איתור כספי הפנסיה

אם אתה עובד במגזר הציבורי, אתה אמור להיות מסוגל למצוא מידע על הפנסיה שלך באתר המחלקה לעבודה ופנסיה (DWP). אם יש לך פנסיה כנראה ששמעת הרבה על זה בשנים האחרונות, בין אם מהמעסיק שלך ובין אם מחברים ומשפחה.

אם יש לך מספר פנסיוני שלא תוכל למצוא

פנה לספק שיוכל לעזור לך. אם אתה מגלה שהחברה שלך ביצעה העברה נכונה לקרן הפנסיה מטעמך, עליך לפנות למחלקת הפנסיה. זו התחלה טובה אם יש לך שאלות לגבי הפנסיה שלך, כגון מספר שנות השירות או סכום הכסף בקרן. אם אתה עדיין מתקשה למצוא את פרטי יצירת הקשר של המעסיק הישן שלך או שאינך מכיר את נותן הפנסיה הפרטית הוותיקה ביותר שלך, פנה לשירות הייעוץ לפנסיה. אם שכחת את פרטי תוכנית הפנסיה, ייתכן ששכחת ליצור קשר עם GOV בריטניה (עבור לדף "מצא איש קשר") או לשירות הטלגרף המנוהל על ידי פרופיל פנסיות כדי לברר את פנסיית SERPS החסרה. אתה יכול גם לקבל תחזית פנסיה ממלכתית כדי שתדע איזו פנסיה מגיעה מהחברה הקודמת שלך, ואם יש לך, תוכל לברר את פרטי ההתקשרות שלך באמצעות שירות מעקב הפנסיות, כגון שירות המידע הלאומי לפנסיה.

אם יש לך כמה פנסיות רדומות

ייתכן שחסכת מספיק כסף לשימוש בשירות הפנסיוני של המדינה. אם אינך זוכר את מספר הפנסיה שלך או מספרך, תצטרך לעבור את תהליך איתור הפנסיה שאבדת. אז אם הייתה לכם ההזדמנות להתגנב לפנסיה ממעסיקכם הקודם או לפתוח פנסיה פרטית אך לא מצליחים לשלם, עקבו אחר זה.

אם אינך רוצה לבחור קצבה משלך

דבר עם יועץ פיננסי עצמאי כדי לברר את התוכנית הטובה ביותר עבורך. פנסיון ווייז הוא שירות ללא הגבלה, חסר פניות, המגובה על ידי הממשלה, המסייע לך אם אתה בן 50 ומעלה, בעל קצבת קצבה מוגדרת או מחפש אפשרות הגיונית עבורך. אם אתה מחפש באינטרנט מעקב אחר פנסיה, אתה יכול לבחור מתוך מגוון חברות הרשומות ברשות ההתנהלות הפיננסית (FCA), המסדירה את הייעוץ הפנסיוני, או חלק משירות הייעוץ הפנסיוני (PAS), שירות הפנסיה העצמאי הגדול ביותר בבריטניה. . תשכחו מייעוץ פנסיוני בחינם לבני 50 ומטה.

בסיום תוכנית הפנסיה שלך

קבל את פרטי הקשר של המעסיק שלך לשעבר וברר מי מנהל אותה. אם אתה יודע לאיזה נותן פנסיוני לפנות תחילה, עליך לפנות אליהם. הם עוזרים לך למצוא ולעקוב אחר הפנסיה שלך באמצעות נותני הפנסיה הוותיקים שלך ולנהל את תהליך ההעברה מההתחלה ועד הסוף.

אם אתה מחליף עבודה

ייתכן שתרצה להעביר את הפנסיה שלך, אך המעסיק החדש שלך ישתמש בתוכנית פנסיה אחרת לצורך הפרשת הפנסיה שלהם. בעבודה החדשה שלך עשויה להיות תוכנית פנסיה תעסוקתית מבוססת, או שתעביר את הפנסיה שלך לתוכנית הפנסיה שלך. אם אתה סוגר את תוכנית הפנסיה הנוכחית שלך או שמצאת עסקה טובה יותר לפנסיה פרטית, ייתכן שיהיה עליך להעביר אותה. אתה יכול לעשות זאת על ידי תשלום לתוכנית הפנסיה הישנה של המעסיק שלך או לתוכנית פנסיה חדשה מספק פנסיוני.

אם הפנסיה הנוכחית שלך כוללת דמי יציאה, אתה יכול לתבוע שכר טרחה אם אתה מעביר החוצה.

אם אתה לוקח סכום חד פעמי

עליך לשקול להעביר את הכסף מהפנסיה שלך לחשבון פנסיה אישית מתוקן (IRA) כדי להימנע מתשלום מס. יתכן שתוכל לרשום את חשבונות הפנסיה שלך במרשם הלאומי של הטבות פנסיה שאינן בשימוש. הוצאת כספי הפנסיה והשקעתם במקום אחר יכולה להיות הכנסתם לבנק חסום. – חשבון פרישה (LIRA) המוצע על ידי מוסד פיננסי כגון בנק.

PBGC השיקה מנוע חיפוש פנסיוני באתר האינטרנט שלה

כדי לעזור לאנשים ששכחו או שאינם מודעים לפנסיות שבנו במהלך הקריירה שלהם. רבים מהשמות ברשימת החיפוש הפנסיוני מגיעים ממעסיקים לשעבר שסגרו את תוכניות הפנסיה שלהם וחילקו הטבות. למעשה די קל להשיג את המידע הזה מהמרשם הלאומי להטבות פנסיה שלא נוצלו, שאולי איבדתם את העיניים לאורך השנים.

הפנסיה הממלכתית

היא מאגר מידע שימושי שתוכל לבדוק, אך תצטרך לבצע עבודה בעצמך לפני שתפנה לספק הפנסיה שלך. עם זאת, לא הודיעו לך מה הפנסיה שלך שווה כרגע, כיצד היא מתפתחת או אילו אפשרויות פנסיה עומדות בפניך בסך 55 אחוז סכום חד פעמי ללא מס. עליכם לזכור לא רק את הפרטים הבסיסיים של הפנסיה אלא גם ליצור קשר עם המעסיק שלכם.

אתה צפוי לעבוד אצל המעסיק שלך ולשלם דמי פנסיה לשנים רבות קדימה

ולכן הוצאת כסף מהפנסיה שלך עשויה להגביל את הסכום שתוכל להפקיד לפנסיה בעתיד. שיקול נוסף הוא האם להוציא כסף מהפנסיה שלך בגיל 55. אם ישנן נסיבות מיוחדות בהן אתה יכול לקחת פנסיה מוקדם, נאמן פנסיה יסביר את כללי הפנסיה בתכנית שלך. כדי לברר אם רכשת זכויות פנסיוניות בתכנית קולקטיבית, בדוק את הדוחות השנתיים שנשלחו אליך על ידי קרנות הפנסיה ופנה אליהן.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן