ביטוח בריאות מקיף

ניווט בשוק ביטוח הבריאות יכול להיות חוויה מפחידה ומבלבלת עבור אנשים שלא מקבלים ביטוח בריאות דרך המעסיק שלהם אלא צריכים לקנות אותו בעצמם. מיליוני אנשים שלא מקבלים את זה דרך מעסיק מבקשים כיסוי באמצעות חוק הטיפול במחיר סביר (ACA) ותוכניות בריאות ממשלתיות אחרות.

אם אתה מוצא את עצמך באחד מהמצבים שלעיל, חשוב שתירשם לתוכנית אישית בהקדם האפשרי. אתה עלול לגלות שביטוח בריאות יכול להיות מסובך בהשוואה לצורות ביטוח אחרות, כגון מדיקייר או מדיקייד, וחשוב להירשם.

אם המעסיק שלך אינו מציע ביטוח בריאות במסגרת תוכנית תגמולי העובד

אתה יכול לעשות ביטוח בריאות משלך באמצעות חברת ביטוח בריאות פרטית. אם העסק שלך אינו מציע תוכנית בחסות מעביד, או שאינך זכאי למדיקר או למדיקייד, לאנשים פרטיים ומשפחות יש אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח באמצעות הרופא של מעסיקם או באמצעות תוכנית ביטוח פרטנית.

אתה יכול לבחור את האפשרויות הזמינות על סמך סוג הכיסוי שאתה מעדיף והאם אתה יכול להרשות לעצמך לשלם את ההשתתפות העצמית שלך

תוכל גם לבקר באתר ביטוח הבריאות המקומי שלך למידע נוסף על כיסוי והשתתפות עצמית. שים לב שלכל מדינה יש שוקי ביטוח בריאות משלה, ואתה יכול לבקר באתר שוק ביטוח הבריאות כדי לגלות אילו מדינות מציעות אפשרויות ביטוח בריאות. בעת הגשת הבקשה תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של פוליסות ביטוח בריאות מקיפות הניתנות על ידי המשרד לשירותי רכישת ביטוח של אוניברסיטת בראון (OIS). למידע נוסף על התוכניות של בראון, בקר באתר משרד לשירותי רכישת ביטוח. סטודנטים שבוחרים לרכוש כיסוי במסגרת תוכנית זו צריכים לפנות אל חברת ביטוח הבריאות כדי לבדוק שהתכנית שלהם מכוסה בינלאומית. אתה יכול להעביר את health.gov לכל המקומות הנכונים כדי לקבל מידע על אפשרויות הביטוח העומדות לרשותך במדינתך ובחברת הביטוח המקומית שלך.

ביטוח בריאות מקיף מציע מגוון רחב של שירותים הקשורים לאשפוז ושירותים אחרים

כמו כל פוליסות ביטוח הבריאות הבסיסיות, פוליסות מקיפות מכסות הן אשפוז והן אשפוז, כולל אשפוזים. תוכניות תואמות ACA מוגדרות בצורה הרבה יותר ברורה וכפופות לאותן דרישות כמו תוכניות ביטוח בריאות אחרות. יתרונות אחרים עשויים להשתנות בהתאם למדינה, כמו גם תוכניות לזמן קצר, אך מבדילים בין תוכניות מקיפות ולא מקיפות ותוכניות ביטוח אחרות.

תוכניות הכיסוי המקיפות ביותר פועלות כמו תוכנית PPO

עם כל ההתחייבויות המבוטחות בניכוי וביטוח מטבע. תוכניות בריאות לסבים וסבתות הן שירותים רפואיים חשובים במיוחד ומעניקות טיפול מינימלי, אך הן אינן נדרשות לכסות את כל הדברים שעליהם ACA – תוכניות תואמות – חייבים לכסות. פוליסות ביטוח הבריאות החשובות ביותר נחשבות לכיסוי ביטוח מינימלי, והסבר לביטוח הבריאות לטווח הקצר להלן.

תוכניות רפואיות גדולות אלו יכולות להיות חזקות מאוד

לכלול עלויות כיס נמוכות, ולכלול גם תוכניות בריאות גבוהות והשתתפות עצמית התואמות HSA, כהגדרתן של ה- ACA. תוכניות חליפין שנרכשו ישירות על ידי מבטחים, ולא מחילופי ביטוח הבריאות במדינתך, הן גם התוכניות הרפואיות ביותר מכיוון שהן תואמות לחלוטין את Obamacare. פטריוט אמריקה משתתפת ברשת ה- PPO של United Healthcare, אטלס אמריקה משתתפת בבורסת ביטוח בריאות במדינתה ובתוכנית הבריאות של אטלס בניו יורק. תוכניות אלה דורשות כרטיס ביטוח בריאות מפלסטיק והן חלק מרשת P POO.

גישה זו של ביטוח בריאות אוניברסלית חייבת לכלול ערובה לכך שלכל האנשים תהיה גישה לביטוח בריאות משתלם

כל שירותי הבריאות הניתנים על ידי משרד הבריאות האמריקני ושירותי אנוש (HHS) חייבים לכסות מגוון שירותי בריאות בסיסיים. על כל התלמידים להיות בעלי ביטוח בריאות מקיף במהלך שהותם בחו"ל ועל הסטודנטים להתנהג באופן שירכשו ביטוח בריאות מקיף במהלך שהותם בחו"ל.

לראשונה בתולדות האומה שלנו

האמריקאים לא יצטרכו להתנהג ללא גישה כלכלית לשירותי בריאות. ביטוח בריאות נתמך יבטיח שאמריקאים עם עלויות רפואיות גבוהות והכנסות נמוכות, כמו קשישים, נכים ואנשים עם מוגבלות, לא יצטרכו ללכת לבד. טיפול רפואי לנכים יהיה הצורה היחידה של ביטוח בריאות בסיוע בארצות הברית, מכיוון שהוא יספק כיסוי טוב יותר לאנשים עם עלויות רפואיות גבוהות יותר והכנסות נמוכות יותר, וכך יסגר הפער בביטוח הבריאות בין עשירים לעניים. לרופאים, לבתי חולים ולספקים אחרים תהיה גם אפשרות לגרום לתוכנית ביטוח הבריאות המקיפה לעבוד עבורם.

הגישה של מודל ביסמרק

היא סוג של ביטוח בריאות סטטוטורי הכולל כמה משלמים ללא כוונת רווח, שכל אחד מהם חייב לכסות חבילת גמלה המוגדרת על ידי המדינה ואת כל התושבים החוקיים. תוכנית ביטוח הבריאות המקיפה נועדה לאפשר לכל הצדדים לגרום לה לעבוד ולמלא תפקיד בתהליך.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן