הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע

אם אתה מוכן לקחת משכנתא על בית החלומות שלך, אני חושב שאתה צריך לדעת את הדברים הבאים על איגודי אשראי, בנקים ומשכנתאות.

ענף ההלוואות האישיות מלא במלווים לגיטימיים

אך ישנם גם רמאים רבים שמנסים לנצל אתכם. מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים מתמחים במגזר או קבוצה אחת, מתחרים בבנקים ומספקים שירותים שלא בהכרח מתאימים לבנקים. חלק מהמוסדות הפיננסיים הללו, שאין להם רישיון בנקאי מלא, מציעים גם לעסקים קטנים אפשרויות הלוואות שונות. שני הנפוצים ביותר הם Quicken Loans ו- Quickened Credit Union, שניהם מלווים ייעודיים מחוץ לבנקים.

גם אם אתה זכאי לאחת מהאפשרויות הללו

עדיין ניתן לקבל שיעור טוב יותר ממלווה אחר. הלוואות פרטיות מהבנקים בדרך כלל זולות יותר מאלה של לקוחות קיימים. לא כל הבנקים מציעים הטבות ביחסים, עם זאת, לכן בדוק באתר האינטרנט של הבנק שלך ושאל את מנהל האשראי בבנק אם יש הנחה ביחסים כדי שתזכה.

תלוי באיזה אשראי אתה משתייך

אתה יכול להציע ייעוץ והקשר ספציפי להלוואה. מומלץ לבנקים לפנות לבנק המילואים המקומי שלהם לשאלות ספציפיות לגבי הפדרל ריזרב. אם אתה שוקל לקבל הלוואה אישית מבנק, עליך לבדוק מול הבנק שלך אם הוא מציע הנחות מיוחדות או הצעות ללקוחות קיימים. תשכחו מהלוואות אישיות וחסכו קצת זמן על ידי חיפוש באתר האינטרנט שלהם או בדפי המדיה החברתית כדי לראות מה יש להם להציע.

ציינו מקרים רבים בהם הבנקים לא עמדו בכללים שלהם ובחוקים והתקנות הקיימים במדינה. ייתכן שמוסדות פיננסיים מסוימים לא יפעלו ביחס לתיעוד אשראי מכיוון שקשה להשיג חומרים מעודכנים.

תלוי במלווה שלך

אתה יכול אפילו לשכוח או להעפיל מראש ללא בדיקת אשראי קשה, דבר שיכול להשפיע על דירוג האשראי שלך. כדי לפצות, FICO Scores מתעלם מבקשות למשכנתאות, מכוניות והלוואות לסטודנטים שנעשו תוך 30 יום ממועד הציון. אם אתם מחפשים הלוואה אחת בלבד, מספר מלווים יכולים לבקש דוחות אשראי באותו יום, גם אם אתם בוחנים משכנתא.

עם הסיבוב הבא של תשלומי הלוואות שהוחמצו עשוי להגיע בחודש מאי

הלווים והמלווים צריכים להיות מודעים לרוחב השינויים הללו. שינויים אלה מעדיפים שינויים בהלוואות, עיקולים ועיקולים, אך הבנקים ינסו להוסיף תנאים מכבידים חדשים שיאלצו את הלווים להימנע מלקיחת ההלוואה. שוב, לאור השינויים האחרונים במדיניות ההלוואות החוץ בנקאיות של הפדרל ריזרב, ברצוננו לראות יותר בהירות וודאות לגבי קבילות הריבית למקבלי הלוואות בנק לאומיות וממלכתיות.

אנו גם מטמיעים רשימה של מלווים מקוונים וחברות טכנולוגיות פיננסיות שתוכלו לשקול. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, כדאי להסתכל מסביב כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורך.

אתה יכול להגיש בקשה להקלה בתשלום עד 90 יום, אך זה תלוי בצרכים שלך, ותוכל גם להציע לדחות את התשלום עבור מוצרי אשראי אחרים הזכאים ל 90 יום.

כאשר אתה לוקח הלוואת PPP

אתה יכול לפנות למלווה אשר ישרת את הלוואתך במסגרת ההלוואה שנמחלה. אם אתה חושש מהלוואות סטודנטים אישיות, אנא פנה לספק האשראי שלך כדי לברר את תנאי תוכנית ההלוואה שלך. הפדרל ריזרב מבין ששירותי המשכנתאות שאינן מגובות על ידי הממשלה – הלוואות משכנתא במסגרת חוק CARES – יכולים להציע תוכניות עיקול קצרות טווח לזו של הלווים שאינם ממשלתיים. רק הלוואות פדרליות זכאיות להארכה של תשלומי הלוואת סטודנטים נדחים שהציעו ה- SBA. ניתן גם להגיש בקשה להלוואות P-PP באמצעות מוסד אפוטרופוס מגובה המדינה, כגון בונדסבנק, קואופרטיב אשראי מבוטח פדרלי או קואופרטיב אשראי מבוטח פדרלי, אשר התקשר עם הסכמי ההסכם בהסכמת השתתפות. התוכנית ובאמצעות רשויות פדרליות אחרות.

בהנחה שכבר קיימת מערכת יחסים עם בנק

ייתכן שתמצא את זה מועיל לפנות לבנקאי המקומי שלך בכדי לסייע בתהליך הלוואת הבית. אם אתה הולך לבנק שאתה מכיר וסומך עליו, אל תהסס למסור את פרטיך האישיים לרמאים או לשלם מראש על הלוואות שלעולם לא תראה.

אם אתה גר במדינה בה לא הוקם בנק

הבנק רשאי לסרב לבקשתך לתשלום בסיסי לחשבונך. אם תעשה זאת, לא תוכל לממש את אפשרות השדרוג שתוארה לעיל ועדיין לא יישאר אשראי. אם אינך עומד בדרישות אלה, תוכל לקחת משכנתא מאיגוד אשראי, וזו תהיה עסקה טובה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן