ביטוח צד ג' לרכב

ישנם שני סוגים של ביטוח רכב בהודו, ביטוח מקיף וצד שלישי. בהודו, אין ביטוח מסוג אחד, אלא רק שניים, דבר שחובה ברוב המדינות.

הקטגוריות העיקריות של ביטוח רכב כוללות ביטוח מקיף, אחריות ומקיפה לתאונות דרכים, תאונות ופגיעות ברכב.

הקטגוריות העיקריות של ביטוח רכב כוללות ביטוח מקיף

אחריות ומקיפה לתאונות דרכים, תאונות ופגיעות ברכב. ביטוח ראשוני מסוג זה מכסה ביטוח נהגים לא מבוטחים או לא מבוטחים המכסה נזקים ברכב לאחר התנגשות, כיסוי אישי להוצאות רפואיות וכיסוי ביטוח למי שיכול לכסות את תביעות צד ג 'או צד שלישי.

כשאתה קונה ביטוח רכב, עליך לבחור את סכום הביטוח הרצוי ויש לך לפחות שני סוגים שונים של ביטוח רכב.

ביטוח אחריות (המכונה גם ביטוח אחריות) מעניק למבוטח הגנה פיננסית מפני אחריות הנובעת במקרה של אובדן או נזק לרכוש או לאדם של צדדים שלישיים

איזה ביטוח נלקח לצדדים שלישיים תלוי במה שאתה מוסיף ובמה אתה תומך, אך באופן כללי מדובר בביטוח שאדם או חברה (הצד הראשון) נטלו מחברת ביטוח או צד שני כדי להגן על עצמם או האנשים שפוגעים בהם בשוגג. ביטוח אחריות צד ג 'הוא למעשה פוליסת ביטוח אחריות לצד ג' הנלקחת על ידי צרכנים (צדדים ראשונים) מול חברות ביטוח (צד שני), המגנה מפני אובדן, נזק, אובדן רכוש ו / או נזק שהם גורמים לאנשים אחרים או לרכוש.

אם אתה או היית אחראי לנזק כלשהו לאדם או לרכוש של אדם אחר ויש לך ביטוח רכב, חברת הביטוח שלך תשלם עבור כל נזק שתגרום להם. ביטוח רכב מעניק הגנה כספית מפני אחריות במקרה של תאונה בה גרמת נזק לרכבך ו / או לרכושך.

בביטוח צד ג '

לבעל הרכב יש גם אפשרות לבצע פוליסת ביטוח מקיפה המכסה את כל הנזקים שנגרמו לרכב המבוטח. אם אין לך כיסוי תאונות אישיות, תוכל לבטל את הסכמתך ולבצע ביטוח רכב קיים אם אין לך את זה. אתה יכול גם לבטל את ביטוח האחריות על ידי כך שאין לך כיסוי תאונות אישיות.

אם תחליט לבצע ביטוח אחריות לצד ג '

תוכל לערוך פוליסת ביטוח לטווח קצר בעלות נמוכה לרכבך ולבטח את רכבך. אתה יכול גם לבחור בפוליסות בעלות השתתפות עצמית גבוהה יותר כדי להפחית עוד יותר את עלות הכיסוי הביטוחי ואת כמות כיסוי האחריות העומד לרשותך. היו סמוכים ובטוחים שאם אין ברשותכם ביטוח אחריות לרכב ברוב המדינות, אינכם צריכים לרכוש סוגים נוספים של כיסוי, ולכן תוכלו לרכוש ביטוח מצדדים שלישיים. עם זאת, אם אתה זקוק לכיסוי נוסף, אינך צריך לקנות אותו, אלא עליך לבחור בפוליסה עם העודף הגבוה ביותר.

אם אדם שלישי נפגע במכוניתך בטעות, חברת הביטוח צד ג 'משלמת עבור הטיפול בפגיעות אישיות. חשוב לזכור כי זה לטובתך הבלעדית וכי הוא לא נועד לכסות חשבונות רפואיים או לשלם עבור תיקון הרכב שלך.

אם אתה גר במדינה עם תוכנית ביטוח כללי מסורתית

תשולם עבור כל נזק לצדדים שלישיים. אם תגיש תביעה מצד שלישי, ביטוח הנהג השני ישלם עבור הנזק ברכב שלך אם הוא מבטח אותך, מכיוון שהוא אחראי לכך משפטית. לא – עלויות הפגיעה העצמית משולמות על ידי ביטוח הבריאות.

אם יש לך ביטוח אחריות

אם אתה מעורב בתאונה שאתה לא אחראי לגביה, נזקך האישי יוסדר על ידי ספק הביטוח של הצד השני. תזדקק לביטוח רכב כדי לכסות את כל התביעות של הנהגים בגין נזק שגרמת. במקרה של ביטוח צד ג ', כל נזק שנגרם כתוצאה מנזק לרכב שלך ישולם על ידך. אין פרמיה לתביעת תביעה. בביטוח אחריות צד ג '.

אם חברת ביטוח הרכב שלך תובעת תביעה נגד חברת הביטוח שלך, זה נקרא תביעת צד ראשון. לכן, תביעות מביטוח האחריות מוגשות על ידי מישהו שאינו מבוטח. של חברות הביטוח שלך.

בעיקרון

אתה מוגן מפני פגיעה ברכוש של אחרים, אך כמובן שאתה הצד השלישי. אם מכוניתך נפגעת בטעות ממכונית צד שלישי בזמן הנהיגה, חברת הביטוח שלך. יבוא להצלתך וישלם עבור כל נזק שייגרם מטעם אותו אדם. לדוגמא, אם מכוניתך נגזת במכונית אחרת, היא תשלם עבור ההפסד או הנזק שאותו אדם סבל וכל נזק לרכושם. – —-

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן