ביטוח רכב לנשים

נשים נהגות עם ציוני נהיגה מושלמים משלמות פחות עבור ביטוח רכב לעומת מקביליהן הגברים, כך עולה ממחקר חדש שפורסם היום על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (NHTSA). קילומטראז 'לנשים ותכונות אחרות המשמשות את המבטחים במחיר ביטוח הרכב.

משתנים אחרים שעשויים להשתנות בקווים מגדריים כלולים במחיר דמי הביטוח

לפעמים זה יכול לבוא לידי ביטוי בביטוח רכב זול יותר לנשים, אך לא תמיד. בעוד שנשים משלמות יותר בממוצע מגברים עבור דמי הביטוח לרכב שלהן, ההפך הוא הנכון כאשר משווים נהגים צעירים יותר, כאשר גברים מתחת לגיל 30 משלמים בפועל מעט פחות מנשים באותו גיל. הפער בולט ביותר בקרב נשים נהגות בגילאי 16 עד 24, בהשוואה לעמיתיהם הגברים, על פי המחקר.

מגדר יכול למלא תפקיד בשיעורי ביטוח הרכב שלך, לכן הקפד לנצל את ההזדמנויות לחסוך בביטוח הרכב שלך. זכור כי ביטוח הרכב שאתה בוחר עושה הבדל גדול במה שמציע ביטוח הרכב שלך.

הסכום שאתה משלם עבור ביטוח הרכב שלך תלוי בסוג הביטוח שיש לך, היכן אתה מחנה את הרכב שלך, וגילך והיסטוריית הנהיגה שלך. הגיל שלך, היסטוריית הנהיגה והמבטח שתבחר ישפיעו ביותר על מחירי ביטוח הרכב שלך.

אם אתה אישה

סביר להניח שתשלם יותר עבור כיסוי ביטוח הרכב שלך מכל אחד אחר בנושא זה. אלה חדשות טובות עבור נהגות, אך אם אתה צעיר ותעשה את ביטוח הרכב שלך באמצעות ביטוח ישיר של תקציב, המחירים שלך יהיו גבוהים בהרבה מאלה של עמיתייך הגברים – עובדים, חברים, בני משפחה וחברים של חברים. עבור נשים שמתפללות או בפעם הראשונה בחייהן, כנראה שתצטרכו לשלם על כך בעצמכם.

לפני שנתחיל, חשוב לציין שפוליסות ביטוח רכב לא תמיד זולות יותר לנשים מאשר לגברים. למרות שנראה שלגברים יש לפעמים ביטוח זול יותר לרכב, זה לא תמיד המקרה. לנשים יש את היד העליונה בשיעורי הביטוח, אך רק ממספר מצומצם של סיבות.

הסיבה לכך היא שגברים, שהם בדרך כלל הנהגים המסוכנים יותר, מחויבים בשיעורים גבוהים יותר מאשר עמיתיהם, ונהגים בטוחים יותר משלמים יותר עבור ביטוח רכב.

זאת מכיוון שהפרמיות שמשלמים גברים בגין ביטוח רכב גדלו פי ארבעה לעומת נשים מאז שהאיחוד האירופי אסר על שימוש במגדר בחישוב דמי הביטוח בתעריפי הביטוח שלו בשנת 2012

נהגות נהנות מביטוח רכב זול יותר מאשר גברים. נהגים בגלל ההוראה המגדרית, מה שהופך את זה לבלתי חוקי להשתמש במגדר לחישוב דמי הביטוח.

לדוגמא

שיעורי ביטוח רכב חודשי לנשים בגילאי 20 עד 32 יהיו זולים ב -52%, אך השיעור לגברים יירד ב -60% באותה תקופה. למעשה, נשים בכל הגילאים נוטות יותר לבצע ביטוח רכב, במיוחד נשים בשנות ה -20 וה -30 לחייהן, ונהגים צעירים משלמים יותר. ברגע שנהג מגיע לגיל 25, שיעור הביטוח החודשי עולה ב -50%, כך שגבר ואישה עם רישיון נהיגה זהה יכולים לצפות לשלם כמעט את אותו הסכום. אך לאחר יום הולדתו ה -25 של הנהג, נהגים צעירים משלמים יותר מעמיתיהם הגברים.

נשים נוטות לשלם פחות עבור ביטוח רכב מאשר גברים מכיוון שהדברים שווים ככל האפשר מבחינת גורמי הערכת הביטוח

על מנת לשמור על הכל זהה, הן נהגות והן נשים נהגות יציעו את אותו הביטוח, מה שבעצם פירושו שעלויות הביטוח יעלו לנשים וגם לגברים. לשם השוואה, ההבדל בין גברים לנשים המשלמים עבור ביטוח רכב הוא קטן יחסית ועומד על 7%. מכיוון שחברות ביטוח רכב גובות פרמיות גבוהות יותר על מנת לבטח נהגים בסיכון גבוה יותר, נראה כי הדבר אינו מניב כי אישה תשלם שיעור גבוה יותר.

אז

בסך הכל, נשים עדיין חוסכות כסף בביטוח רכב, אך עדיין יתכן והן משלמות יותר מדי עבור כיסוי. קניות הן אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות בכדי למצוא את שיעורי ביטוח הרכב הנמוכים ביותר לנשים. הפוך את ההנחות שלך למקסימום וחפש את העסקאות הטובות ביותר, וקניות מסביב יכולות גם לגרום לבלבול. בין אם אתה גבר או אישה, כאשר אתה לוקח פוליסת ביטוח רכב חדשה או מחדש את הפוליסה הקיימת שלך, העדיפות הראשונה שלך צריכה להיות השוואת עסקאות ממגוון ספקים. זוגות נשואים משלמים לעתים קרובות פחות מאנשים יחידים מכיוון שבדרך כלל פוליסות ביטוח רכב מציעות הנחות למספר נהגים. כבעל בית, דרך טובה להוזיל את עלות ביטוח הרכב שלך ואת ביטוח תכולת הבית היא לצרף את שתי הפוליסות שלך לחברה.

ביטוח רכב לעיתים נמוך יותר עבור נשים בהשוואה לגברים בני אותו גיל וגיל נהיגה

בשל ההנחיה המגדרית של האיחוד האירופי, ברור שחלק מהמבטחים מוזילים נהגים, מה שאומר שגברים משלמים יותר עבור ביטוח רכב. לנשים נהגות מוצע לעתים קרובות ביטוח רכב זול יותר מכיוון שהם נוטים פחות להיות מעורבים בתאונה מאשר עמיתיהם הגברים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן