הלוואה לשיפוץ הבית

אם העלות של פרויקט בנייה מסתכנת, אולי תחשוב על מימון בהלוואת חברת הבנייה. אם אין לך הרבה הון בבית לשאול ממנו כסף, הלוואה אישית היא דרך טובה לשלם עבור שיפוצים.

הלוואה של חברת בניין יכולה לשמש לתיקונים הכרחיים רבים שאינם מכוסים בביטוח. הוא יכול לכסות את עלות התיקונים בביתכם, כמו אינסטלציה, חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, ויכול לכרוך סביבו הלוואת משכנתא.

הלוואה לשיפוץ בית יכולה גם להוות מקור מימון טוב למספר פרויקטי בנייה אחרים

אם אתם מתכננים להשתמש בהלוואה אישית לביצוע שיפוצים בביתכם, Rocket Loans מציע בדיוק את מה שאתם עושים. ניתן לקבל הלוואות שיפוצים בצורה של הלוואת משכנתא או הלוואת חברת הבנייה, כמו גם הלוואה אישית.

הלוואת השיפוץ של פאני מיי ל- HomeStyle מאפשרת ללווים לקנות מקום הזקוק לתיקון

למחזר הלוואת בית קיימת ולקבל כסף עבור השיפורים. כמו הלוואות FHA, ניתן להשתמש בהלוואת שיפוץ ביתי לרכישת בית או למימון מחדש של המשכנתא הקיימת. הבית עשוי גם להתגורר מחדש, אך רק אם הוא כבר במצב טוב ואינו זקוק לתיקון.

כיצד עובדת הלוואת שיפוץ בית תלויה בסוג המימון שתבחרו

זה יכול להיות קשה למצוא את ההלוואה לשיפוץ הבית הטובה ביותר לצרכים שלך, אז עבוד עם מלווה שיש לו ידע נרחב בהלוואות שונות. אני מקווה שיש לך הבנה טובה יותר של הסוגים השונים של אפשרויות ההלוואה הקיימות וייתכן שיהיה לך קשה יותר לקבוע הלוואת שיפוצים טובה שאתה זקוק לה.

הלוואה ממשלתית הינה הלוואת FHA 203, המאפשרת לך ללוות את עלות התיקונים – השיפוצים הנדרשים – ומפרידה בין כספי השיפוץ לבין מה שאתה משלם ישירות לקבלן.

זו הלוואת השיפוץ היחידה בה אינך צריך לשלם כספים לקבלן באמצעות בדיקה מבולגנת ולקרוא את לוח הזמנים

זהו סוג של הלוואת שיפוצים הממירה משכנתא ראשונה קבועה חדשה או מחליפה משכנתא קיימת. כל תיקונים או שיפורים שתבצע בביתך חייבים להסתיים בתוך 12 חודשים קלנדריים מרגע השלמת ההלוואה. הלוואת השיפוץ של Choice והלוואת Homestyle הם תנאים זהים להלוואת FHA 203, אך עם לוחות זמנים שונים בתשלום. אם השיפורים מספיקים לרכישת בית לאחר השלמתם, תוכלו לדלג על עלות הקנייה או מימון מחדש של המשכנתא לצורך תיקון הבית ובמידת הצורך, להחזיר אותו למשכנתא החדשה. אלו ההלוואות היחידות לשיפוץ הבית בו בעל הבית אינו צריך למחזר את המשכנתא שלו, אך הן יקרות ומסובכות יותר משאר סוגי ההלוואות.

העלות הגדולה ביותר, כמובן, היא הריבית המשולמת על הלוואת שיפוץ בית שיכולה להימשך 20 שנה ומעלה.

מרבית הלוואות לשיפוץ הבית מחייבות מימון מחדש של המשכנתא הראשונה שלך

אשר משולבת לאחר מכן עם הלוואת השיפוץ והופכת למשכנתא קבועה במהלך הבנייה. אם ביתכם חדש ובעל ערך גבוה, הלוואת שיפוצים טובה יכולה להיות מזומן למימון מחדש. עליכם לשלם את עלויות הסגירה של הלוואת השיפוץ שלכם, מה שרק מייקר את השיפוצים שלכם. הלוואות לשיפוץ ג'מבו לבית משמשות לבתים במחירים גבוהים יותר שאינם מכוסים על ידי הלוואות לתיקון בתים אחרים וממוסים בארה"ב או במדינות אחרות.

הלוואה של חברת בניין שונה מהלוואה אישית בכך שהיא מיועדת לשימוש ביתי – רק להוצאות נלוות. הלוואות אישיות זהות להלוואות לבית, אך ההבדל מוטבע על ידי השימוש בהלוואה.

ישנם מספר סוגים שונים של הלוואות לשיפוץ בית המשתמשים בערכי שיפוץ

כולל הלוואות לחיסכון ביתי, הלוואות לחיסכון לבית ולהלוואות לשיפוץ ביתי ב- VA. הלוואת שיפוץ בית ניתנת בצורה של הלוואה פרטית ללא אבטחה, כלומר אין צורך בנכסים כבטוחה. הלוואות לשיפוץ הבית משמשות בדרך כלל לשיפוץ בית, כמו מטבח חדש, חדר אמבטיה או חדר אמבטיה, או לשיפוץ חיצוני של הבית. הלוואות לשיפוץ VA מוענקות לתיקון הצפוי לאחר השיפור, אך לא לרכישה או שיפוץ.

הלוואות לתיקון בית מובטחות כנגד הבית שלך ולכן מציעות תשואה גבוהה יותר מסוגים אחרים של הלוואות לחיסכון לבניין

כגון הלוואות לחיסכון לבית. בניגוד להלוואות "חברת הבנייה" האחרות, שהן באמת מרשימות למדי, ההלוואה לשיפוץ בית מוצעת כסכום ולכן בריבית נמוכה יותר מאשר הלוואה לקנות-להשכרה.

כדי לעזור לך להבין במדויק כיצד עובדת הלוואת שיפוץ, אנו משווים את הלוואת השיפוץ RenoFi לבין הלוואת דירה מסורתית, כאשר ערך השיפוץ אינו משמש כמו בהלוואת שיפוץ. בהלוואות לדירה יש שיעור קבוע נמוך לעומת הלוואות לבית (HELOC), התנודות סביב השיעורים הטובים ביותר. הלוואות רינו-דירות מבוססות על ערכי שיפוץ המאפשרים לבעל הבית ללוות את מרבית הכסף בריבית הנמוכה ביותר האפשרית מבלי שיהיה צורך למחזר מחדש.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן