הלוואה עד 30000

בין אם אתה סטודנט, מקצועי, שכיר או אפילו בן משפחה עם משכורת של 30,000 $, הנה מה שאתה צריך לדעת כדי לקבוע את ההלוואה האישית שלך וכמה אתה יכול לקבל. לפני שנעמיק בפרטי כמות ההלוואות האישיות שאפשר לסנקט לאנשים עם משכורות של עד 30,000 $, בואו נסתכל על התהליך לקביעת סכום האשראי.

אם אתה לא אוהב את הריבית שאתה רואה כשאתה קונה הלוואה לבית

אתה יכול לשקול אפשרויות אחרות, כגון כרטיס אשראי או מסגרת אשראי ביתית. כדי לשפר את דירוג האשראי שלך, המתן עד שהציון שלך ישתפר לפני שתגיש בקשה להלוואה. אם שיפרת באופן דרסטי את האשראי שלך וההלוואה הראשונית שלך היא בריבית גבוהה, כדאי לממן מחדש בריבית נמוכה יותר. התחל בכלי "אמין" להצגת שיעור קבוע של 99%. אם הריבית שתקבל גבוהה מדי ואינך יכול להחזיר את ההלוואה ללא ריבית, שקול אפשרות אחרת.

הלוואות אישיות הן בדרך כלל הלוואות שאינן מובטחות

אך הלוואות מאובטחות דורשות ממך לספק משהו יקר למקרה שאתה מחדל בהלוואה. חסרון אחד בהלוואה מאובטחת הוא שאתה זקוק לביטחונות, במקרה זה לבית שלך, אם כי הלוואה מסוג זה יכולה להיות אידיאלית עבור חברות סטארט-אפ. עם זאת, הלוואה ללא פיקוח אינה דורשת הון והלוואות פרטיות בדרך כלל מתאימות יותר לעסקים קטנים עם משאבים כספיים מוגבלים. לדוגמא, אם ברירת המחדל של הלוואה אישית מובטחת, המלווה יכול לתפוס את הביטחונות שלך והפיגורים שלך עשויים להיות גדולים עוד יותר.

גם בהלוואות בריבית נמוכה, עדיין תוכל לקבל תשלומים חודשיים הגבוהים ממה שאתה יכול להרשות לעצמך. אתה יכול אפילו להתקבל להלוואה בסך 20,000 $ עם אשראי רע, אך אתה צפוי לשלם ריבית גבוהה יותר.

אם אתה לא משלם את החשבונות שלך בזמן, אתה מערם חובות נוספים אם אתה לא יכול לשלם בזמן. החליטו לדחות את ההלוואה לחודש הבא מבלי לשלם עוד עמלות, ולהסתכן לא רק שלא לשלם את החשבון בזמן, אלא גם לצבור חובות עוד יותר בעתיד.

הטבלה שלהלן מראה כיצד תוכלו לחסוך כסף על ידי בחירת הלוואה עם תקופת פירעון קצרה יותר אם אתם מוכנים לשלם תשלומים חודשיים גדולים יותר

התעריף החודשי יהיה נמוך יותר ותשלם פחות תשלומים, אך תשלומי ההלוואות החודשיות שלך יהיו גבוהים יותר אלא אם כן תשלם יותר ותבחר בהלוואה עם החזרים ותנאים קצרים יותר.

השתמש במחשבון ההלוואה האוטומטית שלנו

כדי לראות כיצד התשלומים החודשיים שלך עשויים להיראות וכמה ריבית תשלם לאורך תקופת ההלוואה. אם נעשה שימוש בדוגמה, הנה מחשבון ריבית הלוואה אישית המציג את הריבית בהלוואה בסך 10,000 דולר ומטה. שיעורי הלוואות עד 5.99 אחוז נעים בין 35 ל -99 אחוזים בהלוואות מעל 5,500 דולר ובין 25 ל -50 אחוז בהלוואות מעל 1,200 דולר ל -2,300 דולר. בהלוואות מעל $ 100.00 אנו משתמשים במחשבון הלוואות לרכב.

הלוואת PS30,000 נמצאת בקצה העליון של הלוואות אי-מאובטחות

כלומר אתה זקוק לרשומת אשראי טובה מאוד בכדי להוציא אותה. אם ברצונך לקחת הלוואה מובטחת, חפש הלוואה בריבית של 5.99 אחוזים ומטה ותקופת פירעון של שלוש שנים לפחות. דרישות דירוג האשראי נמוכות יותר אם אתה משתמש בבית שלך כערובה להלוואה ואתה מסתכן באובדן הרכוש שלך אם אינך יכול לבצע את החזר ההלוואה שלך.

חלק מהמלווים מציעים הלוואות אישיות מובטחות, שלעתים קרובות קל להשיג אם יש לך הלוואה ממוצעת. חלקם יכולים גם להיות דורסניים והכי טוב להתחיל בחיפוש אחר הלוואה אישית עם מלווה מכובד יותר.

אם יש לך אשראי גרוע במיוחד, כדאי לך לחפש הלוואה מאובטחת המשתמשת בחשבון הבית, הרכב או החיסכון שלך.

אם אתה מבקש הלוואה קטנה מבנק

אתה יכול לספק ביטחונות להלוואה. אם אתה מאושר להלוואה לעסקים קטנים, חובך מובטח על ידי החוב, מה שאומר שאם החברה לא תחזיר אותו, תהיה ברירת המחדל. הסכם הלוואה יכול להועיל מכיוון שאולי תוכל לשלם את ההלוואה מוקדם ממה שאתה צופה. יש סיכוי טוב שתצליחו לבצע את ההחזר מבלי ללוות בכבדות ובכוונה להחזיר אותו לאורך תקופה ארוכה.

אם אתה חושב שתקבל הלוואה אישית בעתיד, מומלץ לקבל אותה. אל תשכח לעבוד על יצירת כרטיס האשראי שלך, במיוחד אם אתה זקוק להלוואה לעסקים קטנים או הלוואת כרטיסי אשראי.

התעריף הטוב ביותר להלוואה אישית משתנה בהתאם להלוואה בה אתה משתמש

אך התעריפים הנמוכים ביותר הזמינים בדרך כלל דורשים אשראי מצוין ושמורים למלווים מסוימים לאנשים עם הכנסה נמוכה או אנשים עם הכנסה נמוכה ו / או אשראי נמוך דֵרוּג. אם אתה מתחיל להשוות הלוואות ממלווים שונים ותנאי האפריל ותנאי האשראי צריכים להיות שונים, מחשבוני הלוואות אישיות יראו לך סכומים שונים לתשלומי הלוואה חודשית. הרעיון הטוב ביותר להשוות הלוואות ומלווים באמצעות הכלים שבראש אתר זה הוא לשקול מלווה מהימן, כפי שניתן לצפות כשמחפשים מקוון אחר עסקה טובה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן