הלוואה מקרן השתלמות

סדרת סרטונים קצרים, כולל החזר הלוואות מבוסס הכנסה, תכנית לימודי עבודה פדרלית המספקת משרה חלקית מבוססת צורך בכדי לעזור לסטודנטים בתשלום עבור המכללה ועוד. הלוואות לסטודנטים הן הכספים שיש להחזיר לבית הספר, אך ניתן גם למצוא דרכים לקבל הלוואות לסטודנטים במגזר הפרטי. תוכנית ההלוואה הישירה מוצעת על ידי משרד החינוך האמריקני ומספקת לסטודנטים את הכסף להלוות לצורך השכלה מחוץ לבית הספר התיכונית לשלם עבור שכר הלימוד שלהם, שכר טרחה, ספרים ועלויות מכללות אחרות. אבטחת הזדמנויות הלוואת סטודנטים מהמגזר המתחרה דורשת יותר מ- FAFSA בהגשה בזמן. לאחר שתגיש את ה- FAFSA שלך, תוכל לקבל הלוואות סטודנטים פדרליות מסובסדות באמצעות תוכנית ההלוואות הישירות. כדי להגיש בקשה להלוואה ישירה במסגרת חוק בית הספר JCU G33293 או כל אחת מתוכניות ההלוואות הפרטיות האחרות, יש להגיש את בקשתך ולכלול אותה בבקשה. אם אתה מגיש בקשת הלוואת סטודנטים ללימודים חוץ-לימודיים באמצעות אוניברסיטה פרטית או אוניברסיטה, עליך להשלים ולהגיש בקשה לתוכנית הסיוע ללימודים פדרליים (FSA) והעתק של בקשתך לתמיכה כספית (PDF).

אם אתה כשיר ביותר

ייתכן שתקבל ריבית נמוכה יותר, וייתכן שאתה זכאי גם להלוואת בוגר Sallie Mae או להלוואת PLUS פדרלית. אפשרות זו מהווה אפשרות בריבית נמוכה למי שלוקח הלוואת סטודנטים למימון השכלתם באוניברסיטה. שים לב שאתה ממצה את זכאותך כהלוואה פדרלית כאשר אתה לוקח הלוואות פרטיות לסטודנטים. אף על פי שהלוואות פדרליות לחינוך עשויות להציע תנאים טובים יותר מאשר הלוואות לסטודנטים פרטיים, זכאותך להלוואות סטודנטים פדרליות עשויה להיות מותשת לפני שתפנה להלוואות פרטיות ללימודים במכללות נוספות – לימודי תכנית לימודים ו / או לימודי תואר שני.

ככל שתקבל יותר כסף מלגות

כך תחוש שאתה זקוק למקורות אחרים של הלוואות פדרליות לסטודנטים. אם תגיש בקשה להלוואה למימון הלימודים, יתרת התמיכה הכספית שלך תהיה בצורת מלגות ומענקים בהתאם לצרכים שלך. במקרים מסוימים, מענקים יכולים לתרום לסיוע הכספי שלך, אם כי אין צורך להחזיר את הכספים. ניתן להגיש בקשה להלוואות הורים PLUS באמצעות טופס אשראי קיץ או טופס אשראי קיץ. אנא שלחו את טופס הבקשה המלא עבור הלוואות קיץ ללשכת הסיוע הכספי למידע נוסף על אפשרויות האשראי העומדות לרשותכם.

יתכן שתגלה כי הלוואה אישית עם תנאים טובים היא בסופו של דבר אפשרות טובה יותר מאשר הלוואת סטודנטים, אך בסופו של דבר עליך לקבל החלטה משלך.

אם אתה מבקש הלוואה פרטית חלופית

עליך לשקול גם ללוות צורות אחרות של סיוע פיננסי שנטלת או שאתה זכאי להן. הלוואות פרטיות בדרך כלל יכולות להיות יקרות יותר, אך הן זמינות, כמו גם חבילת הלוואות המוצעת מחוץ לתוכנית הלוואות הפדרלים לסטודנטים. כאשר אתה לווה מהלוואות פרטיות לסטודנטים, עליך לקחת רק את מה שאתה צריך ולעשות מחקר לפני שאתה לווה את מה שמתאים לצרכים שלך.

אם אתה עדיין צריך ללוות, עשה זאת בצורה שהופכת את חוב הסטודנטים שלך לניהול, גם אם זה עולה לך יותר.

תוכל גם להפחית את חוב הלוואת הסטודנטים שלך על ידי הבטחת עבודה פדרלית

מקום שמארגן משרד הסיוע הכספי של בית הספר שלך. כתושב קבע, אתה יכול להיות זכאי לסיוע פדרלי, כולל חותמות מזון, ביטוח בריאות, Medicaid ותוכניות פדרליות אחרות. יש להם גם גישה למענקי פל פדרליים לסטודנטים שאינם זכאים לסיוע מבוסס צרכים.

הלוואות אלה שונות ממלגות וממלגות מכיוון שיש להחזיר את הכסף שאתה לווה עבורם בריבית. הלוואות פדרליות יכולות להיות לא מסובסדות וללא ריביות עד חמש שנים, עם ריבית מקסימלית של 3.5 אחוזים.

חשוב לזכור שתנאי ההלוואות הפרטיות יכולים להשתנות במידה ניכרת ואין הזדמנויות הכנסה (כגון הלוואות ללא ריבית) לסוגי הלוואות אחרות

למידע נוסף על הדרישות להלוואות סטודנטים פרטיים, כמו גם תנאי אשראי ושיעורי ריבית, עיין בעלון התוכנית להלוואות מורים. מי שיכול לקחת הלוואה אישית לכך, יכול לבקש גם הלוואה אישית עם ריבית מקסימלית של 3.5 אחוזים.

מומלץ להגיש בקשה תחילה להלוואה ישירה פדרלית לא מסובסדת ואז

במידת הצורך, להגיש בקשה להלוואת בוגרים פדרלית ישירה בתוספת PLUS כדי להשלים את ההפרש בין עלות ההשתתפות והטבות אחרות. אתה יכול לחסוך הכי הרבה כסף, אבל אני אראה לך איך הכי טוב לקחת הלוואה מתוכנית הלוואת סטודנטים פרטית בשנה הראשונה שלך במכללה או באוניברסיטה. אם אתה מתכוון ללוות מתוכנית הלוואות סטודנטים פדרלית למימון השכלתך, התייעץ עם עוזר האוניברסיטה שלך כדי לקבוע את הליכי הבקשה למכללה שלך. פנה למועצת בית הספר לסיוע כספי למידע נוסף על הלוואות סטודנטים אשר ישולמו ישירות לחייב.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן