הלוואה להון עצמי

יתכן שכבר זרקת את המילים 'שחרור הון עצמי' ו'רווחה 'שלעתים משתמשים בהן לסירוגין, אך אינן אותו הדבר.

הלוואות לבית

הידועות גם בשם הלוואות לבית, הן סוג של חוב צרכני, כאשר המלווה של משכנתא מאפשר לבעל בית ללוות כסף מההון העצמי של ביתו. הם צורת החוב השכיחה ביותר בארה"ב, כאשר מלווים במשכנתאות מלווים לבעלי בתים את הכסף להון עבור ביתם, והמלווה מקדם את הסכום הכולל של ההלוואה, ואילו "קו בית" הוא מקור כסף שיכול להיות נמשך כשצריך. בדומה לקו אשראי ביתי (HELOC) היא הלוואה בה הבית משמש כבטוחה, אך הסכום נקבע על פי שווי הבית בזמן ההלוואות.

אם תחליט למכור את ביתך לפני שתשלם את ההלוואה

יתרת הלוואת הבית תיפרע בעת הסגירה ואינך צריך לשאת בעלויות סגירה כדי להתחיל הלוואה חדשה עם מלווה אחר , כגון מלווה משכנתא או חברת כרטיסי אשראי. אם הבטחת בית בהלוואת הבית שלך, אתה משלם פחות ריבית מאשר על הלוואה אישית. מכיוון שלהלוואות הבית יש ריבית נמוכה יותר, הפדיון שלך להלוואות החדשות לא יהיה ארוך מהחוב הקיים שלך.

אם אתה חבר באשראי אנושי, בחר הלוואת הון והשלם את בקשת ההלוואה המקוונת הפשוטה שלנו והירשם לדוח אשראי בחינם.

אישור להלוואת דירה דומה לתהליך קבלת משכנתא חדשה

הלוואות משכנתא דורשות בדרך כלל תיעוד מקיף, אך הלוואות לבית מאושרות רק אם תוכלו להוכיח את יכולתכם להחזיר. הזכאות להלוואות לבית דומה למשכנתאות, אלא שאולי לא תצטרך לעבור תהליך אבטחה בצורה קפדנית ואינך זקוק למקדמה. ניתן לאשר הלוואות דירות ממש כמו משכנתאות, אלא שהן זמינות רק לקונים ראשונים.

כאשר אתה שוקל הלוואת דירה

הגיע הזמן לקבוע ריבית ולהשוות את העלות הכוללת של ההלוואה כדי למצוא את ההגיונית ביותר עבורך. הקפד לבדוק את שיעורי הריבית של כמה מלווים כדי לראות אם אתה זכאי להלוואת ההון. חשוב להחליט כיצד הלוואה זו עשויה להשפיע על דירוג האשראי שלך בעתיד, מכיוון שתקבל על עצמך חוב נוסף בהלוואת הבית או בחברת HELOC. סביר להניח שתדבר עם 2-3 מלווים לפחות על משכנתא שנייה או הלוואת דירה.

אמנם מימון הלוואת דירה יכול להיות אופציה טובה עבור אנשים מסוימים

אך המלווים לא צריכים ללחוץ עליך למחזר שוב ושוב. זה יכול להיות ההבדל בין עמלות גבוהות יותר לעלויות סגירה או, גרוע מכך, ריבית גבוהה יותר. אמנם הלוואות ממומנות לביתה ממוחזרות עשויות להיות אפשרות טובה עבור אנשים מסוימים, אך כבר לא צריך ללחוץ עליהם למחזר. זה יכול היה להיות שינוי בדירוג האשראי שלך והסיכון לשלם יותר עבור עמלות או עמלות סגירה.

אם כבר יש לך שיעור טוב ותנאים טובים במשכנתא הנוכחית שלך

הלוואת דירה עשויה להיות הכי טובה עבורך. אין כלל שאומר שאתה חייב ללוות בשיעור גבוה יותר משיעור הריבית שאתה קונה עבורו. אם אינך הבעלים של בית או שיש לך הון משמעותי, אתה עדיין יכול להבטיח הון עצמי על ידי נטילת הלוואת דירה אם אתה עומד בתנאים.

אם הלוואה לבית לא נראית הדבר הנכון עבורך, יתכן ויש לך אפשרויות אחרות, כגון הלוואת כרטיסי אשראי, משכנתא או אפילו הלוואה לרכב.

הלוואת דירה יכולה לספק גישה לסכום כסף גדול ועלולה להפוך לאופציה קיימא עבור לווים עם אשראי רע

ציוני אשראי גבוהים או היסטוריית אשראי ירודה. הלוואת דירה הינה הלוואה אישית ללא אבטחה, כגון כרטיס אשראי או משכנתא, שתוכלו לזכות בה אם תשימו את ביתכם כבטוחה. אם אתה זכאי להלוואת הלוואת הון ביתית (הלוואת דירה בה Heloc משמש כבטוחה), יהיה לך קל יותר לזכות במוצר הון עצמי זה מאשר בכל סוג אחר של הלוואה. עם זאת, אם הוא משמש כבטוחה, יתכן שלא יהיה קל לזכות בו, ואם אפשרות זו אינה אפשרית מכיוון שהלווה הוא בעל דירוג אשראי נמוך, יחס חוב-תוצר גבוה, רמת הכנסה נמוכה ו / או אשראי רע. , אז לא יהיה קל יותר להגיש בקשה להון עצמי או לזכות באף אחת מהאופציות האחרות.

אם יש לך אשראי גרוע

קל יותר לקחת הלוואת דירה אם למלווה יש דרך לנהל את הסיכון שלך כאשר הבית שלך מובטח על ידי ההלוואה. אם אתה לא בטוח שתוכל להתמודד עם התשלומים החודשיים, הלוואה לבית יכולה להיות רעיון מסוכן עבורך. עם זאת, אם הכספים שלך מראים למלווה שלך שהוא או היא לא יוכלו להחזיר את הכסף שלווית, יתכן ומעשי יותר להשיג הלוואת הון. כשאתה מגיש בקשה לשחרור הון עצמי יש תמיד פיתוי לקחת יותר הלוואות ממה שאתה צריך מיד כי אתה מקבל את התשלום רק פעם אחת ואתה לא יודע אם תקבל הלוואה נוספת בעתיד.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן