הלוואה לשיפוץ הבית

אם העלות של פרויקט הבנייה שלך מסתמנת, תוכל לשקול לממן אותה בהלוואת חסכון לבניין. הלוואה אישית היא דרך טובה לשלם עבור שיפוצים, במיוחד אם אין לכם הרבה הון בבית שאפשר ללוות ממנו כסף.

הלוואה של חברת בניין יכולה לשמש לתיקונים הכרחיים רבים שאינם מכוסים בביטוח. הלוואה לשיפוץ בית נכרכת סביב משכנתא ויכולה לכסות עד 90 אחוז מעלות שיפוץ הבית או אפילו יותר.

הלוואה של חברת בניין יכולה להיות גם הלוואה של חברת בניין או הלוואה של חברת בניין או אפילו הלוואה אישית

אם אתם מתכננים להשתמש בהלוואות האישיות שלכם לשיפוצים בבית, Rocket Loans מציע בדיוק את מה שאתם עושים. הלוואות שיפוצים מגיעות בכל הצורות והגדלים, החל מהלוואות קטנות ועד 500,000 דולר ועד הלוואה לשלוש שנים למיליון דולר.

הלוואות השיפוץ של פאני מיי ל- HomeStyle מאפשרות ללווים לקנות מקום הזקוק לתיקון

למחזר הלוואת בית קיימת ולקבל כסף לשיפורים. בדומה להלוואות FHA, ניתן להשתמש בהלוואות לשיפוץ ביתי לרכישת בית או למימון משכנתא קיימת, כמו למשל הלוואת דירה לשנתיים. אתה יכול גם לשפץ את הבית שלך ולממן אותו מחדש באותו סכום מההלוואה הקיימת שלך או עם הלוואה חדשה.

כיצד עובדת הלוואת שיפוץ בית תלויה בסוג המימון שתבחרו

והמלווים מתנהגים עם ידע מלא על ההלוואות השונות. זה יכול להיות קשה לקבוע את ההלוואה הטובה ביותר לשיפוץ הבית לצרכים שלך, אבל אני מקווה שיש לך עכשיו מושג טוב מה הכי מתאים לך ומה לא, אז יש לך הכל במקום עכשיו.

אחת מאותן הלוואות ממשלתיות היא הלוואת FHA 203, המאפשרת לך ללוות את עלות המסדרנים – שיפוצים עליונים ונחוצים – אך מפרידה בין כספי השיפוץ לבין מה שאתה משלם לקבלן באופן ישיר.

זו הלוואת השיפוץ היחידה בה אינך צריך לשלם כסף לקבלן באמצעות בדיקה מבולגנת וגרור את לוח הזמנים למטה

הלוואת השיפוצים והלוואות ה- Homestyle הם באותם תנאים כמו הלוואת FHA 203, אך על התיקונים והשיפורים שתבצע בביתך להסתיים תוך 12 חודשים קלנדריים מרגע השלמת ההלוואה. זהו סוג של הלוואת שיפוצים שניתן להמיר למשכנתא ראשונה קבועה חדשה או להחליף משכנתא קיימת, והיא אחד מסוגי המשכנתא הבודדים העומדים לרשות בעלי בתים. זה משולם גם למשכנתא שאתה קונה או מממן מחדש כדי לתקן את הבית שלך, כל עוד השיפורים שלך שווים מספיק בסיום. יש רק כמה הלוואות לשיפוץ בית שאינן דורשות מימון מחדש על ידי בעל הבית, כמו הלוואת הום דיפו או מסגרת אשראי ביתית.

העלות הגדולה ביותר, כמובן, היא הריבית שאתה משלם על הלוואת שיפוץ בית שיכולה להימשך מעל 20 שנה ומעלה.

מרבית הלוואות לשיפוץ הבית מחייבות מימון מחדש של המשכנתא הראשונה שלך

אשר משולבת לאחר מכן עם הלוואת השיפוץ שלך והופכה למשכנתא קבועה בתקופת הבנייה. אם הבית שלך חדש ובעל ערך גבוה יותר, הלוואת שיפוצים טובה יכולה להיות פיקדון במזומן – למימון מחדש. עליכם לשלם את עלויות הסגירה של הלוואת השיפוץ, שרק מייקר את השיפוץ. משכנתא לשיפוץ ג'מבו: זה כמו בית קונבנציונאלי, אבל הוא משמש לבתים במחירים גבוהים יותר שאינם מכוסים בהלוואות לתיקון בית אחר.

הלוואת דירה שונה מהלוואה אישית בכך שהיא מיועדת לשימוש ביתי – רק להוצאות נלוות. הלוואות אישיות זהות להלוואות לבית, אך ההבדל הוא בשימוש בהלוואה.

ישנם סוגים שונים של הלוואות לשיפוץ המשמשות לשיפוץ ערך

כולל הלוואות של חברת הבניין, הלוואות לתיקון בית והלוואות לשיפוץ בית. הלוואות של חברת הבנייה הן בדרך כלל הלוואות לרכישת בית חדש, כגון המרות, שיפוצים או המרות. ישנם מגוון הלוואות לשיפוץ בית הכוללות הלוואת שיפוצים מסוג אחר, כאשר ערך השיפוץ משמש כבטוחה להלוואה אישית ללא אבטחה, הלוואה לרכישת דירה או הלוואת חיסכון לבניין. הלוואה לשיפוץ בית היא בצורה של הלוואה "לא מורשית" או "אישית", כלומר אין צורך בנכסים כבטוחה. ניתן להעביר הלוואות לשיפוץ VA על כל התיקונים הצפויים במהלך השיפור.

הלוואות שיפוצים מגדילות את יכולת האשראי שלך על בסיס ערך השיפוץ של הנכס שלך ומציעות ריבית גבוהה יותר מסוגים אחרים של הלוואות לחיסכון לבניין

כגון הלוואות לבית (HELOC). בסך הכל, הלוואת שיפוץ בית מציעה הלוואה מסוג אחר מכל סוג אחר של הלוואה, ההלוואה לשיפור סביבת המגורים, שהיא למעשה אבן שואבת. הלוואת שיפוץ בית מאבטחת את הבית ויש לה ריביות קבועות נמוכות, בניגוד ל"מסגרת הלוואת דירות "או" הלוואת הליום ", שתנודה בריבית הפריים. לדוגמא, הלוואות לשיפוץ בית מציעות אותה רמת ביטחון כמו הלוואה רגילה לרכישת בית או הלוואה לתיקון בית. הלוואות לשיפוץ מוצעות בצורה של הלוואה פרטית ללא אבטחה ללא בטחונות או ריביות.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן