הלוואה לסגירת המינוס

מימון מחדש של הלוואת דירה בשיעור משכנתא נמוך יותר יכול לעזור לכם להפחית את התשלומים החודשיים ולשלם פחות ריבית לאורך חיי ההלוואה. אם אתה מממן מחדש למשכנתא חדשה למשך 30 שנה, ההלוואה שלך תהיה בעלת ריבית נמוכה משמעותית על התשלומים שלך, אך עלויות הסגירה שלך יהיו גבוהות יותר. אתה יכול ליהנות משיעור נמוך, מה שאומר שתשלם יותר ריבית משכנתא ועלויות סגירה גבוהות יותר, תוך פחות תשלומים חודשיים. למרות שהורדת את עלויות הסגירה שלך, אתה עדיין משלם שיעור חודשי גבוה ובסופו של דבר אתה משלם יותר ריבית ממה שהיית עושה אם היית משלם פחות עבור – חיי – ההלוואה שלך, על פי הפדרל ריזרב.

הדרך הקלה ביותר לחשוב על נקודה שלילית

היא להטביע את עלויות הסגירה בריבית על ההלוואה שלך. אם אתה מסכים לריבית גבוהה יותר, המלווה שלך עשוי להעניק לך הלוואות לקיזוז עלויות הסגירה שלך. לדוגמה, אם אתה לוקח אחת מהנקודות השליליות, המלווה יכול להגדיל את השיעור ב- 0.25% ולתת 1% מההלוואה שלך לכיסוי עלויות הפתיחה שלך ו- 1.5% לתשלום עלויות הסגירה שלך. המלווים יכולים לאפשר לך לכסות עלויות אלה, כך שתוכל להחזיר את עלות שאר ההלוואה שלך, על פי הפדרל ריזרב.

הם מציעים גם נקודות שליליות

כלומר תשלומים מראש המשמשים בדרך כלל לכיסוי עלויות סגירה, יחד עם ריבית גבוהה יותר על ההלוואה. אם המלווה נותן לך תשלום המשפיע על עלויות הסגירה שלך בתמורה לריבית הגבוהה יותר, אתה יכול לראות פריטים מסוימים עוברים לתשלום הלווה בעוד שאחרים מוחזרים.

בניגוד לנקודות חיוביות

החלת נקודות שליליות על משכנתא מעלה את הריבית אך יכולה להוזיל את עלות סגירת החשבון. נקודות שליליות הן דרך להירשם עם מלווה המציע הנחה ללווים מוסמכים או למתווכים למשכנתאות כדי להפחית את עומס העסקה מראש.

קונים שמחויבים בנקודות שליליות צריכים לוודא שכל עלויות נוספות מעבר לעלויות הסגירה מוחלות על הון ההלוואה

באמצעות נקודות תשלום תוכלו לקזז את ההפרש בין עלויות הסגירה של נקודת זיכוי חיובית. אם יש לך מזומנים מוגבלים לסגירת עתודות, נקודות התשלום יכולות להשפיע על אישור האשראי על ידי הגדלת המזומנים לסגירתו.

אם אתה לוקח נקודת מינוס אחת, המלווה יכול להעלות את הריבית ב -25% ולתת לך אשראי להחזר ההלוואה.

אם יש לך שאלות או חששות

עליך לבקש הסבר מהמלווה ולהשתמש בהנחה לכיסוי עלויות הסדר וסגירה כאשר הלווה נמצא בהלוואה. תשלום עלויות סגירה נמוכות יותר הוא בדרך כלל התפתחות חיובית, אך ניתנת למשא ומתן. עם סוגים מסוימים של הלוואות, ייתכן שתוכלו לשלם מספיק בכדי לשכנע את המלווים להפחית מעט את העמלה הראשונית כדי להוזיל את עלויות הסגירה. אל תנהל משא ומתן מבלי לשלם את כל עלויות הסגירה, אחרת תצטרך לחתום מחדש.

כיצד ההלוואות המשולמות – בנקודות – משפיעות על כספך – וכיצד היא משפיעה על המזומנים הדרושים להשלמת ההלוואות והנפקת אישורי האשראי?

משכנתאות בשיעור שלילי רבות מחויבות בשיעורים גבוהים יותר לאורך תקופת ההלוואה

מצד שני, אם הלווה מתכוון להחזיק את המשכנתא לתקופה קצרה, יכול להיות חסכוני להימנע מעלויות מראש בתמורה לריבית הגבוהה יחסית. לפעמים המלווים מציעים הלוואה שאינה צמודה לריביות שאתה משלם. אם אתם מתכננים להחזיר את המשכנתא שלכם בעתיד או למכור את הנכס שלכם במהירות יחסית, הלוואת עלות ללא סגירה היא אפשרות טובה עבורכם. אתה יכול לוותר על תשלומים חודשיים תוך קבלת הלוואת המלווה בריבית גבוהה.

מזומן

לסגירה הוא הסכום הכולל, כולל עלויות סגירה, שעליך להביא איתך להשלמת רכישת הנכס שלך. הסכום הכולל שתצטרך לשלם בעת לקיחת המשכנתא כולל את עלויות הסגירה וכל עלויות אחרות הקשורות למשכנתא. כעת אתה משלם ריבית גבוהה יותר על התשלומים החודשיים שלך כדי להפחית או לבטל את כל ההוצאות הסופיות שלך. תקבל סכום נוסף עבור עלויות הפתיחה שלך ותשלום סכום חד פעמי שתוכל להשתמש בו אם תרצה בכך.

בעמודה האחרונה, הזן את עלויות הסגירה הממומנות ואת סכום האשראי שתצטרך לשלם כדי לממן אותו, כמו גם את עלויות הסגירה של הנכס.

דף אחד בדוח הכספי מציג את סכום העלויות המקדמות והתשלום המקדמה הנדרש להשלמת עסקת הנדל"ן

ובעמוד 2 מוצגים התשלומים הצפויים כולל סכום הסגירה. עלויות הסגירה משולמות על ידי הלווה במזומן (נסגר במזומן) כולל עלויות הסגירה לסכום ההלוואה ומלאות בעמודה האחרונה של הסכום הכולל בסעיף J ובסכום הכולל בעמודה האחרונה. עמוד 2 מסתיים ברשימה של כל הסכומים שיש לשלם עבור הסגירה, כמו גם עלויות סגירת הנכס וכל עלות נוספת.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן