הלוואה בכרטיס אשראי

אם אתה נאבק עם הרבה חובות בכרטיס אשראי, שימוש בהלוואה אישית לאיחוד חוב יכול להיראות כמו כדור כסף.

זה יכול לעזור לך לצאת מהחובות מהר יותר כי הריביות נמוכות יותר מאשר בכרטיסי אשראי

אתה יכול גם להשתמש בהלוואה אישית לאיחוד חובות בכרטיסי אשראי – כלומר לשלב את היתרות שלך להלוואה שעשויה להגיע עם ריבית נמוכה יותר. אם אתה מתקשה להעביר יתרה מכרטיס אחד לאחר או להיפך, הלוואה למימון מחדש של כרטיסי אשראי תעזור לך לחסוך ריביות ולהיפטר מחוב כרטיס האשראי שלך. ניתן להשתמש בו לאיחוד כרטיסי אשראי וסוגים אחרים של חובות, אך עדיף לאלה עם דירוג אשראי גבוה ורמות חוב גבוהות. אם יש לך יתרות שטרם נותרו בכרטיסי אשראי מרובים ואינך זכאי לאיחוד החוב המסתובב שלך, יתכן שזו אינה הגישה הטובה ביותר עבורך. הלוואה נוספת שאפשר להשתמש בה כדי לאחד את יתרת כרטיסי האשראי שלך היא אפשרות DIY שתוכל להשתמש בה אם יש לך אשראי טוב.

לקיחת הלוואה אישית יכולה להיות מהלך הגיוני אם בסופו של דבר תשלמו פחות ריבית ממה שאתה משלם כרגע בכרטיס האשראי שלך

אם זה לא מפחית את הריבית השנתית שאתה כבר משלם, כדאי לשקול לאחד את ההלוואות האישיות שלך בחובות כרטיסי אשראי. חלופה זו עשויה לחסוך לך כסף לאורך זמן, אך אתה לא צריך לפחד לקחת הלוואות אישיות כדי לשלם את חוב כרטיס האשראי שלך. הלוואה: אם שילמתם את כל חובות כרטיסי האשראי שלכם ומשלמים חלק ממנו, יתכן והלוואות מבחוץ אינן האופציה הטובה ביותר.

החזר יתרת כרטיסי האשראי שלך

החזר יתרת כרטיסי אשראי יכול לסייע בהעלאת ציון האשראי שלך, אך עליך לוודא שאתה מחזיר אותה בזמן, שהיא סוג של הלוואה אישית. כמובן שעליך לשאוף להחזיר את ההלוואות האישיות שלך ולא לצבור יתרות בכרטיסי אשראי לפני שאתה מאחד את כל חובות כרטיסי האשראי שלך בהלוואות האישיות שלך.

אם אתה מאושר להלוואה

תקבל את כספי ההלוואה ותשתמש בהם בכדי לשלם את כרטיס האשראי שלך או הלוואות אחרות. שלם כרטיסי אשראי: ייתכן שתוכל להבטיח הלוואה אישית לרכישת בית, רכב או אפילו רכב חדש למשפחתך. אם ההלוואה שלך מובטחת כנגד הבית שלך, יש סיכוי שתלמד יותר על תנאי ההלוואות האישיות שלך, כמו גם על עלות החזר כרטיסי האשראי.

איחד את תשלומי כרטיסי האשראי שלך

אם צברת חוב ביותר מכרטיס אשראי אחד, הלוואה אישית יכולה לשלב מספר תשלומים חודשיים לתשלום יחיד. לעיתים קרובות תגלה שישנה ריבית נמוכה יותר באחת מההלוואות האישיות שלך, המאחדת את חובותיך. כדי לקבל את הריבית הנמוכה ביותר, האפשרות הטובה ביותר לקבל הלוואה לתשלום חוב כרטיס האשראי שלך היא לייעל את התשלומים שלך. עליך להריץ את המספרים, אך הקפד לקחת הלוואה אישית בכדי לאחד את חובותיך באחד מהם או בכולם.

קח את הדוגמה לעיל צעד קדימה

נניח, על ידי מימון מחדש של חוב כרטיס האשראי שלך בסך 5,000 דולר על ידי נטילת הלוואה אישית. קח את הלוואת הריבית הנמוכה והשתמש בכסף שקיבלת כדי לשלם את כרטיסי האשראי שלך. שלם את כל חובות כרטיסי האשראי: לאחר שכל הכסף שהכנסת לחוב כרטיס האשראי שלך יוחזר, השתמש בו בכדי לחבר לחשבון ולקחת הלוואה נוספת להלוואות האישיות שלך. זכור כי שימוש בכרטיס משיכה לתשלום חוב כרטיסי האשראי הקיים שלך מקטין את עלויות ההלוואות שלך. השתמש בהלוואה האישית שלך כדי לאחד את כרטיסי האשראי שלך לפני שתגדיל את תשלומי כרטיס האשראי שלך בכל חודש או פתח העברת יתרה. הלוואות אישיות ואיחוד כרטיסי אשראי אינם פתרונות להקלת חובות, אך הם יכולים לשמש כחלופה לתהליך הגדלת תשלומי כרטיסי האשראי שלך מדי חודש ופתיחת כרטיס אשראי להעברת יתרה.

השתמש בהלוואה האישית שלך

כדי להמשיך להוסיף רכישות נוספות לכרטיס האשראי שלך. אם אתה מתכנן לשלם או לשפר את חוב כרטיס האשראי שלך באמצעות הלוואה אישית, שקול את היתרונות והחסרונות. גם אם הלוואה ליום אינה אופציה עבורך, אולי עדיף לך לשלם חוב בכרטיסי אשראי בדרכים אחרות מאשר לשלם אותו באמצעות פירעונו.

הערה: לפני שתפתח הלוואה אישית, עליך לשקול את גורמי האשראי שלך לפני סגירת כרטיס אשראי על ידי העברת היתרה. איחוד כרטיסי אשראי יכול להשפיע על דירוג האשראי, במיוחד אם המלווים בודקים ציוני אשראי עם דרישות קשות.

אם העברת היתרה שלך לכרטיס אינה הגיונית, על הלווים לבדוק את דירוגם לצורך הלוואה אישית לפני שהם משלמים את חוב כרטיס האשראי.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן