ביטוח חיים למשכנתא

אם אתם מעוניינים בביטוח חיים למשכנתא לביתכם או לנכסים פיננסיים אחרים, כדאי להסתכל. כאן אנו עוזרים לך להבין כיצד עובד ביטוח חיים למשכנתא כיצד הוא שונה מביטוח חיים וכיצד תוכל למנוע מאחד מהנכסים היקרים ביותר שלך להפוך לנטל כלכלי.

ביטוח תקופה יכול להציע יותר לרווח שלך מאשר ביטוח חיים למשכנתא, אבל זה עדיין לא טוב לך כמו ביטוח מונח.

לדוגמא

אם אתה בריא, ייתכן שתשכח מזה, אך אם מצבך הוא ייחודי, עליך ללמוד מכך. אם ברצונך להגן על עצמך ועל משפחתך מפני משכנתא במקרה של מוות, ייתכן שיהיה יותר הגיוני לעשות ביטוח חיים במקום זאת. אתה יכול כנראה לשלם את אותו סכום למשכנתא ולביטוח החיים שלך עבור המשכנתא שאתה משלם ולהשאיר את הכסף ליורשים שלך לתקופת כהונה – ביטוח חיים. אבל אם זו המטרה שלך, שקול לקחת ביטוח חיים למשכנתא לטווח ארוך במקום ביטוח לטווח ארוך.

לפני שתקבל פוליסה

היה ברור לגבי סוג הכיסוי המתאים לך ביותר והתמקד במהירות בהשוואת המשכנתא וביטוח החיים שמציע המלווה שלך. ישנם מספר סוגים שונים של ביטוח משכנתא העומדים לרשותך, אך ככל הנראה תתמקד באחד או שניים מהם ותתמקד במהירות בהשוואה ביניהם.

ביטוח משכנתא

הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר של ביטוח משכנתא העומד לרשותכם, וזוהי אופציה נהדרת למי שבריאותם הוגנת או טובה ממך. זה נפוץ, אך הוא נושא סיכון מסוים לחייכם, במיוחד אם אתם בדרך כלל במצב בריאותי טוב, כמו התקף לב או שבץ.

המשמעות היא שזה טובתך לעשות ביטוח חיים אם אתה נאבק בבעיות בריאות או חובות משכנתא. בדומה לפוליסות ביטוח חיים אחרות, אתה מחליט אם אתה רוצה ביטוח חיים למשכנתא או לא.

פוליסות ביטוח חיים למשכנתא נמכרות בדרך כלל על ידי חברת ביטוח המסונפת למלווה שלך

ששלחה לנו מידע בדוחות רשומות ציבוריות. בניגוד לביטוח חיים מסורתי, ביטוח חיים למשכנתא אינו מכסה בני זוג או ילדים. חברות ביטוח חיים שומרות לעצמן את הזכות להחזיר את המשכנתא במקרה של מחדל משכנתא, עיקול או משבר פיננסי אחר. חברות ביטוח ומלווים למשכנתאות מוכרות בדרך כלל פוליסות המכונות "ביטוח משכנתא" או "משכנתא לביטוח חיים" עבור לווים.

אם בן / בת הזוג שלך צריכים לעבוד

כדי לשלם את המשכנתא, ביטוח החיים יטפל בזה, אך אם חשבונות או צרכים אחרים דחופים יותר, זה ירתיע את יקירך לשלם את המשכנתא שלך. ביטוח משכנתא, המכונה גם "משכנתאות בביטוח חיים", הוא המטרה היחידה לתשלום משכנתא של אדם לאחר מותו. המקבל אינו רשאי "לשלם את החשבונות", ואם אחד מכם נפטר מבעיות, חברת הביטוח שומרת לעצמה את הזכות לעקל את ביתו.

ביטוח חיים למשכנתא

לעומת זאת, משלם את המשכנתא לאחר מות הלווה ומשלם אותה בזמן שההלוואה עדיין קיימת. במקום לשלם למוטב ביטוח דמי מוות (כפי שעושה ביטוח חיים מסורתי), ביטוח המשכנתא משלם את המשכנתא שלך על המוות, אך אינו מחזיר אותה אם הלווה נפטר בזמן שההלוואה שלך עדיין קיימת.

זו אחת הסיבות לכך שמומחים פיננסיים מסוימים ממליצים על ביטוח חיים למשכנתא כתחליף. מומלץ להיות במצב בריאותי טוב מכיוון שתקבל עסקה זולה יותר וקצבת המוות תגיע אליך אם תבחר מקבל.

אם אתה לוקח ביטוח משכנתא

צורת ביטוח אופציונלית שמשלמת את המשכנתא שלך אם קורה לך משהו, אתה יכול לבטל אותו בכל עת. עם זאת, אם תבטל את ביטוח חיי המשכנתא שלך ותצטרך לקנות ביטוח חדש, הוא יהיה קשור למשכנתא ותצטרך להגיש בקשה חוזרת לביטוח מסוג זה כאשר אתה מממן מחדש את המשכנתא שלך, בדיוק כמו כל ביטוח אחר.

סכום ביטוח החיים למשכנתא שלך קשור ליתרת המשכנתא היורדת ועולה עם האינפלציה

בעוד שבדרך כלל החיים האישיים שלך והכיסוי הביטוחי לא ירדו. התועלת הכוללת של ביטוח חיים למשכנתא תפחת אם תצטרך לשלם את המשכנתא שלך, אך תרצה לברר אם זה מפחית את עלות תשלום המשכנתא, אם כן, והאם אתה שוקל לקנות משכנתא אחרת.

הערה

קיים מוצר ביטוח מונח בשם ביטוח חיים בחינה, שעשוי להיות אופציה מתאימה עבורך בהשוואה לביטוח משכנתא. בדוגמה של ביטוח חיים למשכנתא, מונח ביטוח החיים מאפשר ליורשים או למוטבים להחליט בעצמם כיצד הם רוצים להוציא את הכנסות הפוליסה. הנהנים יכולים להשתמש בו כרצונם, אך רק בהתאם לתנאי חייהם.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן