ביטוח אחריות מקצועית

כשאתה בוחר בביטוח שיפוי מקצועי (המכונה גם ביטוח מימון ופיתוח), חשוב להבין מה לא מכוסה בפוליסה שלך כמו לדעת מה מכוסה.

לדוגמה

אם אתה רופא, ביטוח האחריות המקצועית שלך יכול להיקרא ביטוח רפואי חובה. זה נקרא גם ביטוח שיפוי מקצועי, ביטוח בריאות תעסוקתי או ביטוח שיפוי מקצועי, תלוי בקטגוריית התעסוקה. לדוגמא, כאשר סוכן נדל"ן נקלע לטעות או מחדל בכיסוי הביטוחי, המקצוע שלו נקרא "ביטוח פרקטיקה רפואית" וכאשר הוא נבדק, הוא מכונה לעיתים קרובות "ביטוח פרקטיקה רפואית" מכיוון שהוא נקלע ל"טעויות או מחדלים "בביטוח. כיסוי.

ביטוח שיפוי מקצועי לובש צורות ושמות שונים, בפרט רפואי ומשפטי, בהתאם למקצוע. לפעמים חברות אחרות הנהנות מייעוץ או שירותים שלך דורשות זאת בחוזה. בהתאם למקצוע יש לו ביטוח שיפוי מקצועי או לא.

אם החברה שלך מציעה גם שירותי ייעוץ, אתה זקוק לביטוח אחריות מקצועית כדי להבטיח את הכיסוי הביטוחי הדרוש. לכל בעל מקצוע המספק שירותים צריך להיות ביטוח שיפוי מקצועי. תג המחיר אולי גורם לחלק מהיזמים לחשוב, אבל זה שווה את זה.

אם יש לך מצב רפואי או תביעת אחריות מקצועית החורגים ממגבלות הכיסוי שלך

אתה לא צריך להיות מכוסה בביטוח אחריות כללית. אם מישהו תובע אותך על כך שמעדת על שטיח או שאולי נפל מהרשימה שלו, הייתי מקווה שיש לך ביטוח אחריות כללית. עם זאת, כמעט יתכן שהעלות השנתית של ביטוח השיפוי המקצועי שלך תהיה כה גבוהה, שעלויות ההגנה שלך יהיו גבוהות מאוד אם תצטרך לפנות לבית המשפט. גם אם אתה מכהן בתביעות כלשהן, סביר להניח כי עלויות ההגנה המשפטית שלך לא יכוסו בביטוח האחריות המקצועית שלך. סביר להניח שתוכנית אחריות מקצועית לא תעזור לך, אך אם מישהו תובע אותך על כך שאתה מעד על השטיח או נפל מרשימת מישהו, מוטב שתקווה שיש לך ביטוח אחריות כללית.

אם תביעה אינה קשורה ישירות לעבודה שאתה מבצע

התביעה אינה מכוסה בביטוח האחריות המקצועית שלך. אם תביעותיך כלפי החברה שלך דומות לאלו שתכסה במסגרת ביטוח ה- EO שלך, יתכן שהם מבוטחים או לא, תלוי איזה סוג של ביטוח שיפוי מקצועי יש לך.

אם יש לך עבודה הכוללת דירקטוריון

עליך להיות גם בביטוח אחריות מקצועית כדי להגן על עצמך. אם אינך בטוח כמה כיסוי ביטוח אמור להיות לך, ייתכן שלוועדת הרישוי שלך יהיו הנחיות כלליות, כך שאתה כמקצוען לא נדרש על ידי רשות הרישוי שלך או מגופי רישוי מקצועיים אחרים לבצע ביטוח אחריות מקצועית.

ניתן לרכוש גם מוצרי ביטוח חברות אחרים מ- CNA

כולל ביטוח אחריות אזרחית ומקצועית וסוגים אחרים של ביטוחים. אתה יכול להגן על עצמך ועל העסק שלך על ידי השקעה בביטוח שיפוי מקצועי, בין אם זה חל על העסק שלך ובין אם לאו. בנוסף לביטוח אחריות מקצועית, תוכלו לבצע מספר אפשרויות ביטוח נוספות, כמו אחריות כללית, אחריות תפעולית ואחריות אישית. בעוד ש- AIG מציעה מגוון ביטוחי שיפוי מקצועיים לענפים שונים, ביטוח האחריות התקשורתית שלה כולל כמה נקודות עיקריות ואפשרויות שצריכות לעניין את המוציאים לאור והשדרנים.

ביטוח שיפוי מקצועי (המכונה גם שגיאה והשמטה) מגן עליך מפני אחריות בגין טעויות ומחדלים בעבודתך

כגון רשלנות, מרמה, הפרת חוזה ושגיאות אחרות, בעוד ביטוח אחריות כללית מגן עליך מפני תביעות בגין רכוש ופגיעה אישית. ביטוח שיפוי מקצועי למהנדסים מכסה תביעות כלפי החברה, עובדיה, משפחות העובדים וחברים ובני משפחה של העובדים.

ביטוח שיפוי מקצועי (המכונה גם ביטוח תקלות וציווי או ביטוח שיפוי מקצועי) מגן על שירותך או על עסקך מאחריות להגנה מפני שגיאות ומחדלים הקשורים לשירות בעבודתך

כגון רשלנות, מרמה, הפרה של חוזה ושגיאות אחרות. ביטוח שיפוי מקצועי חיוני אם השירותים שאתה מספק פוגעים בלקוחותיך או גורמים להפסדים כספיים של העסק שלך. ביטוח שיפוי מקצועי מסייע בכיסוי עלויות ההגנה על העסק שלך מפני טענות של רשלנות מצד לקוחות. אם הלקוח או הלקוח שלך סובלים מהפסדים כספיים כתוצאה משירותיך או ייעוץך המקצועי, ביטוח אחריות מקצועית עשוי לכסות את עלויות ההגנה המשפטית.

אם העסק שלך נתבע ויש לך ביטוח אחריות מקצועית

המבטח שלך צריך לספק לך עורך דין כדי להילחם בתביעה ולהעניק סיוע משפטי נוסף אם ה- DOJ מחליט לייצג אותך או את העובדים המבוטחים שלך. אתה יכול לצפות שביטוח השיפוי המקצועי שלך יגן עליך מפני הפסדים הנובעים מתביעות כלפי חברותיך.

הסיבה העיקרית לביטוח אחריות מקצועית

היא שביטוח האחריות הכללית האופיינית שלך מגיב לתביעות כנגדך בגין נזק לחברתך, לעובדיך ו / או לרכושך, ולחברה עצמה. בעוד שאחריות כללית מכסה נזקי גוף הנגרמים על ידי ליקויים בבנייה, ביטוח אחריות מקצועית מכסה נזקים הנגרמים מרשלנות מקצועית, כגון נזק או רכוש המחייב טיפול רפואי, טיפול רפואי או אובדן עבודה או תואר. ביטוח שיפוי מקצועי מכסה נזקים הנובעים מהענקת שירותים מקצועיים או מחדליהם.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן