הלוואות בריבית נמוכה

אם אתם מחפשים הלוואה אישית טובה, יתכן וסיימתם עם מלווה ממנו תרצו ללוות, אך זו לא אפשרות לנצח. עם רמות אשראי נמוכות, קשה למצוא הלוואות בריבית נמוכה לעסקים קטנים. אם אתה מתקשה לקבל אישור להלוואות בריבית נמוכה, כדאי לשקול סוגים שונים של מלווים הידועים כמציעים הלוואות בריבית נמוכה. השווה בין המלווים האישיים המציעים הלוואות במידה שאתה צריך להשוות את התנאים שהם מציעים.

זה יכול להגדיל את הסיכויים שלך לקבל שיעור נמוך ולעזור לך לחסוך כסף לאורך תקופת ההלוואה. אם אתה מוסמך מראש, המלווים יכולים לספק לך הצעות הלוואה לאימות יחד עם שיעורי ריבית וסכומי הלוואות משוערים.

הסתכל במחשבון ההלוואות האוטומטי שלנו

כדי לקבל מושג איזה סוג של שיעורי הלוואות אישיים תקבל. כדי לראות את התעריפים הנמוכים ביותר בהלוואות אישיות, השווה בין כמה מלווים כדי לראות אילו שיעורים הם מציעים. LoanBuilder שונה מהמלווים האחרים ברשימה זו בכך שהלוואותיה אינן בעלות ריבית שנתית.

בהלוואות אישיות יש ריביות קבועות

שבדרך כלל מבוססות על שילוב של דירוג האשראי של הלווה, היסטוריית האשראי וגורמים אחרים. שיעור הריבית על הלוואה אישית הוא בדרך כלל טוב יותר ממה שמלווים חושבים שהוא סיכון האשראי שלך וכמה הסיכויים שאתה לא מצליח לשרת את ההלוואה. אם אתה יכול להרשות לעצמך את התשלומים החודשיים הגבוהים יותר, סביר להניח כי שיעור הריבית יהיה נמוך יותר ותשלם פחות עבור הריבית לאורך תקופת ההלוואה. הלוואה קצרת טווח היא דרך קלה להפחית את הריבית, אך עדיין תצטרך לשלם יותר ריבית.

במידת האפשר

השאל כסף מחבר או קרוב משפחה הזכאי להעניק לך הלוואה לזמן קצר בריבית אפסית או נמוכה יותר. אם אתה חושב לבטל את ההלוואה שלך בגלל שיעורי הריבית הגבוהים שאתה משלם עליה, כדאי לשקול להעביר את ההלוואה החובית שלך לבנק אחר או למוסד פיננסי אחר. עם ההון שבנית בביתך, הלוואות מסוג זה בדרך כלל בעלות ריבית נמוכה. לאחר סיום הלימודים, ייתכן שאתה זכאי להלוואת סטאפורד או פרקינס להבטחת מיזוג אשראי שיאפשר לך להאריך את תוכנית ההחזר מ -10 ל -30 שנה, ובכך להבטיח ריבית נעולה נמוכה מדי לכל תקופת ההלוואה.

בהלוואות אישיות יש גם ריביות נמוכות יותר מאשר הלוואות לרכב או הלוואות לסטודנטים

מצד שני, הם נפוצים פחות ומגיעים עם עמלות ותנאים שונים. הלוואות אישיות היו גם בשיעור ריבית גבוה יותר מאשר הלוואות מסוגים אחרים, כגון כרטיסי אשראי.

הלוואות בריבית נמוכה הן נהדרות, אך אם אתה מוצא שאתה זקוק להלוואה אישית בריבית נמוכה, זכור להשתמש בתמורה באחריות ולשלם בזמן. אתה יכול לחפש הלוואות זולות באפריל כי הן לוקחות בחשבון לא רק ריבית אלא גם עמלות.

אמנם קניות במלווים בהחלט יכולות להועיל

אך ישנם דברים נוספים שתוכלו לעשות בכדי לשפר את הסיכויים לקבל הלוואה אישית בריבית נמוכה, מכיוון שהריביות משתנות במידה רבה בין אחת לשנייה. הכינו את שיעורי הבית שלכם לפני שתבחרו במלווה אישי וודאו שאתם הולכים עם זה שיכול להציע לכם את הריבית הטובה ביותר. יתכן שתבחין שחלק מהמלווים שהצעת להלוואות האישיות שלך הם הרבה יותר יקרים מאחרים, כמו פאני מיי ופרדי מק. לפני הגשת בקשה להלוואה אישית, המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על אופן זכאות להלוואות בריבית נמוכה יותר.

חלק מהמלווים מציעים שיעורים נמוכים יותר לאמריקאים בעלי הכנסה נמוכה, כמו אלה המציעים הלוואות בדולר קטן. חלק מהמלווים מציעים הלוואות בריבית נמוכה לאנשים עם הכנסות נמוכות וציוני אשראי נמוכים מכיוון שהריבית נמוכה.

בדרך כלל מוצעות הלוואות אישיות לבעלי דירוג אשראי טוב יותר

אך ייתכן שמלווים מסוימים אינם מתאימים לך בגלל סוג ההלוואה שלך. עם זאת, ישנם מלווים המציעים לאנשים שיעורי הלוואות נמוכים מהממוצע. מלווים מקוונים כגון Avant מציעים הלוואות בריבית נמוכה לאנשים בעלי הכנסות נמוכות וציוני אשראי נמוכים. השווי הממוצע של הלוואה אישית בריבית נמוכה בסך 1,000 דולר הוא 660 דולר, על פי התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות (FDIC).

אם אתה זכאי

סביר להניח שתמצא הלוואה לעסקים קטנים בריבית נמוכה מהלוואת עסק קטן מאשר הלוואה אישית. האפשרות של הלוואה ללא ריבית יכולה להיות מפתה אם אתם מחפשים דירוג אשראי גבוה, דירוג אשראי נמוך וריבית נמוכה על ההלוואה שלכם, במיוחד עבור אנשים עם הכנסות נמוכות.

מי שלוקח הלוואה אישית בריבית נמוכה יכול לחסוך מאות ואף אלפי דולרים בריבית לאורך תקופת ההלוואה

הם יכולים לקבל הלוואות בשיעורים נמוכים יותר לעיתים קרובות מהלוואה לעסקים קטנים, הלוואת כרטיסי אשראי או הלוואה לבית בפחות מ -10,000 דולר.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן