דמי ניהול פנסיה

עובדים בריטים נעלבים מאלפי לירות בהטבות פנסיה ירודות, כך עולה מדו"ח חדש של המכון ללימודי פיסקל (IFS).

אך בכל הנוגע לניהול סכומי כסף עצומים לעובדי ציבור

שכר טרחה מכביד יכול להשפיע הרבה יותר. קרנות הפנסיה ההולנדיות שילמו עבור ניהול הנכסים, אך הדו"ח אומר שזה גבוה בהרבה מהנתונים בפועל שפורסמו. זה מקומם למדי, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון כי לניהול הקרנות המוסדיים יש כלכלת גודל ענקית ובדרך כלל גובים שבריר אחוזים עבור מרבית הכספים המנוהלים. מערכת הפנסיה בניו ג'רזי הודיעה לאחרונה על תוכניות לשלם למנהלי קרנות בונוסי ביצועים בסך 328.4 מיליון דולר.

דמי העברת פנסיה הם העמלות הנגבות בעת סגירת פנסיה ישנה והחסכון מועבר לתוכנית פנסיה חדשה

דמי יציאה הם בדיוק איך שהם נשמעים: עמלות בגין תשלום או העברת חיסכון, שיכולים להשתנות לפי מדינה, מחוז, עירייה, מדינה או עירייה, ומערכת הפנסיה.

ישנם כ 18 שיעורי קצבה שונים שתוכלו לשלם או לקבל מהספק שלכם

לדוגמא, במקרה של קרנות השקעה, אלה עשויים לכלול את עלויות התפעול ואת העמלות שאתה משלם לניהול תיק הקרנות שלך. חיובים פנסיוניים אחרים יכולים לכלול את דמי הקרן הבסיסיים המשמשים לתשלום דמי ניהול, הפלטפורמה המקוונת המשמשת לניהול דמי חוסר פעילות בהשקעה הנגבים בעת הפסקת ההפרשה לפנסיה, ודמי העברת הפנסיה.

בחלק מהמקרים

דמי הניהול השנתיים מוטמעים בתוכניות הפנסיה התעסוקתית בחסות המדינה, אך יש ספקים שגובים חיובים נוספים. דמי ניהול לא נראים עניין גדול עד שנותן החסות לתוכנית יחליט באיזה ספק תוכנית להשתמש, למרות שהם לא משלמים את העמלות ברוב המקרים.

בנוסף, אתה משלם דמי ניהול קרנות נפרדים לספק הקרן שאיתו ברצונך להשקיע את כספיך. הרוב יכסה גם את עלויות ההשקעה, שהם עלות המחקר ובחירת אפשרויות ההשקעה הטובות ביותר לפנסיה שלך, כגון נאמני השקעות, אגרות חוב והשקעות אחרות.

חברות מסוימות גובות עמלות שנתיות שטוחות

בעוד שאחרות גובות עמלת אחוז בהתבסס על הסכום שיש לך בפנסיה שלך. שכבות שכר טרחה יכולות להיווצר כאשר המשתתפים בתוכנית הפנסיה משקיעים בקרן שמשקיעה בקרן אחרת וברמה זו גובים דמי ניהול. תוכניות מסוימות עשויות לגבות סכומים שונים וחלק מקרנות הפנסיה גובות סכומים גבוהים יותר מאחרות. דמי ניהול שנגבים על ידי קרנות פנסיה כמו התוכנית הלאומית לפנסיה (NPS) ותוכנית ההגנה על הפנסיה (PPS) יש לשלם אחת לשנה.

כאשר משתמשים במתווכים לפיקוח ותחזוקה של התוכנית

הם יכולים לשלב דמי ניהול השקעות מבוססי נכסים בקרנות הנאמנות עליהן גובים. המשמעות היא שכאשר נותן חסות פוטנציאלי לקרן פנסיה מציע הצעה, דמי ניהול ההשקעות המוזכרים בהיטל עשויים להיות נמוכים מה -0.03 אחוזים המגיעים להיטל. מנקודת מבט שכר טרחה, בעלי תקליטים מנהלים משא ומתן עם נותן החסות עבור עמלות הכוללות עמלה מבוססת נכסים.

סכום העמלה הראשונית שהונחה משפיע על ערך הביטוח הפנסיוני, עם כניסתו לתוקף ומתווסף לעציצי הפנסיה שהצטברו. רבע מקרן פנסיה עלולה להתרוקן תוך 35 שנה ורבע בתוך 40 שנה.

החדשות הטובות הן שעלות חיובי הפנסיה ירדה בשנים האחרונות ועכשיו יש לך מספר אפשרויות

כמו חברות ניהול פנסיה. תוכנית פנסיה אישית היא קרן הפנסיה בה אתם משקיעים כשמתמנים לחברת פנסיה והקרן נבחרת על ידי אותה חברה. זוהי אלטרנטיבה לפנסיה הפרטית בה אתם מעוניינים להשקיע. חברות הפנסיה הרשומות לעיל מאפשרות לכם להשקיע בקרנות פנסיה ולתת לכם את הגמישות לנהל אותן בפנסיה.

אלה משמשים בדרך כלל לחיסכון כספי או לכיסוי דמי הניהול שיש לשלם למבטח הפנסיה

עמלות כגון עמלת ההתחדשות שתוארה לעיל אינן מחייבות אותך בגין דמי הפנסיה שאתה נותן. ככל שאתה צובר את קרנות הפנסיה שלך, הן גדלות ומצטברות עם הזמן כתוצאה מגיל הפרישה שלך וגורמים אחרים כמו הכנסה לפנסיה.

דמי הניהול השנתיים (AMC) מכסים את עלות הפעלת וניהול קרן הפנסיה

כמו גם עלות הכנסת התרומות לסיר. מנהל הקרן מקבל דמי ניהול, בדרך כלל בצורה של חיוב על קרנות הבסיס. יכולות להיות גם דמי ניהול שנתיים על קרנות פנסיה אחרות, כגון על אחזקת כספים או כספים עבור ילדיך. ייתכן שדמי הניהול השנתיים בפנסיה שלך אינם זהים לסכום הכולל שתקבל. ספק הפנסיה שלך צריך לתת לך רשימה של העמלות שתגבה ממך בעת הקמת פנסיה, אך מקובל שספקי פנסיה אחרים מסתירים את העמלות הללו באותיות הקטנות או בהערות שוליים. אם כבר הוצאת פנסיה פרטית, הדו"ח השנתי שלך אמור להראות כמה תצטרך לשלם עבור הפרשות שנתיות. חברות ביטוח חיים גובות תשלום חודשי לכיסוי עלות השירותים שלהן עבורכם ועבור משפחתכם.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן