הלוואה גדולה לסגירת חובות

צרכנים פונים יותר ויותר לכרטיסי אשראי ולצורות אחרות של איחוד חובות במטרה להפחית את הלחץ הפיננסי ולאחד את החובות, כך עולה ממחקר חדש.

הלוואות איחוד הן סוג של מימון מחדש המאפשר לצרכנים לשלם חובות לא מובטחים שונים על ידי שילובם בהלוואה בשיעור חודשי

הם מציעים אלטרנטיבה להלוואות אישיות לפירעון חובות והלוואות לבית, שהן הלוואות בריבית קבועה של 5% או פחות. אשראי מסתובב, או כרטיסי אשראי, מלווים כנגד מגבלת ההוצאה שהוקצתה, ואילו הלוואות תשלומים מציעות סכום כסף קבוע ללווה לתקופת זמן מסוימת. הלוואות לבית הן הלוואות עם יחס חוב להכנסה, בדרך כלל בריבית קבועה.

אם אתם מתכננים להגיש בקשה להלוואה אישית או הלוואה אישית משותפת

עליכם להגיש בקשה להלוואת תשלומים, אשר אפשרית לאחר ששילמתם את התשלום, ולאחר מכן היא נעלמת מדוח האשראי שלכם. אם אי פעם תצטרך לפתוח כרטיס אשראי חדש או לבצע רכישה גדולה לפני נטילת ההלוואה, חשוב לפנות למלווה שלך בכדי להבטיח שהחוב החדש לא ישפיע על זכאות תאריך הסגירה שלך.

המלווה שלך ירצה בעבודה יציבה לפני שיסכים להלוואה לאיחוד חוב. אם תחליט לקחת הלוואה אישית כדי לשלם את חובותיך, חפש מלווה מכובד.

אם חברת המשכנתא שלך מעוניינת לראות פחות מהחוב החוב שלך

יתכן ופגיעה זעירה וזמנית בדירוג האשראי שלך לא שווה לקבל אישור להלוואה. תשכחו מאישור ההלוואה, אך כדאי לכם אם תרצו לראות פחות ממחצית החוב העומד לרשותכם. אם תשכח את זה, זה יביא לך לשלם יותר מדי, מה שעלול לגרום לבעיה גדולה עבור המלווה.

אפשרויות אחרות לאיחוד חובות כוללות הגשת בקשה למימון מזומן מחדש

פתיחת חשבון פרישה או הגשת בקשה להלוואת דירה. יש כמה שיטות שעליך לשקול, אך אם אתה רואה אפשרות לאחד את כרטיסי האשראי שלך, תוכל להשתמש במחשבון איחוד החובות שלנו כדי לאמוד את החיסכון שלך לפני הלוואת מיזוג חוב עבורך.

בנוסף לדוח האשראי שלך, המלווים יבדקו את יחס החוב שלך לתוצר (DTI). הם גם מחשבים את יחס החוב להכנסה עבורך בעת הגשת בקשה להלוואה. הלוואות ג'מבו משתנות מבחינת יחס המינוף / הכנסה המרבי למשכנתאות, תוכניות הלוואות ומשקיעים.

הלוואה אישית יכולה גם להיות דרך טובה לאחד את כל החובות שלכם לתשלום ריבית בודד ונמוך

אתה יכול לקחת הלוואה מאובטחת עם ריבית של 1.5% בלבד או אפילו 5%. בקיצור, הלוואה אישית יכולה להיות דרך נהדרת לפרוע את חוב כרטיסי האשראי שלך בזמן קצר, ותוכל להשתמש בה לאיחוד כרטיסי אשראי וסוגים אחרים של חובות. אם יש לך חוב גבוה בכרטיס אשראי – ריביות נמוכות – או שמתקשה לנהל מספר רב של תשלומי כרטיסי אשראי, הלוואות אישיות הן אפשרות קיימא עבורך. חשוב לעשות את המחקר שלך ולוודא שזה הגיוני כלכלי בטווח הארוך, אך אם אתה מתכנן להשתמש בהלוואה לשיפור יתרת כרטיסי האשראי שלך או לשלם את חוב כרטיס האשראי שלך, שקול את היתרונות והחסרונות.

אם אתה שוקל לשלם את חובך בהלוואה, עליך לבקש הלוואה עם ריבית המקשה על התשלומים, כגון הלוואת כרטיסי אשראי.

באופן אידיאלי, הלוואת מיזוג החובות החדשה שלך כוללת ריבית משולבת של 3.5% או פחות ושיעור חודשי של לא יותר מ -1,000 דולר.

שימוש בהלוואה אישית לאיחוד חובותיך יכול גם להפחית את סך התשלומים החודשיים שלך על החוב שאתה חייב

על ידי איחוד החוב שלך להלוואה בשיעור חודשי, אתה יכול לשלם את הלוואות הריבית הגבוהות שלך בתשלום אחד ולפשט את ההחזר שלך. במקום לשלם חובות מרובים בהלוואה אחת ולדאוג לבצע תשלומים מרובים בכל חודש, אתה משלם רק מלווה חדש אחד. אתה יכול להפחית את הריבית שאתה משלם על כל חוב באמצעות הכסף להחזר ההלוואות האישיות שלך, במקום להחזיר מספר הלוואות בשיעורים שונים ובתנאי הלוואה שונים.

כמובן

עליך גם להשתדל לא להגדיל את יתרות כרטיסי האשראי שלך על ידי שילוב של תשלומי כרטיס האשראי שלך לתשלום חודשי אחד. ההחלטה להגיש בקשה להלוואה אישית יכולה לעזור לך לאחד את כל חובות כרטיסי האשראי שלך בהלוואות האישיות שלך. הורדת התשלומים החודשיים יכולה לעזור לך לשלם את חובותיך מהר יותר וליצור כדור שלג של חוב.

איחוד כרטיסי אשראי יכול להשפיע גם על יתרת האשראי שלך

מכיוון שהמלווים בודקים את מידת האשראי שלך בבקשות קשות. אם אתה מפספס תשלום במהלך בקשת ההלוואה, במיוחד תשלום משכנתא, הדבר עלול לגרום לדירוג אשראי נמוך בהרבה. זה עלול לפגוע בבקשות ההלוואות שלך ולגרום לך להחמיץ תשלומים במהלך היישום ובמהלך התהליך – בפרט תשלומי משכנתא.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן