הלוואה ללא ערבים ובטחונות

הלוואות הקמת עסקים לא מאובטחות מאפשרות ליזמים קטנים לקבל הלוואה ללא ערבות, כמו למשל מבנק, חברת כרטיסי אשראי או חברת ביטוח. הלוואות לא מאובטחות שכיחות יותר בקרב מלווים עם תנאי אשראי קצרים מאשר בנקים רגילים ולרוב נדרשים ערבות אישית מבעל העסק. אם אתה מעדיף שלא יהיו קשורים לביטחונות שלך או שאף אחד לא יגבה אותה, אז ערבויות אישיות עשויות להיות אפשרות אטרקטיבית יותר. במאמר זה נבחן כיצד להשיג הלוואה עסקית עם ערבות או בלעדיה.

אם אתה זקוק להלוואה אישית אך אין לך חותם שותף או שותף לחייב

עליך להסתכל מסביב לפני שתחליט שזה לא יעבוד עבורך, או להיעזר בתוכניות החיסכון החירום שלך כדי לקבל הלוואה. אם אינך מעוניין לקחת הלוואת ערבות או שדירוג האשראי שלך אינו מושלם, עדיין תוכל לקבל ולקחת את ההלוואה ללא ערבות מבנק, חברת כרטיסי אשראי או חברת ביטוח. אתה יכול גם לבדוק הלוואות עבור לווים גרועים אם אתה צריך ללוות כסף או שאין לך אשראי טוב. ניתן להגיש בקשה להלוואות צף מזומנים באותה צורה כמו הלוואות אישיות, אלא שאינך צריך לבקש הלוואה צף מזומן עקב התנאים וההגבלות.

אם אתה מבקש הלוואה קטנה ללא בטחונות, השלב האחרון הוא להבין את תנאי האשראי. נדון כיצד לדון במה ניתן להשתמש בהלוואה אישית וביטחונות שאינם דורשים ביטחונות.

הלוואות מאובטחות ולא מאובטחות

הלוואות מאובטחות ולא מאובטחות נבחרות על ידי הלווה כבטוחה כאשר הוא מתכנן לקחת הלוואה אישית. לפני שנדון בפרטי ההלוואות המובטחות והבטוחות להלוואה קטנה ללא בטחונות, הבה נדבר בקצרה על הלוואות מובטחות לעומת לא מאובטחות.

אם אתה לוקח הלוואה מובטחת או לא מאובטחת תלוי בבטחונות שיש לך ובאיזה סוג מימון אתה זקוק

אם אתה מסתמך על דירוג האשראי של בן / בת הזוג שלך כדי לקבל הלוואה, עליו לחתום על מסמך ההלוואה, בין אם מדובר בהלוואה עסקית או בערבות אישית, שכן הכנסות משק הבית שלו רשומות בטופס ההלוואה. אילו מסמכי אשראי עליו או היא חייבים לחתום על הלוואות עסקיות וערבויות אישיות, תלוי בסוג ההלוואה שאתה נוטל ובביטחונות שבהם אתה משתמש. אתה יכול גם לקחת הלוואות אישיות ללא ערבויות אם אתה צריך, אבל רק אם וכאשר יש צורך בכך.

אם אינך זכאי להלוואה פרטית ללא אבטחה, הבנק שלך עשוי לבקש ממך להבטיח את ההלוואה בבטוחות. מלווים חלופיים אחרים אינם יכולים לדרוש ביטחונות, אך הם יכולים לדרוש ערבות אישית על ההלוואות.

אנשים רבים מבקשים הלוואות ללא ערב, כי זה יכול להיות קשה למצוא מישהו שמוכן להירשם כערב להלוואה. כאן ב- Cash Float אנו מספקים הלוואות בערבות מהירה באמצעות המלווה הישיר שלנו לאלו הזקוקים לעזרה פיננסית.

הלוואות עסקיות לא מובטחות מסייעות לעסקים קטנים להשיג את הכספים לתפעול ולהרחבת עסקיהם ללא התחייבות לביטוח למלווה. מלווים המציעים הלוואות ללא אבטחה אינם דורשים ביטחונות להבטחת ההלוואה או להבטחתה.

ערבויות אלו מספקות למלווים ביטחון רב ומאפשרות להם לגבות ריביות נמוכות יותר

אך אינן דורשות בטוחות מהלווה. חסרון אחד בהלוואות מובטחות הוא שיש צורך בביטחונות, במקרה זה בית, גם אם אין צורך בביטחונות מיוחדים. הלוואות אישיות הן בדרך כלל הלוואות שאינן מובטחות, ביטחונות יכולים לעזור ליזם להתאים טוב יותר לתוכניות הלוואות SBA, גם אם המלווה אינו זקוק להן. מלווים אלטרנטיביים מקוונים מציעים מגוון הלוואות ללא בטחונות בכדי לענות על הצורך בהון עסקי וחוזר.

סכומי הלוואות קטנים יותר עשויים שלא לדרוש בטחונות מיוחדים או להיות כפופים לשעבוד בריבית קבועה

והם בדרך כלל דורשים אשראי מצוין. עבור חלק מהמלווים, התעריפים הנמוכים ביותר עשויים להיות שמורים לעסקים קטנים עם ציוני אשראי נמוכים, כמו בעלי עסקים קטנים או יזמים.

הקפד להחזיר את חובותיך

גם אם זה עולה יותר מ -1,000 $ או אפילו 2,500 $ מכספך, וודא שהם מוחזרים. עיין במדריך שלנו לאפשרויות ההלוואות הטובות ביותר לבעלי עסקים קטנים ויזמים. הקפד לא להחזיר את החוב שלך, בין אם אתה לוקח הלוואה עם ביטחונות מיוחדים כגון משכנתא, כרטיס אשראי או הלוואת רכב.

הלוואת ערבות

היא כאשר המלווה מאפשר לאדם ללוות כסף מבלי שיהיה לו ביטחונות, כגון אדם אחר לחתום במשותף או להבטיח את ההחזר. הלוואה ללא ערבות הינה הלוואה בה לא נדרש בטחונות או אדם אחר מלווה או השותף שלו לחתום או להבטיח את החזר ההלוואה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן