הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים

כדי להיות ברור, אם אתם מחפשים הלוואה ללא ערב, עליכם ללמוד כיצד להימנע מהונאת אשראי. להלן מספר אפשרויות שיש לזכור כאשר שוקלים מסגרת אשראי גרועה, או אפשרות אחרת אם אינך יכול לקבל הלוואה אישית מהבנק. השלב האחרון הוא להבין את תנאי האשראי, במיוחד אם הם חלים על הלוואות קטנות ללא ביטחונות. אין באמת דבר כזה "הלוואות חוץ בנקאיות עם ערבויות" כמו שיש כמו הלוואות טורפות.

בהלוואות רבות שאינן מובטחות יש ריבית קבועה, מה שאומר שהריבית שאתה זכאי לה היא השיעור שאתה משלם במשך כל תקופת ההלוואה. הלוואות פרטיות הן הלוואות לזמן קצר ולרוב יש להחזירן תוך 12 עד 60 חודשים.

אם יש לך אשראי רע והבנק שלך מסרב להלוואה שלך

מציאת ערב או הלוואה ללא ערב עשויה להיות אפשרות. אם אין לך חתום שותף, הלוואה ללא ערבות יכולה להיות מעשית מאוד, ואם אתה זכאי להלוואה פרטית ללא אבטחה, ניתן לשחרר עוד יותר כספים. אמנם היה לך מספיק כסף כדי לזכות בהלוואה קטנה ללא אבטחה עם ערבות, אך תוכל לשקול הלוואה מאובטחת המשתמשת בנכס כמו ביתך או בחסכון כבטוחה.

אפילו סטארט-אפ חדש יכול לקבל הלוואה ללא ביטחונות דרך ה- SBA

ותוכלו למצוא הלוואות חברות שאינן דורשות ביטחונות. למרות שמדובר בסוג הלוואה שבדרך כלל דורש ביטחונות, היא יכולה להוות אפשרות טובה גם לעסקים קטנים עם משאבים מוגבלים ומשאבים כספיים.

קריטריוני ההלוואות המחמירים שהוכנסו בשנת 2008 פירושם שאתה לא יכול להבטיח הלוואה בנקאית בכלל ותוכל להשיג רק כזו בריבית גבוהה

במקום להתמקד בהלוואות בנקאיות מסורתיות עם ריבית גבוהה וביטחונות, מלווים רבים מציעים הלוואות ערבות לבעלי אשראי רע, המיועדים במיוחד לאנשים עם אשראי רע.

אמנם ייתכן שתוכל לקבל הלוואה אישית עם אשראי

אך המלווה יגבה ממך שיעור גבוה יותר ממה שהיה עושה בהלוואה טובה אם האשראי שלך נמוך מ- 600 נקודות. יתכן שלא תוכל ללוות סכום זהה לזה של לווה ראשי, אך בסופו של דבר תשלם יותר מפי שניים ריבית על אותה הלוואה מזו של הלווים ברמה הגבוהה ביותר. במילים אחרות, ייתכן שלא תהיה בטוח בהלוואה בנקאית, גם אם האשראי שלך טוב, גם אם יש לך ערבות.

לכן

חשוב לחפש הצעות אשראי שונות כאשר מחפשים הלוואה בנקאית עם אשראי רע. אם אינך נראה כמו הלוואה מושלמת תמונה – מועמד אשראי מושלם – ייתכן שתצטרך כסף, אך אינך זכאי להלוואות בנקאיות מסורתיות. אם כי סביר להניח שתיתקע עם הלוואה ממלווה חוץ בנקאי, כמו למשל חברת כרטיסי אשראי, אם אין לך מספיק אשראי לאישור, חשוב שתדע כיצד להשיג אחד ואשר להבין את הקריטריונים שיש למלווה בעת אישור ההלוואה.

למרות שרוב המלווים הישירים רואים במתן הלוואת ערבות למישהו עם אשראי רע להיות מסוכן

זה יכול להיות קשה, אם כי ערבויות הן דרך קלה להבטחת הלוואה. ערב יכול לספק ביטחון נוסף למלווה, מה שאומר שהלוואות אליו עשויות להוות סיכון גבוה יותר המשתקף בריבית. עם זאת, הלוואות ערב ללא אבטחה הן תחרותיות לעיתים קרובות בהשוואה להלוואות חוץ בנקאיות כגון כרטיסי אשראי והלוואות כרטיסי אשראי.

בנקים וקואופרטיבים יכולים להלוות לאנשים עם אשראי טוב, אך לא מספיקים לקבל הלוואת ערבות.

אם אינך מצליח לקבל מזומן עבור הלוואה אישית

כרטיסי אשראי, הלוואה ליום המשכורת או הלוואה חלופית מאיגוד אשראי או הלוואות ממשפחה או מחברים עשויים להיות אופציות. כדאי לשקול הלוואה מאובטחת או חתומה במשותף, ולא הלוואה לא מאובטחת שפותחת בפניך הלוואות גרועות. מצא המלווה המציע בדיקות אשראי והלוואות ושקול אם עליך להסתכל מסביב אם תחליט שהלוואה גבוהה בכל הזמנים אינה עובדת עבורך, כך שלא תצטרך לטבול בתוכניות חיסכון בחירום כדי לקבל הלוואה.

למרבה הצער

אין תוכניות מימון פיקדונות המציעות את עזרתו של ערב, אך ישנם מלווים המציעים מימון פיקדונות, כגון חשבון פיקדון בבנק או באיגוד אשראי. המלווים הללו מציעים מגוון רחב של אפשרויות פיקדון, החל מבדיקות אשראי והלוואות ועד כרטיסי אשראי והלוואות ליום המשכורת.

בחלק מההלוואות יש ערב הלוואה, כלומר למלווה יש רשת ביטחון אם אינך מחזיר את ההלוואה. חלק מההלוואות כוללות גם הלוואות הדורשות ערב, כגון בדיקות אשראי והלוואות ליום המשכורת, אך ללא מימון פיקדונות.

זאת מכיוון שהמלווים אינם משתמשים בדירוג האשראי שלך כגורם הקובע אם אתה זכאי להלוואת עסק

מכיוון שמדובר בהלוואות ללא אבטחה ללא היסטוריית אשראי, המלווים נוטים פחות לאשר לווים עם היסטוריית אשראי ירודה. חלק מהמלווים ידרשו ערבות אישית אך לא יטילו תנאים אחרים. המשמעות היא שאולי תוכל לקבל הלוואה לעסקים קטנים מבלי שתצטרך לספק ביטחונות. המלווים לא יעניקו הלוואות לבעלי עסקים עם הלוואות עסקיות גרועות או שיהיו ביכולתם לאשר או להלוות לווים עם אשראי גרוע, כמו חוב בכרטיסי אשראי או ציוני אשראי גבוהים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן