ביטוח רפואי בחו"ל

להלן מספר שאלות שכדאי לשאול את חברת ביטוח הבריאות שלך כאשר אתה גר בחו"ל, כולל שאלות אודות כיסוי ביטוח הבריאות שלך והיתרונות והעלויות של טיפול רפואי בחו"ל. ביטוח בריאות לאנשים המתגוררים בחו"ל משתנה בהתאם למדינה בה מתגורר האזרח הבינלאומי.

יש לך כמה אפשרויות המציעות רמות שונות של ביטוח כשאתה גר בחו"ל, בין אם תבחר בפוליסה אחת – פוליסה של משלמי המס או שילוב של שתי תוכניות או יותר. אתה יכול לשכוח מעלויות רפואיות ואחרות כשאתה נמצא בחו"ל.

אתה יכול גם לקבל ביטוח בריאות בבית המכסה אותך במהלך שהותך בחו"ל

גם אם אתה נמצא בשבתון. עם זאת, נדרשים אמצעי פינוי מכיוון שתוכניות ביטוח בריאות טיפוסיות אינן חורגות מגבולות ארה"ב. כשאתה נוסע לחו"ל, ברצונך שיהיה לך ביטוח בריאות למחלות ופציעות תאונות המתרחשות באזור ביטוח הבריאות שלך. חלק מאפשרויות ביטוח הבריאות הללו, כמו תוכנית ביטוח הבריאות האמריקאית, עובדות בחו"ל ואינן חורגות מעבר לארצות הברית, אך ייתכן שתזדקק להן אם הביטוח שלך אינו עושה זאת.

אם תרחיש זה חל עליכם

עליכם לרכוש ביטוח פינוי רפואי בנוסף לביטוח הבריאות הרגיל לנסיעות. אם אתה רוצה לבטח את הוצאות הנסיעה שלך בראש ובראשונה ולא מרגיש שאתה זקוק לכיסוי רפואי רב, בדוק את תוכנית ביטוח הנסיעות שלך. אתה יכול גם לעשות ביטוח בריאות נסיעות לפני שאתה עוזב את מדינת מולדתך כחלק מביטוח הנסיעות שלך. תוכניות כאלה כוללות באופן מסורתי ביטוח נסיעות רפואי בינלאומי מיוחד, כאשר תוכניות ביטוח בריאות בארה"ב, כולל Medicare, אינן חלות. אם ביטוח בריאות הנסיעות שלך מכסה רק נסיעות לחו"ל, הביטוח שלך יתחיל מרגע עזיבת ארץ מולדתך ויוצע רק לחופשות מחוץ למדינת מולדתך. בעוד שחלק מביטוח הנסיעות הבינלאומי מכוסה רק בביטוח בריאות נסיעות, הכיסוי מתחיל בדרך כלל ביום הטיול שלך, לא ברגעים שלפני או אחרי עזיבתך.

אם כבר יש לך ביטוח בריאות והפוליסה שלך אולי אינה מכסה אותך מחוץ לארצות הברית

ייתכן שתוכל להשתמש בכיסוי CISI חובה כביטוח ראשי לזמן מה בזמן שאתה נוסע. אם אתה זקוק לביטוח בריאות בבית ומתכנן לחיות במדינה אחרת יותר מ- 6 חודשים, אתה צריך את זה. לכן עלייך לשמור על ביטוח בריאות מבוסס ארה"ב ולנקוט באמצעים להגנה על בריאותך ורווחתך בזמן שהותך בחו"ל. אנו ממליצים בחום על ביטוח בריאות נסיעות למטיילים המתכננים טיול ארוך יותר לחו"ל, לאנשים עם בעיות בריאותיות בסיסיות ולכל מי שמתכונן לפעילות בסיכון גבוה בחו"ל. נניח שאתה כבר יודע למה אתה זקוק לביטוח, אבל אתה רוצה שהביטוח הבינלאומי יהיה הפיתרון. שים לב שאינך מכוסה בביטוח חירום בארה"ב, לכן איננו מכינים רשימה מדוע אנו זקוקים לביטוח בריאות נסיעות כאן, ולא נספק הסבר מדוע נדרש ביטוח.

אם אינך זקוק או רוצה ביטוח נסיעות, תוכל לדלג עליו ולבצע ביטוח בריאות נסיעות מחברת ביטוח במדינתך. אם אינך מעוניין להיות מכוסה בביטוח ביטול, עליך לערוך ביטוח בריאות נסיעות לפני שעזבת את מדינת מולדתך, גם אם לא רצית בכך.

אם אתה נוסע לחו"ל פחות משנה ורוצה לקבל ביטוח נסיעות ארוך יותר (12 חודשים או יותר), עליך לשקול תוכנית ביטוח בריאות נסיעות. אם אתם מתכננים לשהות בחו"ל לתקופה ארוכה יותר, אתם מכוסים בביטוח בריאות נסיעות מסוג זה.

ביטוח בריאות נסיעות, לעומת זאת, מתוכנן לתקופה קצרה בחו"ל ויהיה לו הטבות נסיעה – הטבות קשורות כמו אובדן מטען, עלויות רפואיות וביטוח בריאות נסיעות.

ביטוח נסיעות מוצע על ידי חברות מסחריות רבות

אך מטיילים צריכים לקנות פוליסות כאלה ולבדוק היטב איזה כיסוי מוצע כדי לקבוע מה הם זקוקים. בהתאם לפוליסה, ביטוח נסיעות עשוי לכסות הוצאות רפואיות בחו"ל או לא. ביטוח נסיעות ארוך טווח, כמו למשך שנה ומעלה, מכסה בדרך כלל את מרבית הוצאות הנסיעה לתקופה קצרה בחו"ל ויכול לכסות גם מזוודות שאבדו, הוצאות רפואיות והטבות הקשורות לשירותי נסיעה. זה יכול לכסות את עלויות המזון, הלינה, ההובלה, המזון והוצאות אחרות, כמו גם טיפול רפואי.

חפש פוליסות הכוללות ספורט אתגרי, כגון ביטוח נסיעות לאירועי ספורט ואירועי ספורט, כמו גם שירותים רפואיים לנסיעות אקסטרים.

ביטוח בריאות בינלאומי מכסה הוצאות רפואיות כגון תרופות מרשם

ציוד רפואי ועזרים רפואיים. בנוסף לשירותים רפואיים לביטוח נסיעות ונסיעות, כמה פוליסות ביטוח בינלאומיות מציעות גם טיפול רפואי למקרי חירום רפואיים כמו חדרי מיון, ניתוחי חירום וטיפול חירום.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן