הלוואה 100000

הלוואה אישית היא סוג של אשראי בתשלומים שיכול להיות אחת הדרכים המשתלמות יותר למימון ההוצאות הגדולות בחייכם. אתה יכול להשתמש בו כדי לאחד חובות, להתקין מאגר או לכסות חשבון רפואי פתאומי. ניתן להשתמש בהלוואה אישית של 100,000 דולר או לביצוע שיפוצים גדולים בבית, לתשלום חשבונות רפואיים, או להפקדת ביתכם כבטוחה.

אתה יכול גם לבקש הלוואה אישית מהבית שלך עם מלווה מקוון

אם הלוואה ללא פיקוח היא פיתרון המימון הטוב ביותר עבור העסק שלך תלוי במידה רבה במצבך הכלכלי האישי. הלוואות מאובטחות מחייבות אותך להגדיר משהו בעל ערך אם אינך נותן שירות להלוואה; עם זאת, ההלוואות שאינן מובטחות אינן מובטחות. הלוואות אינן דורשות הון, והלוואות מסוג זה יכולות להיות אידיאליות עבור חברות סטארט-אפ. למרות שלווים עשויים לשלם ריביות גבוהות יותר על הלוואה קטנה יותר, הם עשויים לקבל הלוואה מובטחת בעלות נמוכה יותר מאשר ללכת לבנק קטן או לאיגוד אשראי, מכיוון שהם אינם זקוקים לביטחונות. בעוד המלווים אינם דורשים ביטחונות, ישנם מלווים שיכולים להעלות ולהעלות את הריבית – דרישות יישום כדי להגן על השקעותיהם.

בעוד שבנקים וקואופרטיבים בדרך כלל לוקח יותר זמן

עדיין ניתן לקבל הלוואה בכספים באותו יום בו תקבלו אישור, אם כי בדרך כלל זה לוקח יותר זמן. אם אתם מחפשים הלוואה אישית ממלווה מקוון עם שיעורי ריבית נמוכים יותר מאשר בנק או איחוד אשראי, עליכם לנסות להשתמש בזה להלוואות האישיות שלכם.

אם אתה מוצא מלווה שעובד על קניית מגרשים

אתה יכול לגלות שההלוואה עולה בקנה אחד עם מחיר חלקת הקרקע, ובמקרה כזה אתה צריך לצפות לריבית גבוהה יותר מאשר לבנק. או הלוואה שיתופית. אין שום ערובה להחזר טוב על ההשקעה שלך, וככל הנראה המלווה לא יהיה מעוניין להציע לך הלוואה ללא אבטחה, אז היה מודע לכך.

חשוב גם להבין שאולי אין לך הלוואה אצל מלווה אחד בשלב מסוים

אך כדאי שיהיה לך עם אחר. לדוגמא, הלוואה של 100,000 דולר תהיה שווה בערך כמו הלוואה של מיליון דולר מבנק או קואופרטיב. אתה יכול גם לקבל את ההלוואה אחת הנקודות, בתנאי שהיא מוצעת לך על ידי אותו המלווה והיא אותה סוג הלוואה, למשל ריבית של 1.5%.

גם בהלוואה לא מאובטחת של 100 אלף דולר

התעריפים החודשיים יכולים להיות גבוהים יותר, אז בחרו את המלווה שלכם בחוכמה. אבל בדיוק כמו כל הלוואה, המלווה רוצה להיות בטוח שאתה יכול להרשות לעצמך את התשלומים החודשיים. לכן, עליכם לשלם פחות משמעותית עבור הלוואה ל -30 שנה מאשר על הלוואה ל -15 שנים, אם אינכם יכולים או לא יכולים להרשות לעצמכם שיעור חודשי גבוה יותר גם עם ריביות גבוהות יותר.

לפני שתחליט לקחת הלוואה אישית

עליך לשקול את המלווים הרבים העומדים לרשותך כדי למצוא את ההלוואה המתאימה לך. בחר טווח ותשלומים חודשיים המתאימים לתקציב שלך והשווה את ריבית ההלוואה האישית המוגדרת מראש שלך עם רשימת המלווים על ידי מילוי טופס יחיד באתר Credible.com. לפני שאתם לוקחים הלוואה לאבטחת ביתכם באשראי, עליכם לעשות את שיעורי הבית ולבדוק אצל מלווים רבים.

זה נותן לך מושג האם אתה זכאי להלוואת בנק וכמה תשלומי הריבית שלך יהיו נמוכים

מחשבון ההלוואות האישיות אומנם מיועד בעיקר להלוואות אישיות לא מאובטחות, אך אתה יכול להשתמש בו להלוואות אישיות מובטחות כל עוד הכניסה שלך משקפת במדויק את תנאי האשראי שלך.

אם אתה לווה כסף מהבנק המקומי או מאיגוד האשראי שלך

אתה אמור להיות מוכן לעמוד בכמה אתגרים. למרות שיהיה קל להבטיח הלוואה מבנק מקומי ומאיגוד אשראי, אתה צריך להיות מוכן לשלם עמלות נוספות החורגות מעלות ההלוואה עצמה. יתכן שתצטרך להסתכל מסביב כדי למצוא מלווה שיעניק לך הלוואות בשיעור ותנאים מספקים.

אם אתה חושב שהפרויקט שלך יהיה יקר יותר

חפש מלווים שמציעים סכומי הלוואה גבוהים יותר. אם אינך יכול לקבל הלוואה של פחות מ 100,000 דולר, יש הרבה המלווים מקוונים אחרים שאתה יכול לשקול. אלה מאפשרים לך גישה מהירה וקלה להלוואות אישיות ממגוון מלווים, החל מבנקים מקומיים ואיגודי אשראי ועד מלווים פרטיים.

כאמור לעיל, רבים דורשים ממך שיהיה לך חשבון בבנק כדי לזכות בהלוואות אישיות. כמו תמיד, הבנק או איגוד האשראי שלך יבדקו את היסטוריית האשראי האישית שלך לפני שתאשר הלוואה.

תוכלו גם לקרוא מדריך זה כיצד להגיש בקשה להלוואות אישיות למלווים המחפשים לווים מעוגלים היטב

אם אתה רוצה לקבל הלוואה אישית מהבנק, תחילה עליך לעשות סדר בכל הניירות שלך. הכניס את כספך לחשבון הבנק או לחשבון של איגוד אשראי בבנק שלך, ואז עליך להירשם להלוואה לפני שהמלווה יוכל לשלוח לך את הכסף. הקפד לעשות שיעורי בית לפני הגשת הבקשה, במיוחד אם אתה מבקש הלוואה מחברת כרטיסי אשראי או אפילו הלוואה לעסקים קטנים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן