכם לוודא שהוא קרוב ככל האפשר לים וששוק הנכסים נראה טוב שם.

נדל"ן בינלאומי בולט בין אפשרויות ההשקעה מכיוון שהוא גם נכס בעל ערך וגם אחת ההזדמנויות הנוכחיות הטובות ביותר לייצר תזרים מזומנים תוך יצירת עושר אמיתי לטווח ארוך.

כל זה ביחד הופך את מקסיקו לבחירה מצוינת להשקעות נדל"ן

בנוסף, כל אחד מהשווקים מספק הזדמנויות טובות להשקעה בשכר דירה, מה שהופך אותם לבחירה הטובה ביותר עבור קניות לשימוש חלקי אישי ויצירת תזרימי מזומנים במטבע מקומי כאשר אתה נמצא במקום אחר. החופים הדרומיים ביותר של צפון קרוליינה בחוף ברונסוויק כוללים כמה מהערכים הטובים ביותר וסיפורי השכרה חזקים ביותר. אם אתם מחפשים נכס על חוף הים בבוקה רטון, קהילות אלו מציעות כמה מהנכסים הטובים ביותר בעיר.

בשני אתרי הנופש הפופולריים הללו

נכסים להשכרה יכולים להיות רווחיים מאוד. משקיעים רבים של בתי חוף קונים בתים המושכרים לאחר מכן בתקופות תיירות שיא. בעל בית חוף בפלורידה יכול להשכיר אותו מנובמבר עד אפריל כאשר מדינות קרות יותר משתוקקות לשמש. לפני רכישת בית חוף באזור שחווה את כל ארבע העונות, ערכו מחקר קטן כדי לגלות אילו מחירי שכירות תוכלו לקבוע בקיץ כדי לוודא שזה מספיק כדי להשתלם.
לפרטים נוספים על השקעות נדל"ן בחול ואיפה הכי כדאי להשקיע בנדלן בחול? יש לבדוק באתר

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן