האם כדאי לבצע קידום אתרים לבד

זו שאלה נהדרת

ואני רוצה להתוות את האסטרטגיה שאתה צריך לנקוט בה כשאתה מעריך אם כדאי לשלם עבור קידום אתרים או אם זה בזבוז כסף.
ללא אסטרטגיה מתוכננת ומתוקצבת היטב, SEO לכל האתר שלי אומר שתשומת לב ומשאבים נפרשים על פני מאות עמודים, מה שאומר שבטווח הארוך קשה למדוד את ההצלחה.

המציאות

היא שגוגל אינה מסווגת דפי אינטרנט, אלא דפי אינטרנט בודדים על סמך היתרונות של עמודים אלה מבחינת שאילתות חיפוש ומילות מפתח. אם נחזור לדוגמא הראשונה, "האוזניות הטובות ביותר" נשלטות על ידי תכנים המשווים ביקורות ומחירים של אוזניות שונות.

המשמעות

היא שתוכן האתר שלך הוא הגורם החשוב ביותר שיופיע בתוצאות החיפוש. ראוי גם לציין כי הפוסטים שלך יכולים לדרג יותר ממילת מפתח אחת. ההתמקדות שלך צריכה להיות ביצירת תוכן באיכות גבוהה המסייע למבקרים, במקום להתעמק בנושא בדף.

אם יש לך אתר חד צדדי עם מעט או ללא תוכן

הוא לעולם לא יזכה לתנועה, במיוחד באזורים תחרותיים ביותר. ככל שההחזר על ההשקעה גבוה יותר, כך משלמים יותר ליצירת פוסטים באיכות גבוהה בבלוגים, סרטונים ותכנים יקרי ערך אחרים שכדאי לקרוא ולראות. אם התוכן שלך שטויות, זה לא משנה כמה אתה משלם עבור SEO כי זה לא יעזור לך.

על ידי אספקת תכנים יקרי ערך באתר, אתה יכול לבסס את עצמך כמוביל מחשבה בענף שלך וליצור מיילים שמביאים אותך לפתח עם תוכן זה.

קשה להשיג קישורים נכנסים לאתרים מניבים הכנסות כמו דפי מוצרים מסחר אלקטרוני ואתרי ייצור לידים

כך שאחת מאסטרטגיות ה- SEO הנפוצות ביותר היא שיווק תוכן כדי להגביר את האתר בכללותה. אחת הדרכים הקלות ביותר להחליק את הדירוג ולהעניש מנועי חיפוש היא להעתיק ולהשתמש בתוכן בכל מקום באתר שלך. אם גוגל מציגה את אותו התוכן במספר מקומות, הוא יופיע כעמוד אחד ויעביר אחרים בדירוגים .

בשבילך לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך בחיפוש בגוגל, עליך להיות ממוקם בדף הראשון של גוגל, שנמצא בתוצאות המובילות. דירוג האתר שלך ישתפר ככל שיותר מבקרים ימצאו את האתר שלך בתוצאות החיפוש.

זכור כי ערוצים חברתיים הם המקור הראשון למידע על המותג שלך

לפייסבוק, טוויטר ולינקדאין יש אפשרויות הגברה בתשלום שיכולות לעזור לכם להגיע לקהל גדול יותר. זכור, עם זאת, שיותר מ -75% ממשווקי B2C משתמשים בטקטיקות חברתיות בתשלום ובתשלום עבור שווה להשקיע רק אם התוכן הטוב ביותר שלך נמצא בפלטפורמות אלה שנוטות להיות תא הד כלשהו.

יותר מ 80 אחוז מהצרכנים משתמשים בחיפושים בסיסיים ברשת

כדי לברר מידע נוסף על מותגים, כך שאסטרטגיית SEO המשלבת שילוב של אתרים ותוכן היא קריטית לאופטימיזציה של מיקומי החיפוש שלך. מילות מפתח ממלאות תפקיד ב- SEO, אך לגוגל אכפת יותר ממילות מפתח מסוימות באתר מאשר מאיכות התוכן שהן מספקות, מה שאומר שכדאי לכם לדאוג גם לאיכות התוכן. מכיוון שגוגל מתמקדת בהשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות למשתמשים שלה, תוכן נהדר הופך לחשוב מתמיד.

הגעה לדירוגים גבוהים כבר אינה קלה כמו כתיבת כותרות וכותרות דפים המותאמות למילות מפתח

בעבר, חוויית המשתמש באה במקום השני באופטימיזציה של התוכן והאתר שלך למנועי חיפוש. מכיוון שלגוגל יש את הזמן והאנרגיה המושקעים באלגוריתם החיפוש שלה, תוצאות החיפוש נוטות להיות מאוכלסות באתרים המתמקדים בחוויית המשתמש.

במקרים רבים, הדפים שאתה רואה בעמוד הראשון אינם מקריים. ערכת מחקר מקיף כדי לקבוע מה המשתמשים יעשו אם תגבש את החיפוש סביב נושא מסוים, ואז הם ייעלו את הדפים שלהם בהתאם.

 

עבור מידע על האם כדאי לבצע קידום אתרים לבד ומומחה קידום אתרים עליך לגלוש לאתר yeshnoseo.co.il

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן