הלוואה על חשבון קרן השתלמות

במקרה של הלוואות פרטיות לסטודנטים, לרוב נתון לשיקול דעתו של המלווה לקבוע את גבולות השימוש שניתן ואסור להשתמש בו מקרן ההלוואות. כדי לעזור לסטודנטים להבין אילו הוצאות צריכות להיות מכוסות הלוואת הסטודנטים שלהם, ריכזנו עבורכם רשימת הוצאות שתלמידים – כסף שהם יכולים, יכולים, ולא צריכים – להשתמש בהם. להלן כמה מההוצאות הנפוצות ביותר אשר הלוואת סטודנטים מכסה בדרך כלל עבור הוצאות המכללה. סטודנטים צריכים תמיד לבדוק אם יש להם הוצאות בקולג 'שעשויות להיות מכוסים על ידי הלוואת סטודנטים או לא.

לפני שנכנס לסוגים השונים של תוכניות הלוואות הקיימות, עלינו לקבל סקירה מהירה של האופן שבו הלוואות לסטודנטים בדיוק עובדות וכיצד הן עובדות.

הלוואות סטודנטים ישירות הפדרליות

המכונות גם הלוואות ישירות או הלוואות FDLP, ממומנות על ידי הון ציבורי מטעם האוצר האמריקני. ההלוואות שמציעה הממשלה הפדרלית (מה שמכונה הלוואות סטודנטים פדרליות) מציעות לרוב ללווים ריביות נמוכות יותר ובעלות ריבית גבוהה יותר מאשר הלוואות פרטיות העומדות לרשות הסטודנטים, אך הן עולות יותר. נעשה שימוש בהלוואות פרטיות כאשר סטודנט מיצה את מסגרת האשראי להלוואת סטודנטים פדרלית ויש לו יחס הלוואה להכנסה נמוך יותר מאשר הלוואה פרטית עם אותו סכום כסף. אם יש לך הלוואה לסטודנטים בה אתה חייב להיות בבית הספר לפחות מחצית מזמנך, ודא שאתה עומד בדרישות אלה כדי לא להפעיל פירעון מוקדם של ההלוואה שלך.

אם אתה משתמש בהלוואה שלך להוצאות לימוד

תצטרך להחזיר את הכסף בעתיד. זה מסוכן, מכיוון שאם אתה משלם הכל בחזרה ובינתיים לווה יותר כדי לשלם עבור ההשכלה שלך, אתה נמצא בסיכון גבוה יותר להחזיר את זה, ואתה נמצא בסיכון גדול יותר להשתמש בזיכויים להוצאות אחרות כגון אשראי חוב כרטיס או הוצאות אישיות אחרות.

אם אתם מחפשים הלוואה לסטודנטים פרטיים

מומלץ להשוות כמה שיותר מלווים כדי למצוא את ההלוואה המתאימה לכם. אם החלטתם להשתמש בהלוואת הסטודנטים הפרטית שלכם לכיסוי העלויות, עליכם לשקול אותן במידת האפשר לפני שתמצאו את ההלוואה "הנכונה".

אם אתה עדיין צריך ללוות

אתה יכול לעשות זאת בעצמך, מה שיעזור לך לנהל את חוב הסטודנטים שלך. אם אתה נתקל בהלוואה לסטודנטים פרטיים עם ריבית גבוהה מההלוואה הפדרלית שלך בתוספת, או אם אתה צריך לפנות להלוואה פדרלית יקרה יותר + עבור שכר לימוד ושכר טרחה, השווה את שיעורי הלוואות הפרטיים לסטודנטים המוצעים על ידי כל המלווים להשוואה .

אם אתה צריך לשלם למישהו שיצפה בילדך במהלך השיעור, תוכל להשתמש בהלוואה לסטודנטים שלך כדי לשלם עבור טיפול בילדים.

אם אתה צריך יותר כסף

כדי להתפרנס בקולג 'ממה שמספק סיוע פדרלי, הלוואות פרטיות לסטודנטים הן אפשרות. הלוואות פרטיות לא יכולות להיות זמינות במסגרת תוכנית הלוואות הסטודנטים הפדרלית, אם כי אתה אמור לקבל גישה לחבילות ההלוואות המוצעות באמצעות תוכנית זו. אם יש לך יותר מ 100,000 $ הלוואות פרטיות ואין הלוואות פדרליות, ייתכן שיהיה עליך לפנות לספק הלוואות הפרטי שלך לסטודנטים כדי לדון באפשרויות אפשריות. אתה יכול להשתמש הן בהלוואות לסטודנטים פדרליים והן פרטיים לכיסוי עלויות שכר הלימוד כדי לכסות חלק ניכר מהוצאות המחיה וההוצאות שלך במהלך הלימודים.

אם אתם מחפשים ארגון שיכול להעניק לכם הלוואת סטודנטים, מומלץ מאוד לפנות לאוניברסיטה שבחרתם. אם אתה צריך לבחור אוניברסיטה, עיין ברשימת המכללות ואוניברסיטאות הטובות ביותר לקבלת הלוואות סטודנטים פרטיים.

סטודנטים המפגינים מצוקה כלכלית זכאים להלוואות בריבית נמוכה המסובסדת על ידי משרד החינוך

נקודות זכות אלה זמינות לסטודנטים שכספם משולם ישירות לבית הספר ומשמשים להשלמת עלות שכר הלימוד, אגרות, ספרים, כלים והוצאות אחרות. הלוואות ישירות מסובסדות: תוכנית זו נוצרה כדי לתמוך במימון סטודנטים בגרמניה על ידי מתן הלוואות של עד 10,000 דולר לסמסטר לסטודנטים הזקוקים לסיוע כלכלי.

הלוואות אלו הן תמיד אפשרות לבתי ספר לתארים מתקדמים

אך חשוב לזכור שתנאי ההלוואות הפרטיות יכולים להשתנות באופן משמעותי, וכי אפשרויות הכנסה – על סמך אפשרויות החזר כגון ריבית – אינן זמינות להלוואות בחינם. וכרטיסי אשראי לסוגים אחרים של הלוואות. זה יכול לעזור לך להימנע ממלכודות השימוש בהלוואה לסטודנטים או בכרטיס אשראי להוצאות ואז להחזיר את זה בחזרה בריבית. אתה יכול להשתמש בהלוואה שלך למימון יוקר המחיה, בין אם אתה שוכר בית או גר במעונות. אם תקבלו הלוואה עם ריבית גבוהה ושיעור פירעון נמוך, זו כנראה לא האופציה שתרצו לקחת, מכיוון שאין ערובה לכך שלא תצטרכו להחזיר את הריבית הגבוהה יותר.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן