ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות הוא תוכנית המגנה עליך במקרה של אבחון מחלה עתידי חמור. אחד היתרונות העיקריים של רכישת מחלות קריטיות הוא בכך שהיא מגנה על עתידך מפני מחלות קריטיות. ביטוח מחלות קריטיות, או "קנייה", הוא תוכנית ביטוח לאנשים עם מחלה קשה כמו סרטן, מחלות לב, שבץ מוחי, סוכרת וכו '. —- ביטוח מפני מחלות קשות עשוי להיות הדבר היחיד שמגן ממך הרס כלכלי ומונע הרס כלכלי. ביטוח מפני מחלות קשות יכול היה להיות אחד האירועים ההרסניים ביותר בחייך, וזה יכול היה להיות הדבר היחיד שהיה מגן עליך מפני הרס כלכלי.

למרות שביטוח מחלות קשות

הוא זול יותר מביטוח אובדן כושר עבודה, ייתכן שתזדקק לביטוח. אם אתה מובטל תקופה ארוכה בגלל מחלה, כיסוי ביטוח הנכות שלך עשוי להיות חופף לכיסוי המחלה הקשה שלך, וזה עשוי לגרום לך לשקול אפשרויות אחרות, כגון ביטוח בריאות או תכניות נכות. במקרה של מחלות קשות, ישנם מספר מצבים שעשויים למנוע ממך לשלם עבור השירותים או להגביל את כמות השירותים.

אם תביעתך לביטוח תאושר

ביטוח מחלות קשות בסאן חיים ישלח לך צ'ק על סכום שנקבע מראש. אם ברצונך ללמוד עוד על ביטוח למחלות קשות, בקר באתר האינטרנט שלנו לקבלת מידע נוסף. קבלו ביטוח מחלות קשות מאתר זה ברגע שנתקלתם בביטוח המתאים לכם ולצרכים שלכם.

שלא כמו ביטוח בריאות רגיל, שמשלם לרופאים ובתי חולים עבור הליכים רפואיים, ביטוח בריאות בגין מחלות קשות משלם עבור הוצאות רפואיות כגון חשבונות רפואיים, מרשמים וציוד רפואי.

בעוד שביטוח אובדן כושר עבודה משלם חלק מההכנסה שלך אם אינך יכול לעבוד

הביטוח עוזר לך עם מחלה קשה לספק כסף לתשלום הוצאות רפואיות. היתרונות של ביטוח אובדן כושר עבודה גבוהים בהרבה מאלה של ביטוח מחלות קשות, מכיוון שהם נועדו להחליף את הכנסת הנכים. מדיניות נכות נוטה לכסות גם יותר מחלות המונעות ממישהו לעבוד, כמו מחלות לב, סרטן וסוכרת. לפוליסות נכות שנרכשו באופן אינדיבידואלי יש לרוב תרומה גבוהה יותר מפוליסות למחלות קריטיות. פוליסות מחלות קשות המיועדות לקשישים מציעות כיסוי רחב יותר ומושכות דמי ביטוח גבוהים יותר.

ביטוח מחלות קשות אמנם מקיף יותר

אך אינו מכסה שבץ מוחי, התקפי לב או מחלות אחרות. אם המחלה שלך מכוסה בפוליסה שלך, תוכל להשתמש בביטוח למחלות קשות כדי לשלם השתתפות עצמית עבור הטבות ברשת. אתה יכול גם לבצע ביטוח למחלות קשות והוצאות רפואיות אחרות שאינן מכוסות בתוכנית ביטוח הבריאות שלך במהלך ההחלמה. הבן כי ההטבות שאתה מקבל מביטוח מחלות קשות יהיו זכותך להשתמש בכסף כרצונך. – כמה אתה משלם כמבוטח עבור הביטוח שלך במקרה של מחלה קשה תלוי בסיכון שאתה מטיל על המבטח שלך. חשוב גם לבדוק את המגבלות התחתונות לכיסוי הביטוח וההשתתפות העצמית בביטוח הבריאות שלך, מכיוון שלמגבלות התחתונות הללו יש השפעה על העלויות שתצטרך לשלם. במילים פשוטות, ביטוח מחלות קשות יכול להקל על הדאגות הכספיות אם מישהו חולה מכדי לעבוד. אם אתה מאבחן מצב רפואי חמור, זה יכול לעזור להפחית את הלחץ היומי של הכסף, כך שתוכל להתמקד בשיפור.

בניגוד לפוליסות ביטוח משלימות אחרות

אם חולים קשים, ביטוח יכול לסייע בכיסוי העלויות שנותרו מביטוח בריאות במקרה של אירוע רפואי בלתי צפוי. פוליסות ביטוח קריטיות יכולות להציע תשלום חד פעמי בגין מחלה קשה או מחלה קריטית חוזרת. לדוגמא, ייתכן שתקבל סכומים חד-פעמיים או סדרת תשלומים אם אבחן את אחת המחלות המפורטות בפוליסה שלך. עבור הנפגעים, יש תשלום סכום חד פעמי באמצעות אבטחת נאמנות אמריקאית, המוצעת באמצעות ביטוח בריאות קריטי שעולה 1,000 דולר לחודש לאדם ו -2,500 דולר לשנה לזוגות.

Assurance משלם את התועלת המקסימלית במקרה של התקף לב

סרטן או שיתוק, אך Assurance מבטיח שלא תשכח אם תאבחן אחת מהמחלות המפורטות בפוליסת ביטוח הבריאות הקריטית שלך, כגון התקף לב. או סרטן. כשאתה מקבל את האבחנה המבוטחים מקבלים סכום חד פעמי בצורת תשלום חודשי של 1,000 דולר או 2,500 דולר.

כאשר מאובחן מבוטח כחולה במחלה קשה מסוימת

חברת הביטוח משלמת לו גמלה במזומן חד פעמי המשמשת לצרכיהם. ביטוח מחלות קשות משתלם כאשר מאובחנת מחלה קשה, תלוי ברמת הביטוח בתכנית ואופי המחלה. חלק מהפוליסות למחלות קשות מספקות תשלומים חד-פעמיים בסך 1,000 דולר, 2,500 דולר או 3,200 דולר בחודש.

בעוד שכיסוי נכות חופף לביטוח מחלות קשות, הוא יכול לספק הגנה פיננסית הרבה יותר חזקה. עלות ביטוח עצמאי למחלות קשות גבוהה יותר בהשוואה לנהג, אך היא עדיין זולה יותר.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן