הלוואות בנקאיות ללקוחות כל הבנקים

איגודי אשראי דומים לבנקים מסורתיים בכך ששני המוסדות מציעים מוצרים פיננסיים ללקוחותיהם. אך בניגוד ללקוחות הבנקים, לחברי איגוד האשראי יש גישה למגוון רחב של שירותים פיננסיים, כולל כרטיסי אשראי, הלוואות וביטוחים. כשמדובר כיצד להרוויח כסף, עומדים לרשות חבריהם מגוון איגודי אשראי, קטנים עד גדולים.

הבנק האמריקאי מעודד את לקוחותיו להשתמש בכל תכונות הבנקאות הדיגיטלית שלו

כולל שירותי הבנקאות המקוונת ושירותי הבנקאות הסלולרית שלו. בניגוד לבנקים לאומיים, אתה יכול לראות את היתרה הנוכחית שלך, לשלם את החשבונות שלך, לבקש כרטיסי אשראי והלוואות, ולגשת למידע בנקאי מכל מקום בעולם.

קטגוריות מפתח אחרות של הלוואות המדווחות על ידי בנקים ובנקי חיסכון

כפי שהם מכונים לעתים קרובות, כוללות הלוואות מגובות בנדל"ן, הלוואות למימון ייצור חקלאי והלוואות, כולל הלוואות לכרטיסי אשראי. בנקים מסחריים מציעים הלוואות כולל משכנתאות, כרטיסי אשראי, הלוואות לבית (HELOC) וסוגי הלוואות אחרים. מידע מפורט זה זמין גם לגבי משכנתאות קיימות והלוואות חדשות, כמו גם הלוואות למשכנתאות חדשות.

אם אינך אוהב את אפשרויות ההלוואות האישיות שלך בבנק שלך

תוכל לבחון אפשרויות אחרות, כגון כרטיסי אשראי, הלוואות לבית והלוואות לכרטיסי אשראי. כמו גם סוגים אלה של אשראי מסתובב, הבנקים יכולים גם לספק מידע על מה שאתה עלול להיתקל בעת לקיחת משכנתא. לקוחות יכולים גם ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של הבנק שלהם למידע נוסף על הלוואות משכנתא ושירותים פיננסיים אחרים.

לקוחות עסקיים הזקוקים לעזרה מתבקשים ליצור קשר עם הבנק שלהם בטלפון 877-768-1145

לקוחות קמעונאיים יכולים לפנות למחלקת תמיכת הלקוחות של בנק בנק בטלפון 1-888-743-4357 לקבלת מידע נוסף על אשראי כרטיסי אשראי ושירותים פיננסיים אחרים. לקוחות בנקים מסחריים הנמצאים בקשיים פיננסיים עקב COVID-19 מתבקשים ליצור קשר עם הבנקים שלהם בטלפון (844) 728-0999.

בנק CIT המקוון מעודד לקוחות עם חשבונות פיקדון ומשכנתאות ליצור קשר עם הבנק שלהם אם הם מושפעים מ- COVID-19.

כדי לקבל זמן תגובה מהיר יותר, PNC ממליץ ללקוחות ליצור קשר עם הבנק כדי לדון במצבם הכספי ובאפשרויות עבור אלו המושפעים כלכלית מ- COVID-19. מרקוס גולדמן זאקס לא רק מציע הלוואות, אלא הוא גם בנק מקוון המלווה ללקוחות שאינם מחויבים בגין משיכות שמתחילות תוך שבעה ימים מפתיחת חשבון. לקוחות מסוימים יכולים להגיש בקשה לדחייה, כאשר התשלומים יתווספו לסוף ההלוואה. חודש מאריך, אך ניתן לדחות אותו ללא ריבית.

הכסף שהבנק מרוויח מהפקדות וריבית בכרטיסי אשראי שלא שולמו שווה ערך למה שהבנקים מלווים ללקוחות

מרוויח כסף מהפקדות, מחזיר את הכסף בחשבון הצ'קים או החיסכון של הלקוח ומכניס לכיס את השאר. לקוחות יכולים גם ללוות עד 10,000 דולר, או אפילו פחות מ -5,500 דולר, ללא ריבית או קנס.

רבים מנכסי הבנק

ההלוואות והאיגרות החוב לא יוחזרו במשך שנים, ואפילו לא עשרות שנים, וברירות המחדל יכולות לפגוע קשות בבנקים אם הם משוחררים מדי ממה שהם מלווים בתקופות טובות. זה קשה במיוחד לבנקים, מכיוון שרבים מהנכסים שלהם – הלוואות או אגרות חוב – ניתנים למשיכה מהירה, אך לא לכולם.

אם אתה מנסה למצוא את ההלוואה המתאימה למשכנתא שלך, אתה תיפגע מכל האפשרויות שהבנקים סיפקו לך. לכן קל להבין מדוע כולם רוצים הלוואה בנקאית ולא הלוואה פרטית של מלווה.

בנק אוף אמריקה

הוא גם בין הבנקים שמדירים מאזן שלילי כדי שללקוחות תהיה גישה מלאה לתוכניות הגירוי שלהם. ההלוואות האישיות הטובות ביותר של הבנק הן לצרכים שלך, אך לרבים תנאים טובים יותר מוצעים ללקוחות הנוכחיים. לא כל הבנקים דורשים מלווים פרטיים להיות בעלי חשבונות, אך רבים כן.

בנקים מסוימים הקימו פורטלים מקוונים לקבלת בקשות מלקוחות המבקשים זאת, אך בנקים רבים מקבלים רק בקשות מלקוחות קיימים. SmartAsset ערכה רשימה של ההלוואות האישיות הטובות ביותר לבעלי עסקים בארה"ב כדי לעזור להם למצוא מלווה.

בנקים

קואופרטיבים ומלווים מקוונים הם המקור לרוב ההלוואות, אם כי גם משפחה וחברים יכולים להיות מלווים. המלווים המקוונים משתמשים בפרדיגמה אחרת בעת הערכת אשראי, כלומר הלוואות מקוונות יכולות להיות אפשרות אם אינך זכאי להלוואה מהבנק המקומי שלך. הלוואות משכנתא מוצעות לרוב באופן מקוון, כמו גם כרטיסי אשראי, הלוואות לבית וסוגי הלוואות אחרים.

כאמור לעיל

רבים דורשים ממך שיהיה לך חשבון בבנק שלך כדי לזכות בהלוואה אישית. על ידי פיזור הלוואותיהם, יש לבנקים כמה אסטרטגיות אחרות להפחתת סיכון ברירת המחדל של הלוואותיהם ללקוחותיהם. מכיוון שבנקים מחזיקים בהלוואות משכנתא כנכסים, יש ביכולתם לבדוק את הלווים כדי לוודא שההלוואה עשויה להחזר. לפני שהבנק מעניק ללקוח הלוואה בנקאית, עליו להשיג מספר מסמכים חשובים כדי לוודא שהלווה מחזיר את ההלוואות.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן