הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה

מלווים חוץ בנקאיים משרתים לווים שחורים ולטיניים רבים, אשר נוטים להיות בעלי עושר פחות בירושה, והם נוטים יותר להזדקק להלוואות הדורשות מקדמה קטנה. על פי מספר כלי חדשות, החל מוול סטריט ג'ורנל בעל שם בינלאומי ועד אתרים פיננסיים חדשים יותר, אנשים רבים פונים לקבלת הלוואות מחוץ לבנקים.

שאינם בנקים יכולים להציע פתרון אשראי המאפשר ללווים לקבל הלוואות לדירה שעשויות להידחות על ידי הבנקים הגדולים. מלווים מחוץ לבנקים אומרים כי אין לבקר אותם על הלוואות לאנשים שנדחו על ידי הבנקים, אלא על יכולתם להלוואות.

לדוגמא, ניתן לשכוח הלוואות חברות לטובת הלוואות לבית או סוגים אחרים של אשראי כגון כרטיסי אשראי או הלוואות כרטיסי אשראי.

דוגמאות נוספות להלוואות מאובטחות הן הלוואות שאינן מובטחות

כאשר חשוב שהן מובטחות ומאובטחות על ידי הנכס שקנית. מלווים חוץ בנקאיים יכולים להציע לכם מגוון הלוואות, כמו כרטיסי אשראי, הלוואות כרטיסי אשראי או הלוואות לבית, העונות על צרכיכם. המלווים המציעים הלוואה ללא פיקוח אינם דורשים ביטחונות להבטחת ההלוואה או להבטחתה.

בנוסף, המלווים מחוץ לבנקים נתמכים בערבויות משכנתא המוצעות על ידי משקיעים שמובטח להם להחזיר לך אם הלווה מחדל. ממשלות יכולות לעזור להם גם על ידי קניית ההלוואה והבטחתה במקרה של לווה מחדל.

אם העסק שלך חדש

האשראי שלך פחות ממכוכב, או שאתה זקוק להלוואה לטווח קצר מאוד, כדאי לשקול את החלופות הבאות להלוואות בנקאיות קונבנציונליות. אם אינך זכאי להלוואה באמצעות ה- SBA או תוכנית בחסות הממשלה, תוכל לפנות למלווים חלופיים. תנאי האשראי משתנים בהתאם לסוג החשבון שמבטיח את ההלוואה וגודל החשבון. אז אם תחליט לקחת הלוואה אישית מובטחת, עליך להשוות את תנאי ההלוואה וההצעות של המלווים השונים, כמו גם את תנאי ההלוואה שלך.

אם אינך יכול להיות זכאי להלוואה ללא אבטחה

אך אתה מקבל הלוואה באמצעות ה- SBA או תוכנית בחסות ממשלתית, תוכל לבחור להגיש בקשה להלוואה פרטית מובטחת. אם הבנק שלך לא מציע לך את ההלוואה שאתה זקוק לה או דוחה את בקשת ההלוואה שלך, כדאי לבחון הלוואות ממוסדות פיננסיים או מלווים חוץ בנקאיים. ישנן אפשרויות אשראי אחרות שתוכלו לקחת אם אינכם מוכנים לקחת את הלחץ שבבקשת הלוואה בנקאית.

עם דירוג אשראי טוב או מצוין

אתה יכול לזכות בהלוואות שאין להן תמריץ או דמי ניהול. כמה בנקים למשכנתאות – שאינם בנקים שבמרכזם – מציעים אשראי רציונליזציה, ומכיוון שאינם בנקים קטנים יותר, יש לך אפשרות לקבל שירותים בהתאמה אישית. אתה באמת מכיר את המלווה ואתה יכול לשקול הלוואות ללקוחות עם אשראי הוגן או טוב. הלוואות חוץ בנקאיות עשויות להיות קלות יותר עבור הלווים – אך הלווים צריכים להיזהר. כתוצאה מכך, המלווים הישירים כמו Liberty ו- SBF צפויים להשתלט על חלק גדול משוק האשראי CRE, כאשר הלוואות חוץ בנקאיות מממנות יותר ממחצית מכלל הלוואות ה- CRE החדשות בבריטניה. אם המלווים מחוץ לבנקים יתמכו על ידי לווים, ותחרות בריאה תסייע בהורדת הריבית, כולם יחסכו יותר – ויעבירו את החיסכון ללווים.

עם זאת

ישנם מלווים המציעים הלוואות אישיות מאובטחות הדורשות ביטחונות ויכולות להציע שיעורים טובים יותר מאשר הלוואות שאינן מובטחות. עם זאת, הריבית על כך תהיה גבוהה יותר מאשר על הלוואות מאובטחות, מכיוון שהביטחונות העומדים לרשות המלווה בצורת מזומנים או ביטחונות אחרים מוגבלים מאוד ונתונים לסיכון גבוה יותר מאשר בהלוואה מובטחת. לחלק מהצרכנים מוצעות גם ריביות נמוכות יותר בהלוואה, אך בשיעור גבוה יותר מהצרכנים.

אם המלווה מודאג מבריאותו הכלכלית של המלווה, ניתן לבטל את ההלוואה ללא התראה בכל עת.

אחת הדרכים הקלות ביותר לפתור בעיות תזרים מזומנים

היא הגשת בקשה להלוואה עסקית ללא אבטחה ממלווה חוץ בנקאי. חוץ בנקים יכולים לספק הלוואות ללווים המעוניינים לקבל הלוואה אישית למטרות אישיות, כגון הלוואה לרכב, הלוואה לבית, או אפילו הלוואה בכרטיס אשראי. ניתן לקבל הלוואות אישיות מבנקים, קואופרטיבים, בנקים פרטיים ואפילו מבנקים שיתופיים.

בנוסף להיסטוריית האשראי שלך

מלווה מחוץ לבנקים יפתח חשבון כרטיס אשראי ויבקש ממך את החוב הנוכחי שלך, כולל כל הלוואות אחרות שיש לך, כמו גם את המידע הכספי האישי שלך. מלווים מחוץ לבנקים ידרשו מכם למסור מידע אישי אודות מבנה הבעלות של החברה.

חוץ בנקים מציעים ללקוחות ולעסקים מגוון רחב של אפשרויות אשראי

כולל הלוואות אישיות, כרטיסי אשראי וצורות אשראי אחרות, כמו גם הלוואות חברות. מדובר ב"הלוואות לא מאובטחות ", כלומר אינך צריך לספק בטחונות בגינן. הלוואות אישיות נפוצות כוללות כרטיס אשראי, הלוואה לבית או הלוואה לעסקים קטנים. הלוואות חוץ בנקאיות שאושרו על ידי בנק הן מקור המענקים וההחזרים הפדרליים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן