הלוואות חוץ בנקאיות ללא כרטיס אשראי

הבה נבחן מדוע קשה לקבל הלוואה ללא חשבון בנק, איזה אשראי עשוי להיות זמין ואילו חלופות יש לשקול. כדי לעזור לך לנווט בתקופה הקשה הזו בה תיק האשראי שלך דק, נדון כיצד להשיג הלוואות אישיות ללא אשראי, אילו אפשרויות עומדות בפניך, האם בדיקת אשראי להלוואות היא רעיון טוב והאם אתה שוקל פתרונות אחרים.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על אפשרויות אשראי, כולל כאלה שיכולות לעזור לך לקבל הלוואה ללא אשראי, ואחרות שיכולות לעזור לך לבנות אשראי. אם יש לך אשראי גרוע או הלוואות פושטות רגל, ייתכן שלא תוכל לקבל אשראי מבלי להגיש בקשה. מלווים לגיטימיים לעולם לא אומרים או מבטיחים שאתה ראוי לאשראי, אך אם יש מצב חירום או אם בקשת ההלוואה שלך נדחתה שוב ושוב בגלל אשראי ירוד (או ללא אשראי בכלל), זה עשוי להיות מועיל לשאול את הבנק שלך, איחוד אשראי או איש אשראי לשיחה פנים אל פנים כדי לשכנע אותם כי בקשת ההלוואה שלך טובה דיה בכדי לזכות בהלוואה בריבית נמוכה ולא מאובטחת. יש מלווים שמבצעים בדיקות אשראי כדי לראות אם אתה זכאי להלוואות בריבית נמוכה ולא מאובטחת.

כדי לבנות אשראי מאפס, בקש להתקבל כמשתמש מורשה בכרטיס האשראי של מישהו אחר, או נסה להגיש בקשה לאשראי או כרטיס אשראי מאובטח קטן. אם אתה מתקשה להשיג היתר ושוכח לתת אותו, תוכל לבנות אשראי משלך ולהתחיל לאבטח כרטיס אשראי. דרך נוספת לבנות אשראי היא לקחת הלוואת דירה בבנק או באיחוד האשראי שלכם.

אם יש לך אשראי רע

יתכן ויהיה קל יותר ללוות ולשכוח מהלוואה מאובטחת מאשר הלוואה ללא אבטחה. אם אתה יכול לקבל ריבית נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי, הלוואה אישית לחתונה שלך עשויה להיות אפשרות טובה. מדוע לבחור בהלוואה לא מובטחת: אם יש לי אשראי טוב ולווה כסף, מדוע לא ללוות בבנק או באיגוד אשראי?

אם כל השאר נכשלים

היוו הלוואה חלופית כמעט שאינה דורשת אימות הכנסה, אינה מתחשבת בהיסטוריית האשראי שלכם ואינה כוללת בטחונות כגון כרטיס אשראי, חשבון בנק או מוסד פיננסי אחר. קל יותר לקבל הלוואה אישית אם יש לך חשבונות בנק מכיוון שהמלווה משלם את ההלוואה שם. חלק מהמלווים מציעים גם הלוואות אישיות מובטחות אם יש לך ביטחונות כגון רכב או חשבון חיסכון.

אם תחליט לקחת הלוואת תשלומים במקום מקדמה במזומן

ייתכן שתתבקש לבצע הפקדה ישירה לחשבון ההמחאה שלך כחלק מתהליך הבקשה. בדומה לכרטיס אשראי, חשבון בנק יכול להיות חיוני, ואם יש לך את זה, סביר להניח שיהיה לך קל יותר לקבל הלוואה היום עבור הכסף שאתה צריך. מרבית ההלוואות ללא חשבון בנק אינן ידועות ללווים פוטנציאליים, אך ניתן (וקל משחשבתם) להבין כיצד להשיג אותן. אם אתה זקוק להלוואה עם חשבון בנק שתקבל היום, יתכן שלא יהיה קל לדמיין.

אך יש צורך בזהירות אם מלווים רבים המציעים הלוואות אישיות ללא היסטוריית אשראי גובים ריבית ועמלות גבוהות

אמנם ייתכן שתוכל לקבל הלוואה אישית ללא אשראי, אך המלווה עשוי לגבות ממך ריבית גבוהה יותר אם יש לך דירוג אשראי טוב מאשר אם היה לך.

אם יש לך כרטיס אשראי לא מאובטח

ככל הנראה המקדמה שלך במזומן תהיה גבוהה מהריבית שתשלם על חוב כרטיס האשראי שלך. המשמעות היא שלא סביר שתקבל כסף מזומן – אלא אם כן יש לך כרטיס אשראי מאובטח. גם אם היית יכול לקבל את ההלוואה הרעה, היא כנראה תהיה בריבית גבוהה יותר מאשר הלוואה אישית ללא אשראי.

זה יכול להיות קשה לקבל אישור להלוואה אישית עם דירוג אשראי נמוך מ -550

במיוחד אם ההלוואה אינה מאובטחת. בעל אשראי יכול להקל עליך הרבה יותר להתקבל, אך אם אינך עוזר בבניית האשראי שלך, אתה בדרך כלוא במעגל חוב. ניתן גם לקבל הלוואה ליום משכורת ללא אשראי והלוואה ליום משכורת ללא כרטיס אשראי מאובטח על ידי אישור הלוואה חוץ בנקאית, כמו למשל הלוואה לבית.

לאיגודי אשראי בדרך כלל יש תקני אשראי גמישים יותר מבנקים וייתכן שהם מוכנים להציע הלוואות אישיות קטנות יותר

בנקים וקואופרטיבים יכולים להעניק הלוואות קטנות יותר בריבית נמוכה יותר ועמלות נמוכות יותר מאשר בנק או איחוד אשראי.

אפשרויות הלוואות אישיות מוגבלות ויקרות יותר אם יש לך היסטוריית אשראי או היסטוריית אשראי ירודה. כדי לקבל הלוואה ללא אשראי, כדאי לך לבחון הלוואות לבניין, וכדי לקבל אשראי באשראי, כדאי שתבדוק הלוואות לבניין.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן