דירוג אשראי אישי

בכל הנוגע לבקשת הלוואות, כרטיסי אשראי וצורות אשראי אחרות כגון הלוואות ומשכנתאות, אני מעוניין בדירוג האשראי האישי שלך. אם אתה עושה בדיקת אשראי עדינה, אתה יכול למשוך את ציון האשראי שלך כדי לראות איך אתה מתנהג ולהגיש בקשה להלוואות שאתה מקווה לקבל אישור. לא משנה כמה טוב או רע דירוג האשראי שלך, יש כמה דברים שניתן לעשות כדי לשפר את דירוג האשראי שלך. Sesamcheck משפיע על דירוג האשראי שלך כאשר אתה בודק אותו בחינם ב- Credit.com. זכור כי דירוג האשראי שלך חשוב, אך הוא אינו הגורם היחיד בכל הנוגע לאישור אשראי או סוג אחר של אשראי לאחר הגשת הבקשה. זה עדיין יהיה תלוי בשימוש האישי שלך ויקבע את היכולת שלך לקבל הלוואה או סוג אשראי אחר לאחר שתגיש בקשה לכך. רק בגלל שאתה מדורג טוב על ידי, למשל, אחת מסוכנויות הייחוס הגדולות לאשראי, אין פירושו שמלווה משכנתא חושב שאתה טוב לאותו ערך כמו סיכון אשראי. באופן דומה, ככל שתבצע טוב יותר את הדירוג שלך עם אחת מסוכנויות הייחוס העיקריות שלך עם שתיהן או שתיהן, כך גדל הסיכוי שיהיה לך את ציוני האשראי הטובים ביותר אצל המלווים הללו. לדוגמא, אם היה לך דירוג אשראי טוב של סוחר רכב, תוכל לזכות בהלוואה מסוכנות רכב, אך לא מבנק. אמנם לא תמיד ניתן לקבוע באילו ציוני אשראי המלווים משתמשים, אך ניתן לרכוש את כל שלוש ציוני ה- FICO מאחת מלשכות האשראי. לחלופין, צרכנים המעוניינים לקבל את דירוג האשראי שלהם יכולים לקנות את הדירוג שלהם ישירות מ- Fico או בחלק מהמקרים לקנות אותו בנפרד מכל אחת מלשכות האשראי הללו או לקנות אותו בעצמם.

FICO ו- VantageScore שואבים את ציון האשראי שלך מאחד משלושת מוסדות האשראי הגדולים ומהסוכנות הבינלאומית לדיווחי אשראי (ICB)

המלווים יכולים לשאול את ICB לגבי ציון ה- FICO שלך ודירוג האשראי שלך, המחושב על סמך היסטוריית האשראי שלך. ניתן לבקש מחברי ICb את ציוני האשראי שלהם או את ציוני האשראי, ששניהם מחושבים על סמך היסטוריית האשראי, והמלווים יכולים לבקש מ- IC B עבורם.

דירוג האשראי שלך אינו כלול בדוח האשראי השנתי שלך בחינם וניתן לשכוח אותו ממספר מקורות. תוכל למצוא את כרטיס האשראי שלך על ידי מתן אחת או יותר מנקודות אלה לבנק שלך, לחברת כרטיסי האשראי או לחברת כרטיסי אשראי אחרת.

משרדים שונים יכולים לטפל באופן שונה באירועי אשראי ובחשבונות משתמשים מורשים

ומשתמשים בהיקפים שונים. אזור כרטיסי האשראי שלך משתנה בהתאם לדגם המשמש ולסוגים השונים של כרטיסי האשראי שאתה מוריד את האורחים שלך. יתכן שיש לך דירוג אשראי מצוין על פי ציוני האשראי של טרנסוניון, אך אתה עדיין נמצא בטווח טוב עם ציון Equifax שלך. ציוני האשראי האישי נעים בין 350 ל -800, כך שלא תהיה לך דירוג האשראי הטוב ביותר מהבנק או מחברת כרטיסי האשראי שלך.

דירוגי חברות דומים לדירוגי אשראי אישיים

אך הם משתנים יותר מכיוון שהם נוצרים על ידי חברות שונות. הגורמים שקובעים את דירוג האשראי שלך זהים לאלה של דירוג האשראי האישי שלך, אך הציון עצמו יכול להשתנות מאוד. דירוג האשראי העסקי שמור לאנשי עסקים פרואקטיביים וחכמים, בעוד שדירוג האשראי האישי ודירוג ה- FICO נשמרים אוטומטית כמו לוח תוצאות באירועי ספורט.

זה עשוי להיות שימושי שציון אשראי עסקי גרוע משפיע על ציוני האשראי האישיים שלך באותו אופן שציוני אשראי אישיים גרועים עלולים לפגוע בך בעת הגשת בקשה למימון עסקים קטנים

זה יהיה בזבוז אם תפספסו הזדמנויות עסקיות על ידי דחיית בקשת הלוואת עסק. דירוג האשראי האישי שלך חשוב לא רק לניהול כסף, אלא גם להלוואות עסקיות ושירותים פיננסיים אחרים. מכיוון שדירוג האשראי משקף גם את הסבירות להחזר חוב, אנשים עם דירוג אשראי גבוה יכולים לקבל ריביות טובות יותר, בעוד שאנשים ללא דירוג אשראי נמוך יכולים לקבל ריביות גבוהות יותר אם הם מדורגים בסיכון גבוה. ציון גבוה יותר אומר שיש לך דירוג אשראי טוב, בעוד שציון נמוך יותר אומר שיש לך דירוג אשראי רע. אם משווים את ערכי ההלוואה הגבוהים שלכם עם משכנתא שנלקחת במקביל, לאדם עם הציון הנמוך יותר יש דירוג אשראי טוב יותר.

אם אתה לווה בפעם הראשונה או שאין לך דירוג אשראי קיים

דירוג האשראי שלך (CX) אינו נחשב בדו"ח סוכנות דיווח האשראי, מה שאומר שאין מספיק מידע כדי לקבוע ציון אשראי . אם תגיש מועמדות מאוחר יותר, תלמד כיצד להגדיל את הציון שלך למה שרוב מודלי ניקוד האשראי רואים דירוג אשראי טוב. כאשר תקבל מידע מסוכנות דיווחי אשראי על דירוג האשראי שלך, תקבל דוא"ל עם המידע אודות דוח האשראי שלך, המסוכם במספרים שבין 0 ל -1,200.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן