הלוואות בהוראת קבע

כאשר אתה מבצע תשלומים על הלוואות הסטודנטים שלך, חשוב להבין כיצד אתה מחלק את התשלומים שלך על פני קבוצות הלוואות. ישנם מלווים רבים, כולל מלווים מקוונים, המקבלים תשלומים תקופתיים, אך אין שיטת הקצאה סטנדרטית להלוואות סטודנטים. כאשר אתה מפנה תשלומים להלוואה בודדת או לקבוצת אשראי, שיטת הקצאת ברירת המחדל היא כדלקמן: התשלום מופנה לאדם שהלווה או לכל ההלוואות בקבוצה. כאשר אתה מפנה תשלומים ליחידים עבור הלוואה ו / או לכל הלוואה בקבוצה, השיטות הסטנדרטיות להקצאה הן כדלקמן.

אם ברצונך להפנות תשלומים מקוונים עתידיים להלוואה פרטנית ואלו לקבוצת הלוואה

תוכל לבקש את ביטול ההלוואה על ידי התקשרות למספר שלמעלה או פנייה אלינו. אם אתה מעביר אשראי בקבוצה אליך או לזיכוי בקבוצה על ידי העברת זה אליהם באמצעות איש הקשר שלך, אתה רשאי לבקש שהזיכוי שלך יהיה בקבוצת הקשר של אותו אשראי ו / או יועבר אליו באמצעות האינטרנט המקוון של המלווה מערכת תשלום. לדוגמא, אם ברצונך להפנות תשלומים מקוונים עתידיים להלוואות בודדות ולהפנות אותם לקבוצות הקשר שלהם באמצעות בנק מקוון או חברת כרטיסי אשראי או מוסד פיננסי מקוון אחר, תוכל לבקש ביטול הלוואות באמצעות איש הקשר שלנו ו / או לבקש זאת מ אנשי הקשר שלך.

אתה יכול למשוך תשלומי הלוואות ישירות מחשבון ההמחאה שלך במוסד הפיננסי שלך מבלי לבצע תשלום אשראי לעצמך או למוסד פיננסי, מבלי שתצטרך להתקשר אלינו כדי לבצע תשלום על הלוואה או כרטיס אשראי של Clearview.

אם לבנק שלך יש דרך להעביר כסף באופן אלקטרוני לספק שירותי האשראי שלך

בדוק זאת תחילה, ואם ברשותך זמין, תוכל לעשות זאת באופן מקוון. אם מלווה המשכנתא שלך לא יאפשר לך להגדיר תשלומים אוטומטיים בקלות, הגדר אותם באופן מקוון והגדר אותם כהעברה חוזרת. כאמצעי תשלום אוטומטי, ספק לנותני שירותי האשראי את כל פרטי חשבון הבנק שלך, כגון שמך, כתובתך, מספר הטלפון, כתובת הדוא"ל שלך ומספר כרטיס האשראי.

ברוב המקרים

תשלומים אוטומטיים מתבצעים ישירות לנושים או למוכרים, אך ניתן גם לבצע אותם ישירות מול הבנק שלך. כדי להימנע מאיחור בתשלום, עליך להגדיר תשלום חשבונית מקוון, אותו יש לבצע כמה ימים לפני הפירעון של ההלוואה. דרך נוספת להגדיר תשלומי אשראי אוטומטיים היא הגדרת חיוב ישיר אוטומטי בחשבון הבנק שלך או באופן מקוון לתשלום חשבונות. לעתים קרובות יותר בטוח להתקשר לספק שירותי האשראי ולהגדיר אותו כך שלא תצטרך למשוך כסף מהחשבון במקרה של איחור בתשלום. תשלומים אוטומטיים לחשבון הבנק וכרטיס האשראי שלך יכולים להתבצע גם ישירות או דרך הבנקים שלך.

אם אתה מבין מתי התשלום הראשון שלך באשראי

אתה יכול להיות מוכן ומופתע למדי כאשר החיוב האוטומטי הראשון יבוצע. אתה יכול כנראה להגדיר הודעה כך שתקבל הודעת טקסט או דוא"ל מהבנק שלך שתזכיר לך מתי נדרש תשלום הלוואת סטודנטים, או שתוכל להגדיר שהיא תקבל כנראה הודעת SMS או דוא"ל מהבנק שתזכיר לך את התאריך והשעה של הרשאת גביית האשראי שלך.

עדיף להתקשר לספק האשראי שלך ולקבל חיוב ישיר בחשבונך

אך אם אתה משלם עמלת קבע בסך 200 דולר, מצפה לשלם יותר על ההלוואה, ההוראת קבע תגיע למינימום שכבר שולם. אם יש לך יותר מ 100,000 $ הלוואות לסטודנטים וחובות כרטיסי אשראי, אתה יכול לצפות שהתשלומים שלך יימשכו מדי חודש.

הירשם ב- Wells Fargo Online

בחר את חשבון הלוואת הסטודנטים שלך ואז בצע את התשלומים שלך. במקרה של עסקאות חיוב אוטומטיות, החברה חייבת להסכים לפני שתשלומים מחשבון הבנק שלך. זה מאפשר למלווה שלך למשוך תשלומים בגין הלוואות סטודנטים לחשבונך בכל חודש.

כברירת מחדל, תשלומים חודשיים מנוכים באופן אוטומטי מדאגות אלה. אם אתה מבצע את התשלומים שלך באמצעות חיוב אוטומטי ויש סובלנות, החיוב הישיר ייעשה כרגיל.

אם ההלוואה נמצאת באותה רמת עבריינות

תדירות התשלום עשויה להשתנות (שבועית, דו שבועית או חודשית) וכדי להקל על התשלום, ההלוואה מייצרת סכום תשלום. אם אתה משלם הלוואה (ים) לא מסובסדת, תשלום היתר מוקצה על פי סכום התשלום החודשי, שהוא פרופורציונלי, מכיוון שההתנחלות בשיעור חודשי של 10% מסך התשלומים החודשיים. אם ההלוואות באותה רמת עבריינות או בסמוך לה, התשלומים יועברו להלוואה העיקרית של קבוצת בילינג.

תקבל רק הצהרות בנק והתכתבות מחשבון Nelnet.com שלך לחשבון שאליו שאלת את האשראי (אשראי) העיקרי של מישהו אחר

בין אם יש לך את ההלוואה (ים) החתומה או שאושרה ובין אם יש לך גם הלוואת סטודנטים משלך על ידי נלסונים. כאשר אתה מבצע תשלומים ישירות להלוואה או לקבוצת הלוואות בודדות, התשלומים מוקצים באמצעות דוא"ל באמצעות קופון התשלומים המצורף לדוח החשבון החודשי שלך או על ידי הרשמה להלוואה שחתמת במשותף. כדי לקבל אישור או אישור למישהו שאינו אתה, עליך להוסיף לחשבונך "אני רוצה לבצע תשלום מקוון להלוואה עליה חתמתי ואישרתי" כמשלם מורשה או "משלם ייעודי" כדי שאדם אחר יוכל להציג את חשבונך. פרטים ולשלם הלוואות לסטודנטים על שמי.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן