ביטוח דירה שכורה

קהילת הדיירים דורשת יותר ויותר מהדיירים לבצע פוליסת ביטוח דיירים. שכר הדירה עולה, המשכירים דורשים ביטוח מהדיירים, ועמותות הדיור אפילו שותפות עם חברות ביטוח כדי להציע כיסוי. על פי נתוני המכון למידע ביטוח, רק 37% מהשוכרים מחזיקים בביטוח כנגד אובדן ביתם. חלק מהדירות שותפות כעת עם חברת ביטוח כדי להציע לדיירים חדשים לא רק לדיירים פוליסת ביטוח לדיירים, אלא גם לקבוע כי עליהם להיות בעלי כיסוי כלשהו לפני חתימת חוזה השכירות.

בדומה לביטוח בעלי בתים, ביטוח דיירים יכול להיות בעל מגבלות כיסוי, אך הוא חל במצבים מסוימים ויכול להיות מוגבל לסוגי רכוש מסוימים.

אם פורצת הפרעה בביתך ומישהו פוגע בחפצים האישיים שלך

הכיסוי הביטוחי של הדייר שלך יכול לסייע בכיסוי עלויות אלה. ייתכן שהביטוח שלך לא יכסה את הרכוש האישי של הדיירים במקרים כאלה, אך פוליסת בעל הבית שלך תכסה את המבנה שלך אם שיטפון או שריפה יהרוסו את הנכס שלך להשכרה. ביטוח הדייר מכסה גם את כל הוצאות המשפט שתצטרכו לשלם אם מישהו נפגע בדירה, כמו הוצאות רפואיות. רכוש אישי יכוסה רק על ידי פוליסת ביטוח שכירות, ולא על ידי בעל הדירה.

ייתכן שתרצה גם לבקש מהדיירים שלך לבצע פוליסת ביטוח שכירות משלהם

אשר יכולה לסייע בהגנה על רכושם האישי ורכוש השכירות במקרה של אובדן מכוסה. כאשר אתם שוכרים בית או דירה, יש צורך בביטוח דיירים בכדי להגן על רכושכם היקר מאובדן, גניבה או נזק. זה מגן לא רק על השכרה לטווח קצר, אלא גם עליכם במקרה של תביעות אחריות. ביטוח השכירות מגן גם על המבוטח ורכושו האישי מפני נזקי רכוש הקשורים לאובדן רכוש, כגון נזק לרכוש או נזק לרכוש שנגרם כתוצאה מאש או הצפה. אתה רוצה שהביטוח שלך יגן על חפצי הערך והרכוש שלך מפני אובדן, גניבה או נזק.

אם הבית שלך הופך להיות לא ראוי למגורים

ביטוח הדייר יכול לסייע בכיסוי הוצאות המחיה שלך בזמן שבית ההשכרה או הדירה שלך נמצאים בבנייה. אם נאלצתם לצאת מהבית השכור לביצוע תיקונים או עד למציאת בית חדש, ביטוח הרכב שלכם יכסה את עלות התיקונים בביתכם וכל נזק לרכוש כמו נזק לרכוש או שריפה. במקרה שיחידת ההשכרה של דירתכם איננה מאוכלסת יותר עקב נזקי סערה, שריפה או אסונות טבע אחרים, ביטוח הדייר יכסה פיצוי בגין צורות דיור חלופיות.

אם אתם שוכרים דירה

תצטרכו כמובן ביטוח דיירים, אבל הנה היתרון: הבעלים צריך שיהיה לו ביטוח הדירות כדי להגן על האינטרסים שלו בדירה. זכרו שגם אם בעל הבית שלכם לא יבקש מכם לבצע פוליסת ביטוח דיירים אם אתם צריכים לעבור אחרי אסון טבע, אתם מכוסים. אם אין לך ביטוח דירה, לימונדה אינה מכסה דברים כמו נזק למחשב הנייד של צופה. לכן, למרות שאתה זקוק לביטוח דירה ויש לך ביטוח לדייר, אתה עדיין יכול לעקוף כמה בעיות חמורות.

אם יש לך ביטוח לדייר, אתה יכול להגן על בעל הדירה שלך על ידי הקפדה שלא משנה מה יקרה במקום, ביטוח דיירים או ביטוח תכולה יספקו פיצוי. לא משנה כמה תוציאו על ביטוח הדייר, אין ביטוח שיכול להחליף פריטים כלשהם בדירתכם.

אם אתה זקוק לעזרה להחליט כמה כיסוי ביטוח אתה זקוק להתחייבות

המשך לקרוא למידע נוסף. קרא את המדריך שלנו לכיסוי ביטוח הדייר ואיך קונים פוליסה, ונספר לכם את העלות הממוצעת של הפוליסה עבור הדייר. ברגע שאתה יודע כמה כיסוי אתה צריך, השווה בין עסקאות הדיירים כדי לראות אילו חברות הן בעלות התעריפים הטובים ביותר. בחר והזן את מיקודך כדי לקבל ממוצע אישי לביטוח השוכר.

אם אתה גר בדירה להשכרה וברצונך להבטיח שהנכס שלך או האורחים שלך מכוסים בנסיבות בלתי צפויות, קרא את המדריך שלנו לביטוח השוכרים להלן.

אם תבחר בפוליסה שמציעה שלך בעל הבית

מומלץ לחפש פוליסת ביטוח דיירים בכדי להבטיח שהרכוש האישי שלך מוגן במקרה של אירוע כמו גניבה או שריפה. אם אתה לוקח ביטוח שהועבר על ידי צד שלישי, זה עדיף לפנות לבעל הבית שלך או לחברת הביטוח של הדייר כדי לראות אם זה יכסה את המקרה שלך במקרה של גניבה, שריפה וכו '. , אשר נפוץ באזורים מסוימים. יתכן שביטוח המשכיר או הדייר וביטוח צד ג 'עשויים להיכנס לשחק בכיסוי עלויות התיקון.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן