ביטוח תרופות מחוץ לסל

Blink Health מפחיתה את עלות תרופות המרשם באמריקה עם חיסכון של עד 80% בתרופות מרשם. לתוכניות הבחירה יש אחת מתוכניות ההנחות בסמים בארה"ב, והיא מבוססת על הפחתת עלויות. במחקר "חיפוש תרופות", MassHealth קובעת אילו חומרים פעילים תינתן התרופה Egrifta (שהוזנה בחיפוש התרופות), שאינה מוצע באמצעות כרטיסי הנחה לתרופות אך יכול להציע חיסכון של עד 80% מעלות התרופה. תרופות גנריות הן המקור לחיסכון בעלויות, בין אם מדובר בגנריות ובין אם מדובר בשילוב של תרופות גנריות ומותגות כמו הגרסה הגנרית של תרופת מרשם.

אם אתה מקבל כיסוי של תרופות מרשם באמצעות תוכנית תרופות מרשם של Medicare Advantage

הפרמיות החודשיות שלך כוללות את הפרמיה החודשית הנדרשת. אתה יכול להירשם אם אתה קונה בפעם הראשונה ואין לך שום כיסוי מוכר לתרופות מרשם. אם אתה נכלל בשורה זו, תצטרך לשלם תרומה גבוהה מהנדרש ולהמשיך לשלם אותה. הערה: תוכניות מסוימות של MA / PD עשויות לכלול גם העלאת פרמיה של עד 30% בנוסף לפרמיה עבור תוכנית הנחות התרופות.

תרופות המרשם המכוסות בכל קטגוריה עשויות להשתנות בהתאם לחברת הביטוח ותכנית Medicare

אך על כל התוכניות לכסות קטגוריות מסוימות של תרופות. לדוגמא, תוכניות Medicare הכוללות כיסוי של תרופות מרשם חייבות לכלול לפחות שתי אפשרויות תרופות בקטגוריית תרופות (ראה תרופות מכוסות), אך רשימה זו חייבת תמיד לעמוד בדרישות המינימום של Medicare, ולא נדרש כי התוכנית תכלול את כל תרופות המרשם ( זה לא דורש את זה). כאמור לעיל, התרופות ש- Medicare מתכננת לספק, הכוללות כיסוי של תרופות מרשם, מסווגות בקטגוריית העלויות. לחלק מהתרופות ברמה הגבוהה יותר עשויות להיות עותקים גבוהים יותר ועלויות ביטוח משותף, וייתכן כי חלק מהתרופות אינן מכוסות בתכנית התרופות של מרשם Medicare Advantage.

ניתן להחזיר תרופות ד 'חלק ד' הכלולות ברשימה זו באמצעות עמלות עבור שירותים במסגרת תכנית הרוקחות של Medicaid

Medicaid מכסה את כל המרשמים, ותוכניות הטבות לתרופות מרשם Medicaid המנוהלות על ידי Medicaid נדרשות למלא את ה- PDL. הרשימה המופיעה ברשימה שלהלן כוללת את כל תרופות Medicare חלק ד ', אך רק חלק מתרופות המרשם שמדיקה מכסה.

אם אינך נרשם למדיקר חלק ד '

ודא שיש לך כיסוי אחר של תרופות מרשם התואמות לביטוח שלך. אם תחויב בפחת גדול בגין תרופה הכלולה בתכנית Medi-Cal שלך (או כל תוכנית הטבה אחרת של תרופות של Medicare), תוכל להודיע לתוכנית שלך ב- Medicare Part D האם אתה זכאי ל- Cal Medis כעת ואם לא.

לקבלת מידע אודות הכיסוי של תרופות מסוימות, בדוק את ניסוח תוכנית התרופות שלך או פנה לחברת הביטוח שלך.

תוכל להתקשר לשירות הלקוחות של התוכנית שלך או להשתמש בעמוד זה

כדי לברר אילו תרופות נמצאות כרגע ברשימת תרופות המרשם ואילו אינן. אתה יכול גם לשאול את חברת הביטוח שלך אם תרופות המרשם שלך מכוסות בכיסוי חלק ד 'של Medicare או בתשלום עבור כיסוי בית מרקחת של Medicaid. ישנם סוגים רבים ושונים של תרופות מרשם המכוסות בתוכנית הבריאות שלך, ואתה יכול להשתמש באתרים אלה כדי לוודא שאתה נכלל אם אתה מעדיף. ניסוחים אלה הם רשימה של כל התרופות המכוסות כרגע ברשת בתי המרקחת של התוכנית שלך, כמו גם מספר התרופות בכל תכנית.

בחר את בית המרקחת המשתלם ביותר עבורך וחוסך לך הכי הרבה כסף לבית המרקחת שלך. בעזרת כלי עגלת התרופות תוכלו להוסיף תרופות לעגלת הרוקחות שלכם כאשר אתם קונים באינטרנט או בבית מרקחת.

שים לב שהעלות משתנה בהתאם לצורת התוכנית שלך (רשימת התרופות הניתנות לביטוח) ולכיסוי שמציעה חברת הביטוח הפרטית שלך

אם יש לך תוכנית תרופות של Medicare שכבר יש פער בכיסוי, אל תשכח את ההנחות, שכן סכום הכיסוי חל על מחירי התרופות. אין צורך בהחלט ללכת לבית המרקחת כדי לברר איזה סוג של תרופות כלולות בתרופות המרשם, אך אם הייתה לך הכנסה מוגבלת, תוכל לקבל עזרה נוספת בתשלום התרופות המרשמות שלך בעלות נמוכה או ללא עלות.

אם אתה רשום לתוכנית Medicare Advantage הכוללת כיסוי תרופות מרשם

עלות הכיסוי שלך ב- Medicare Part D כלולה בפרמיה של התוכנית שלך. אם יש לך חלק א 'או חלק ב' שעובדים בשבילך, אתה יכול לקבל הטבת תרופות מרשם באמצעות הביטוח הפרטי שלך. זכור כי מחיר התרופות המרשם ורשימת התרופות הניתנות לביטוח הזמינים בתכנית התרופות למרשם של Medicare עשויים להשתנות במידה רבה, אך אם אתה מתכנן חלק ג של Medicare, תוכל לקבל כיסוי באמצעות תוכנית יחידה המכסה את כל תוכניות Pres Medicate Advantage עבור תרופות מרשם.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן