הלוואה של 50 אלף

אם יש לך אשראי טוב או רע, יכול להיות שקל יותר לזכות בהלוואה אישית בסך 50,000 $ ממה שאתה חושב. הלוואות אישיות לרוב זולות יותר מכרטיסי אשראי, ואם אתה יודע שאתה זקוק לסכום חד פעמי, יתכן שהן האפשרות הטובה יותר מבין שניהם. מרבית ההלוואות האישיות נמוכות מהריביות שאתה מקבל בכרטיס אשראי, ולכן הן בחירה טובה עבור מי שזקוק להן.

הלוואות מסורתיות הן בחירה טובה אם אתה יכול להרשות לעצמך מקדמה גדולה, לקבל הלוואת חוב / הכנסה נמוכה ולבטל את העמלות הנוספות שיכולות להופיע עם הלוואה בחסות ממשלתית.

אפילו הלוואה בריבית נמוכה יכולה לתת לך תשלומים חודשיים גבוהים ממה שאתה יכול להרשות לעצמך. אתה לא צריך לשלם דמי יציאה או לעבוד אצל מלווה שרוצה להעניש אותך בגין החזר ההלוואה האישית שלך.

אם אתה רוצה לקנות רכב

אתה יכול לקבל הלוואה בריבית נמוכה או הלוואה אישית לרכב שלך. שימו לב כי הלוואות לרכבים עם שיעורי ריבית נמוכים יותר מאשר הלוואות אישיות נוטות להיות הרבה יותר זולות מאלה עם הלוואה אישית, לכן כדאי לכם להשוות בין האפשרויות. חשוב להבין שאולי תקבל ריבית טובה יותר על הלוואה אישית מאשר על הלוואה לרכב, כי יכול להיות שקל לך יותר לזכות בהלוואה כזו מאשר לסוגי הלוואות אחרות. בנוסף לוודא שאתה יכול לעמוד בתשלומים החודשיים שלך, חשוב שתדע אם הלוואה מסוג אחר מתאימה למצבך. אם אתה מחפש הלוואה בסך 50,000 $ לרכב שאתה # Ve, אז זה לא יכול להיות הבחירה הנכונה.

עם זאת

חשוב להשוות את שיעורי הריבית על תוכניות מתאימות והלוואות לבין אלו על הלוואות מהמוסד הפיננסי שלך. ברגע שאתה מוכן להגיש בקשה להלוואה בסך 50,000 $, שקול אם ברצונך ללוות לפחות 1,500 $ בחודש או 5,300 $ בשנה. כדי לוודא שאתה בוחר את תנאי ההלוואה הטובים ביותר, העריך את התשלומים החודשיים שלך בתחילת תהליך האשראי.

מחשבון הלוואות אישי נותן לך מושג כמה תצטרך לשלם בכל חודש ואת העלות הכוללת (כולל ריבית)

כאשר אתה מתחיל להשוות הלוואות ממלווים שונים, מחשבון ההלוואות האישי שלך אמור להראות לך סכומים שונים עבור תשלומי הלוואה חודשית, שכן אפריל ותנאי האשראי צריכים להיות שונים. לדוגמא, מחשבון התשלומים האישי שלי מראה שאם הייתי בוחר הלוואה בסך 50,000 $ עם ריבית של 4.5%, הייתי משלם ריבית של 105,658 $ במהלך שנה.

אם למר א יש הלוואת דירה עם ריבית של 4.5% ומשלם רופי. 10,000 עבור EMI שלו, הוא יוכל לקחת הלוואה לבית עם EMLI חודשי שאינו עולה על R.15,000.

תעודת אשראי גבוהה יכולה גם לקבל גישה לתנאי אשראי תחרותיים

מה שיכול לשפר את סיכויי האישור של סכום ההלוואה המבוקש. אחת הדרכים הקלות לבחון את המים בריבית היא לקבל הלוואה אישית הרצויה בסך 50,000 $ אשר דורשת בדיקת אשראי עדינה בלבד ואינה משפיעה על דירוג האשראי שלך.

כמה עולה החזר ההלוואה תלוי אם אתה יכול ללוות לפחות 50,000 רופי מבנק אי.די.בי אם אתה לוקח מהם הלוואה אישית

אינך צריך ללוות כסף מכיוון שסכומי ההלוואה המדויקים שניתן ללוות משתנים בהתאם להכנסה וליכולת ההחזר וכמה זמן לוקח להחזיר את ההלוואה שלך. ישנן מספר אפשרויות הלוואה בשוק בהן אתה יכול לתבוע סכומים של עד 10,000 רופי.

אם אתה לוקח הלוואה אישית של 50,000 $ מבנק אי.די.בי

התעריף החודשי בשנה הראשונה הוא כ 462 $. בעוד שתקופת ההחזר של הלוואה בסדר גודל כזה נע בדרך כלל בין שנתיים לשבע שנים, התשלומים החודשיים שלך על הלוואה בסך 50,000 רופי אמורים להיות בין 1500 רופי ל- 2400 רופי לחודש למשך שנתיים.

אם אתה מתקשה לבצע תשלומים חודשיים

עליך לשקול מחדש לקחת הלוואה אישית בסך 50,000 $. אם אתה לא יכול לממן את היעדים שלך עם הכסף בכיס שלך, הלוואות אישיות הן רעיון טוב. ניתן להשתמש בהלוואות אישיות לכל דבר כמעט, וכמה סוגי הלוואות עשויים להתאים יותר לצרכים שלך. הלוואה אישית מאיגוד אשראי עשויה להיות אפשרות טובה יותר מאשר הלוואה אישית מהבנק שלך.

הבנק שלך עשוי לדרוש ממך מינימום אשראי טוב או מצוין כדי לקבל אישור להלוואה אישית. המלווים מעולים מעדיפים המלווים כיוון שמשמעותם שהלווה הוא בסיכון נמוך, אך אין צורך בהחלט לקבל הלוואה אישית, על פי הפדרל ריזרב.

אמנם מלווה עשוי להיות מוכן להלוות לך 50,000 $ אם יש לך הלוואות גרועות

ככל הנראה אתה משלם ריבית גבוהה בהרבה כדי לקזז את הסיכון של המלווה. ככל שציון האשראי שלכם גבוה יותר, כך יש סיכוי גבוה יותר שתאושרו להלוואה אישית של עד 1,500 דולר, או אפילו 10 מיליון דולר. מרבית המלווים דורשים מהלווים ציון אשראי של יותר מ -620, אך על פי התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות, סביר להניח שתזכה בהלוואות אישיות עם ציון של 580 ומעלה. אתה יכול גם לקבל הלוואה מבוטחת של מינהל השיכון הפדרלי על ידי הוספת ציון אשראי של 580 ומעלה בנוסף להלוואה מבנק, חברת כרטיסי אשראי או מלווה משכנתא.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן