הלוואה לחיילים משוחררים

אם אתה ותיק בצבא ארה"ב, בחיל הנחתים, בחיל הים או בחיל האוויר, אתה יכול להיות זכאי לתכניות החזר הלוואות לסטודנטים וסליחות. לדוגמא, ותיקים המוגבלים באופן מלא או קבוע יכולים להיות זכאים לקבל הלוואות פדרליות לסטודנטים. אתה יכול גם להיות זכאי אם היית בתכנית להחזר הלוואת סטודנטים או סליחה בשנים האחרונות, שנועד לעזור לך לממן את הכספים שלך ולהפחית את הזמן שלוקח לצאת מהחובות.

ותיקים ששירתו פחות מ -90 יום ושוחררו עם קצבת נכות יכולים גם להיות זכאים להלוואות VA. ותיקים צבאיים שסבלו מפציעה או שהם מוגבלים לחלוטין או לצמיתות בזמן התפקיד יכולים לבקש ביטול הלוואה.

צבא ותיקים יכולים לזכות בתוכניות פירעון עבור הלוואות העלולות להפחית את חובות הלוואות הפדרליות שלהם לסטודנטים

הוויתור יכול לחול גם על הלוואות פדרליות לסטודנטים שוותיקים עם מוגבלות לקחו לעצמם או לילדיהם. בנוסף, איש שירות מגויס עשוי להיות זכאי להלוואת סטודנטים – בתנאי שהיה לו חוב סטודנטים לפני גיוסו. חיילים משוחררים יכולים לקבל הלוואות סטודנטים ממשרד לענייני חיילים משוחררים, צבא ארה"ב או כל שירות ציבורי בו עבדו.

אם בן / בת הזוג הפעיל שלך נפטר / ה בזמן התפקיד, ייתכן שלא תהיה זכאי להלוואת VA. אם יש לך חוב VA או אם אתה ובן הזוג שלך עשויים להיות זכאים לפשרה על הלוואת VA.

תוכניות הקלה בהלוואות סטודנטים צבאיות נעות בין תוכניות המאפשרות לעכב את החזר הלוואות הסטודנטים שלך לתוכניות לוותיקים

כל אחד מחברי הצבא, ובמיוחד עולים חדשים, יכול לקבל עזרה מתוכנית הסליחה להלוואות סטודנטים צבאיים (MLSF) או מתוכנית הסליחה להלוואות סטודנטים לענייני ותיקים (הלוואת VA).

אם ההקלה שלך אינה נחשבת לכובדת ואתה עומד בדרישות הבסיסיות לתוכנית ההלוואה של VA

ייתכן שאתה זכאי להטבות עבור הלוואת דירה של VA. אם אתה לא נכנס לקטגוריה המכובדת, אתה יכול גם לבקש הטבות בגין הלוואות לבית VA במסגרת תוכנית הקלה בהלוואות לסטודנטים לענייני ותיקים.

אם כבר היה לך שירות – נכות קשורה – ויש לך דירוג כולל של 100%, אתה יכול להיות זכאי להקלות אשראי במסגרת התוכניות הפדרליות לעיל.

ותיקים עם תביעות הלוואת VA חייבים לעמוד בדרישות האשראי

הכספים והאחרים שנקבעו על ידי המחלקה לענייני ותיקים (VA) והתאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות (FDIC). אם אתה מקבל הפחתת אשראי בגלל שירות או גמלת נכות, דוח האשראי שלך מציין שיש לך עדיין חובות. למשפחות צבאיות עם פשיטות רגל מנוסות קל יותר לזכות בהלוואות VA לעומת סוגים אחרים של הלוואות לבית. התהליך מהיר הרבה יותר מכיוון ש- VA מספק למלווים מידע נוסף על תנאי ההלוואה, התנאים והתנאים, כמו גם התנאים של תוכנית מחילת החובות.

קבלת הלוואה במסגרת תוכנית זו עשויה להקל עליכם בזכאות להלוואות סטודנטים פדרליות בעתיד

מה שוותיקים צבאיים לא יודעים הוא שתוכלו לקבל תוכנית ביטול הלוואות VA עבור חוב הלוואת הסטודנטים שלכם אם הנכות של VA נמוכה מ- 100%. זכור כי אפשרויות הלוואת הסטודנטים הצבאיות שלך הן רק ותיקים הזכאים. אם אתה חבר בצבא ארה"ב, הנחתים, חיל הנחתים, חיל האוויר או המשמר הלאומי שהצטרף לצבא, ייתכן שבמקרים מסוימים תוכל להיות זכאי למחילה על הלוואת סטודנטים.

הלוואות לבית של VA יכולות להיות זמינות עבורך אם אינך זכאי להקלה צבאית. ישנם עדיין מצבים בהם ותיק עם שחרור לא מכובד (OTH) עדיין יכול להיות זכאי להלוואת דירה ב- VA.

ותיקים מסוימים, כולל יוצאי המילואים והמשמר הלאומי, זכאים גם להבטחת הלוואת דירה של VA. הלוואת דירה מסוג זה זמינה למי ששוחרר בכבוד, אך לא לוותיקים עם שחרור מכובד. הלוואות לבית של VA זמינות רק לבני משפחה ותיקים ותלויים ששרדו.

אם אתה חבר פעיל שעדיין משרת בצבא

אתה יכול לקבל הלוואת דירה באמצעות תוכנית הבטחת הלוואות הבית. אם שירתת לפחות 90 יום ברציפות ושוחררת עם שחרור מכובד מצבא ארה"ב, מחיל הנחתים, מחיל הים, מחיל האוויר או ממשמר החופים, אתה זכאי להלוואות בית של VA במסגרת תוכנית זו. לוותיקים עם סעד מוחלט קבוע, המוצעים באמצעות הלוואות פרטיות נבחרות, יש אפשרות לנכות מלאה וקבועה לאחר השירות הצבאי. הנהנים יקבלו מכסה על הריבית על הלוואת הסטודנטים. עבור ותיקים עם שירות צבאי יש 0.125 דולר נוספים להלוואה, והריבית היא שער השוק.

אם אינך זכאי להקלות מלאות או חלקיות מהלוואת הסטודנטים שלך עקב שירות צבאי, קיימות מספר תוכניות שיכולות לעזור לך להחזיר. אם אתה זכאי לתוכנית ההקלה המלאה או לחלק מההקלה, תוכל להשתמש בסכום של עד 50,000 $ להחזר ההלוואה שלך.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן