ביטוח בריאות פרטי

לאור אפשרויות הבריאות המתפתחות בארצנו, יש אנשים שחוששים שלא תהיה להם גישה לביטוח בריאות פרטי. אם המעסיק שלך אינו מציע ביטוח בריאות כחלק מתוכנית הפנסיה של המעסיק, תוכל לשקול לקנות ביטוח בריאות משלך באמצעות חברת ביטוח בריאות פרטית. כשפרמיות ביטוח הבריאות עולות מדי שנה ומעסיקים מעבירים חלק גדול יותר מהעלויות לעובדיהם, ביטוח הבריאות של החברה שלך לא יכול להיות הפיתרון הטוב ביותר אם אתה צריך לכסות את עצמך או את משפחתך. עם זאת, מדיניות בריאות פרטנית או משפחתית יכולה להיות אפשרות לחסוך כסף, במיוחד אם למעסיק שלך יש פוליסה עם תוכנית כיסוי נמוכה ויקרה עבורך ועבור ילדיך.

אם החברה שלך לא מציעה תוכנית בחסות מעביד

אם אינך זכאי למדיקר או מדיקייד, או אם המעסיק שלך אינו מספק כיסוי, אנשים ומשפחות יכולים לרכוש ביטוח באמצעות חברת ביטוח בריאות פרטית כגון הצלב הכחול והמגן הכחול של צפון קרוליינה. ביטוח בריאות פרטי מציע מגוון דרכים להפחתת עלויות הביטוח, החל מפרמיות נמוכות יותר והשתתפות עצמית גבוהה יותר לתשלום עלויות הבריאות שלך, לתוכניות בעלות כיס נמוכות יותר ופרמיות נמוכות יותר. אתה יכול לקנות ביטוח בריאות אישי או משפחתי – תוכנית ביטוח ישירות מחילופי הביטוח של המדינה שלך או מתכנית במימון ממשלתי כמו תוכנית Medicaid של חוק הטיפול במחיר סביר. לחלופין, תוכלו לקנות ביטוח פרטני ומשפחתי ישירות מפורטלי ביטוח הבריאות הממלכתיים, הנקראים גם מרכזיות.

שפע של אפשרויות מציג את עצמו כאשר שוקי הביטוח הפרטי מסתגלים למחירי ואיכות הטיפול בעקבות הנהגת ביטוח בריאות סטטוטורי

גרובר (2001) בחן את ההשפעה של ביטוח פרטי וציבורי על עלויות הבריאות בארצות הברית. עבודתו של Encinosa (2003) עסקה בהתאמת המחירים והכמויות בעקבות התרחבות שוק שירותי הבריאות הפרטיים במסגרת החוק לטיפול במחיר סביר (ACA).

הצעות אחרות לדרכי מתן כיסוי אוניברסלי ישאירו את מערכת ביטוח הבריאות הפרטית הנוכחית שלמה במידה רבה

אך ייצרו אפשרויות לתוכניות ציבוריות. אלה יהיו שונים מההצעות בדיון זה, הכוללות תוכנית ציבורית להרחבת הכיסוי ולשיפור סבירות הטיפול הרפואי. חוק המדיקאר אוסר על מעסיקים ומבטחי בריאות פרטיים להציע הטבות המכפילות את הכיסוי במסגרת מדיקאר. לאור ההשפעה האפשרית של ביטוח פרטי על עובדים, הוא יספק 1.5 מיליארד דולר בשנה בתקציב מדיקר כדי לקזז את העקירות הכלכליות הצפויות של עובדי התעשייה, אותם היא מחייבת כעובדיה. אם כן, אם קיים מסה כזו, קריטריוני הזכאות לביטוח בריאות ציבורי חייבים לכלול אנשים שבוחרים כיום לרכוש ביטוח בריאות פרטי. יש לכך השפעה על האילוצים התקציביים ועל כן על מערכת הבריאות כולה.

אל תדאגי

כי למרות שעולם הביטוח משתנה, אם אתה קונה ביטוח בריאות עכשיו ובוחר בשוק הציבורי, אתה יכול לשמור על התוכנית הפרטית הנוכחית שלך. HealthMarkets יכול לעזור לך להיות המתאים לך, ואינך צריך לבטל את הכיסוי לביטוח הבריאות שיש לך כרגע, גם לאחר שהגשת בקשה לביטוח בריאות פרטלי וקבלת מכתב אישור לפוליסה שלך מתכנית הבריאות. אתה בוחר.

כלי איתור ביטוח הבריאות עוזר לך לבחון את האפשרויות שלך לביטוח בריאות

כך שתוכל למצוא תוכנית בריאות שתתאים לצרכים שלך. מדריך זה בוחן כמה מתוכניות הביטוח הפרטי הפופולריות ביותר בשוק כיום כדי לעזור לכם לבחור את מצבכם. ייתכן שתכניות מסוימות אינן מתאימות לתכניות בריאות על פי חוק הטיפול במחיר סביר, וחלקן עשויות להציע יתרונות שונים, כך שהן לא נספרות בתכנית שלך. כאשר אתה בוחר בביטוח בריאות פרטי, קיימות מספר אפשרויות משלימות וביטוחיות המאפשרות לך ליצור חבילת ביטוח פרטית המותאמת למצבך האישי, כמו תוכנית עם השתתפות עצמית שונה, שכר-טרחה או אפשרויות ביטוח אחרות ואחרות. רמות כיסוי.

אם תוכנית ביטוח בריאות ציבורי אינה אוניברסאלית או מקיפה, יתכן שהשוק לביטוח בריאות פרטי אינו קיים באותו אופן.

מתווך הביטוח אנדרו וילסון ציין כי חברות ביטוח בריאות פרטיות קטנות טובות יותר במערכת בריאות ציבורית מאשר במערכת ביטוח פרטית.

חברות ביטוח בריאות פרטיות מסוימות מציבות מגבלות על היכן ניתן לקבל שירותי בריאות

בעוד שאחרות מגבילות את היכן ניתן לקבל כיסוי בעולם. חברות ביטוח בדרך כלל גובות פרמיות שונות על פי האזור שתבחרו. עלות ביטוח בריאות פרטי תתבסס בדרך כלל לא רק על בריאותך, אלא גם על גילך, הכנסתך, מקום מגוריך, סוג הטיפול הרפואי שתרצה לקבל וגורמים אחרים. בהתאם להכנסה שלך, אתה משלם אפילו פחות עבור ביטוח בריאות פרטני עבור ביטוח אצל מעביד. חלק ממערכות הבריאות הציבוריות, כמו מערכת הבריאות הציבורית של ארצות הברית, וכן חברות ביטוח בריאות פרטיות, כולל אלה בארצות הברית, עשויות להעלות את הפרמיות בתגובה לשינויים בעלויות הבריאות והתנאים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן