ביטוח מבנה ותכולה

בביטוח בניין פרטי, אתה מחליט כמה גבוה הכיסוי הביטוחי לבעלי בתים ודיירים צריך להיות. בין אם אתה מוציא את פוליסת ביטוח הבית הראשונה שלך או משדרג את הפוליסה הנוכחית שלך, יסודות כיסוי ביטוח הבית הם מכריעים.

בדרך כלל פוליסת ביטוח תכולת בית רגילה מספקת 10% מסך הכיסוי של בניין המגורים שלך

כדי להגן מפני עבודות בנייה נוספות. כיסוי אחר נע בדרך כלל בין 10,000 ל -20,500 דולר עבור בית עם 10 דירות בסך הכל. אם יש לך מבנה נוסף כגון מוסך, דלת מוסך או בניין אחר, הפוליסה שלך עשויה לכסות עד 10% + מהכיסוי של אותו מבנה אחר. בביטוח מבנים זה לא רק חלק מחבילת ביטוח, אלא חלק חשוב מהכיסוי הביטוחי הכולל לבית ולרכוש שלך.

ביטוח תכולת בית (המכונה גם ביטוח תכולת בית) מכסה את חפציכם אם הם ניזוקו

נהרסו, אבדו או נגנבו. זה גם עוזר לך להחליף את כל הפריטים בבית שלך אם היית צריך להחליף אותם. באופן ספציפי יותר, ביטוח תכולה פרטית מכסה את כל מה שלא שייך לבית או למבנה שלך.

אם בניינים או נכסים אחרים נפגעים, כיסוי הביטוח שלך יעזור לך לכסות את עלות התיקונים או ההחלפה. אם עלויות התיקון והחלפה גבוהות ממגבלות הכיסוי האחרות, עליך לשלם את ההפרש.

מגבלת הכיסוי הכוללת שלך לדירה מכסה את עלות התיקון או החלפת המבנה או הדירה שלך

ביטוח עבור מבנים אחרים משלם עבור כיסוי דומה לבית, אך מגבלת הכיסוי הכללית שלך לא. ביטוח בניין מכסה את עלות התיקון או הבנייה מחדש של הבניינים או הבתים שלכם במקרה שהם ניזוקו או נהרסו.

התייעץ עם המבטח או היצרן שלך

כדי לוודא שיש כיסוי הולם להפסדים שלך ולכמות הכיסוי. מדיניות בעלי הבית מכסה את אחריותך המשפטית האישית אם מישהו שאינו מכוסה על ידי הפוליסה שלך נפגע או נהרג או אם רכושו ניזוק או נהרס בזמן שהוא נמצא ברכושך. ההגנה על אחריות מובטחת על ידי ביטוח תכולת הבית כמו גם ביטוח הבניין והדיור. הוא מכסה את עלויות הסדרת התביעות וההגנה עליהן.

אם אתה הבעלים של בית שמבוטח בסכום של 500,000 $ בביטוח בנייני מגורים, ביטוח תכולת הבית שלך ייפול בין 250,000 $ ל -350,000 $, ואילו ביטוח הבניין והנכסים למגורים יכסה בין מיליון ל -2 מיליון דולר.

הכיסוי של מבנים אחרים

המכונים גם כיסוי B, מאפשר להגן על מבנים רבים המחוברים לביתכם מפני הסכנות המכוסות בבנייני המגורים שלכם וביטוח מבנים, כמו נזקי שריפה, שיטפון ושריפה, כדי לפצות על אובדן מבנים אחרים. אם אתה זקוק לכיסוי למבנים אחרים, זה יכול להיכלל במדיניות הרגילה של בעל הבית שלך, או שתוכל להוסיף אותו אם זה כבר נכלל במדיניות שלך. CoverB יכול להגן על פריטים נוספים ברכוש שלך שאינם נכללים בביתך. הערך את עלות התיקון, ההחלפה או הבנייה מחדש של המבנה שלך לפני שהוא נהרס לחלוטין.

אם לפוליסה שלך אין כיסוי

חברת הביטוח שלך עשויה שלא לשלם עבור השינויים שאתה צריך לבצע במבנה הבית שלך כדי להתאים אותו לקודי הבנייה הנוכחיים. אם אין לך כיסוי אחר והמוסך הצמוד שלך נפגע מאש, סביר להניח שחברות ביטוח לא יכסה תיקונים או בנייה מחדש. ביטוח תכולת הבית שלך עשוי או לא יכול למנוע נזק למבנה או למבנה שלך, אך הוא יכול לסייע בכיסוי עלויות הבעיות.

מסיבה זו, חשוב לשוחח עם סוכן ביטוח עצמאי על כיסוי הביטוח לתכולת הבית ואפשרויות ביטוח אחרות העומדות לרשותך. חפשו בגוגל את החפצים שלכם, גדולים כקטנים, כדי לקבוע את צרכי הביטוח שלכם לפני שאתם מבצעים ביטוח תכולה לבית.

כמה המבנה שלך מכוסה בביטוח בעל הבית שלך תלוי בסוג הבניין שאתה מבוטח בו ובפורמט שבו אתה משתמש לביטוח הרכוש שלך

ביטוח דירה מכסה מגוון רחב של פריטים כגון רהיטים, מוצרי חשמל וחפצי בית אחרים. ישנן כמה נקודות שאינן נכללות (ראה עמוד 8 לדיון על אישורי בעלות אישית), אך ניתן להוסיף כיסוי לגדרות או לחלקות חוץ אחרות. בדוק אם ישנם סוגים אחרים של אפשרויות ביטוח לביטוח תכולת הבית שלך.

ביטוח תכולת הבית הטוב ביותר

הוא זה המכסה את הערך האמיתי של הבית והרכוש שלך. כאמור לעיל, ביטוח בעל הבית שלך כולל כיסוי כולל לרכוש האישי שלך. מרבית הפוליסות מכסות רכוש אישי, ללא קשר לגודל הפוליסה שיש לך. כאשר משווים פוליסות בית וביטוח, היו מדויקים ככל האפשר לפרטיכם.

הכיסוי של מבנים אחרים (כיסוי B)

הוא החלק בביטוח תכולת הבית שמכסה את עלות הבנייה או התיקון של מבנה, חפץ או בית אחר אם הוא נפגע מאחד הסכנות שאתה נמצא חָשׂוּף. כיסוי של מבנים אחרים הוא חלק מפוליסת ביטוח תכולת בית שמשלמת עבור תיקונים, החלפה ובנייה מחדש של מבנים או נכסים המנותקים מביתך בפועל או שניזוקו בכל דרך שהיא, בין אם זה שריפה, שיטפון, רעידת אדמה, טורנדו, הוריקן, שריפה או כל סכנה אחרת המכוסה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן