הלוואה לחשבון מוגבל

כשמדובר בקבלת הלוואה אישית אם יש לך אשראי רע, ישנן שתי אפשרויות עיקריות: בטוח ולא מאובטח. אם אתה נתקל במצב חירום פיננסי אמיתי ולא ניתן לשנות את מצבך הבנקאי, או שמישהו בקרבתך לא יכול או לא יכול ללוות, המוצא האחרון שלך הוא הלוואה אוטומטית או הלוואה ליום המשכורת.

הם יכולים גם להיות דורסניים

לכן עדיף לחפש הלוואה אישית עם מלווה מכובד יותר. הקפד לקרוא את האותיות הקטנות ואת הביקורות העצמאיות של המלווים והאם אתה לווה ממלווה – בדוק את המלווים, אך דאג לקרוא הכל בעיון. אתה יכול גם לחקור ולעשות מחקר משלך באופן מקוון עבור אנשים עם אשראי רע.

אם יש לך פחות מהלוואה אחת ואינך בטוח אם תקבל אישור

עליך לנסות להתחיל את חיפוש האשראי שלך בבנק – באמצעות חשבון צ'קים או חיסכון. אם יש לך מערכת יחסים קיימת עם הבנק שלך או איחוד האשראי שלך וחשבונך במצב טוב, ייתכן שיש אפשרות אשראי אישית עבורך. עם זאת, עליכם לחפש הלוואה מאובטחת המשתמשת בחשבון הבית, הרכב או החיסכון שלכם, במיוחד עבור אלו עם אשראי גרוע במיוחד. חלק מההלוואות מובטחות, אך נוצרות חלופות, כאשר חברת LLC שומרת על חלוקת המזומנים שהוקצתה ללווה במקרה של אי-אפשרות ההלוואה.

שיעורי הריבית תלויים במספר גורמים

כולל משך החזר ההלוואה. גובה הריבית תלוי בשיעור הריבית של הבנק או איחוד האשראי וגורמים אחרים. עבור חלק מההלוואות האישיות, אפריל קבוע, כלומר הוא נשאר זהה לכל תקופת ההלוואה, בעוד שחלקם גובים ריביות גבוהות יותר.

באופן כללי

עליך להכניס ביטחונות לחשבון ההמחאה שלך, אך לפני שאתה מתחייב להלוואה ממלווה שגובה ריבית גבוהה ועמלות או דורש ביטחונות, בדוק אם אתה יכול לפתוח חשבון בנק. המלווים ליום המשכורת יכולים להיות דורסים וגובים תעריפים גבוהים במיוחד, ומתברר שחלק מהמלווים ליום המשכורת גובים תעריפים גבוהים יותר מאשר מלווים אחרים.

אם תבחר בהלוואה אישית לא מאובטחת

אפריל שלך עשוי להיות הרבה יותר ממה שאתה יכול לשלם ואתה לא יכול להיות זכאי בכלל. אם יש לך אשראי גרוע, יתכן ויהיה לך קל יותר לקבל הלוואה מאובטחת עם אפריל גבוה ועמלות רבות לשכוח ממנה מאשר הלוואה ללא אבטחה. לאחר שתאושר להלוואה כזו, עליכם להיות מודעים לכך שיהיו לה אפריל גבוהים ועמלות רבות.

כאשר אתה משתמש בהלוואה זו לאיחוד חובך

ישנם מלווים המציעים אפשרות לשלוח את הכסף ישירות לנושים אחרים או לדלג על חשבון הבנק שלך לחלוטין. תוכנית זו יכולה להעניק לך יתרת חשבון שאם ההלוואה לא תוחזר, תקטין או יקזז את החלק שלא הוחזר מההלוואה שלך. יש האומרים כי הוספת הלוואת חשבון מוגבלת עם אפריל גבוה ושיעורי ריבית נמוכים יכולה להגביר את הציון שלך. אין צורך לקחת על עצמך חובות וריבית אלא אם כן אתה זקוק לכך בפועל.

אם תתקבל להלוואה גרועה

סביר להניח שתחויב בריבית ועמלות גבוהים יותר. הלוואה מסוג זה כפופה לתנאי שהנכסים שלך אינם מאובטחים, ולכן אינך מסתכן בהפסדתם אם תשלם את תשלומיך. לדוגמא, הביטחונות של עד 40% מהון ההלוואה הם הלוואת רסורס מוגבלת.

הלוואות ליום המשכורת יכולות לגרום לך לחובות גבוהים יותר בשיעורים גבוהים במיוחד

הלוואות אישיות משמשות לתשלום חובות מסתובבים, והלוואות תשלומים הן דרך נהדרת לקחת הלוואה ולהעלות את הציון שלך בהרבה. הלוואה מחודשת מאפשרת לכם להוסיף סכום חדש ליתרה הקיימת שלכם במקום לקחת הלוואה נפרדת, או למחזר את כל הסכום מבלי לסגור אותו. הלוואות אלו נושאות ריביות גבוהות יותר מאשר הלוואה ליום או לחשבון מוגבל. לדוגמא, אם ברירת המחדל של הלוואה אישית מובטחת, המלווה יכול לתפוס את הביטחונות שלך ודירוג האשראי שלך עלול להיות מושפע עוד יותר. אתה יכול לשכוח מהלוואות קטנות והלוואות גרועות, אך עליך לוודא שלא תגיש בקשה להלוואות טורפות.

חפשו מלווים ליום התשלום שמכוונים לאנשים עם היסטוריית אשראי מועטה או ללא. אם יש לך אשראי רע, כנראה שקל לך יותר לקבל הלוואה, אך אם אתה מתנהג בצורה גרועה או מובטל, יהיה קשה יותר לשכנע את המלווה להאריך את ההלוואה שלך.

אם ברצונך להלוות כסף לעסק שלך, עליך לשכור עורך דין שיכין מסמכים להגדרת תנאי ההלוואה, כולל סכום הריבית ואורך ההלוואה שלך, כמו גם את היסטוריית האשראי שלך. .

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן