הלוואות חוץ בנקאיות לסטודנטים

אם אתה צריך הלוואות לסטודנטים כדי לשלם עבור המכללה ויש לך היסטוריית אשראי עם הלוואות גרועות, הלוואה לסטודנטים פדרלית היא אופציה נהדרת. אם אין די בתמיכה פיננסית פדרלית בכדי לכסות שכר לימוד ועלויות אחרות, כדאי לשקול הלוואות פרטיות לסטודנטים למכללה שלך. גם אם אין לך כסף לשלם את כל החובות שלך לפני הלימודים, הלוואות לסטודנטים הן עדיין אפשרות טובה יותר כדי לעזור לך לממן את החינוך שלך.

אם אתה יודע שתצטרך לשלם יום אחד את חובך, עליך להעדיף הלוואת סטודנטים פרטית על פני הלוואה פדרלית, מכיוון שהלוואות פרטיות מציעות ריביות נמוכות יותר.

אם אין לך שותף לחתימת הלוואת הסטודנטים שלך

תוכל להשוות את שיעורי הריבית על הלוואות פרטיות לסטודנטים והלוואות פדרליות באותו סכום. אם אתה מוצא מלווה שיוסיף ערך להלוואה שלך, עיין בהלוואות סטודנטים Ascent, חברת הלוואות חוץ בנקאית המציעה ריבית נמוכה יותר. גם אם יש לכם אשראי מצוין, ניתן לקבל הלוואת סטודנטים פרטית שיש לה ריבית גבוהה יותר בממוצע מאשר הלוואה פדרלית. הלוואות סטודנטים באסנט הן בחירה מוצקה, המציעות ריבית נמוכה של 3.5% על סך של 1,000 דולר וטווח מקסימלי של 10 שנים.

הלוואות סטודנטים פרטיות, לעומת זאת, אינן מוסדרות ברובן ולא ממומנות, והן מוצעות בבתי ספר תחרותיים עם מגוון תכניות ואפשרויות החזר.

בהתחשב בכך שרוב ההלוואות לסטודנטים פרטיים מחייבות חתימה משותפת

חשוב שגם החותמים המשותפים וגם הלווים יידעו ויבינו במה הם מעורבים. היזהר, עם זאת, כיוון שמלווים מסוימים מציעים לסטודנטים פרטיים. הלוואות משרתות גם הלוואות סטודנטים פדרליות מטעם ממשלת ארה"ב, כך שבלבול יכול להיווצר בקלות. ובניגוד להלוואות סטודנטים פדרליות, שאינן מסתייגות, הלוואות פרטיות לסטודנטים אינן מובטחות על ידי הממשלה ויכולות להיות כפופות לכללי מדינה כלשהם. אם אתה מתקשה למצוא שותפים החותמים על ההלוואות האישיות הטובות ביותר, אל תשכח לכלול את Ascent כמלווה ולפעול כשאתה מוצא אותם.

מחשבה אחרונה על השימוש בהלוואות סטודנטים פרטיות

מרבית הלוואות הפדרליות לסטודנטים דורשות בדיקת אשראי, מכיוון שהיסטוריית האשראי שלך יכולה להשפיע על תנאי האשראי שלך, כולל ריבית שאתה משלם ותנאי ההלוואה. אבל אתה מסתלק עם הלוואות פרטיות לבית ספר כי בדרך כלל אתה צריך לערוך היסטוריית אשראי עבור זה. הסוג היחיד של הלוואות פדרליות הדורשות בדיקות אשראי הן PLUS הלוואות, וכמו הלוואות פרטיות לסטודנטים, היסטוריית אשראי יכולה לעזור לקבוע אם הן משתלבות בתכנית ההלוואות הפדרלית או לא.

אם אתה פונה ונדחה

יש כמה חלופות להלוואות שתוכל לשקול. הלוואות פרטיות לסטודנטים לתואר שלישי עובדות, אך יתכן ויהיה צורך בחתימה משותפת או הורה או אפוטרופוס שייקח את ההלוואה עבורם. תשכח מהלוואות סטודנטים פרטיות ללא חותם, זה יכול להיות קשה להשיג אותן, וייתכן שזה לא יעבוד כמו הלוואות פדרליות, על פי הפדרל ריזרב.

כאשר אתה שוקל אם מלווים פרטיים צודקים

זכור כי אין להם הגנה זהה להלוואות פדרליות. בהלוואות סטודנטים פדרליות יש מגבלות אשראי לסטודנטים כדי למנוע מתוכנית ההלוואות הפדרלית לפשוט רגל, אך הלוואות פרטיות לא. כאשר הקונגרס שינה את חוק פשיטת הרגל כדי לאפשר הלוואות פרטיות לסטודנטים, המלווים הפרטיים החלו להתייחס להלוואות לסטודנטים כמו לכל סוג אחר של הלוואות, והם הוציאו הלוואות רק כשהיו בטוחים שהלווה יכול להחזיר אותן. בעבר, אם סטודנטים פרטיים היו יכולים ללוות בזמן פשיטת רגל, הם היו מלווים רק ללווים עם אשראי טוב וציוני אשראי גבוהים. אם הקונגרס משנה את חוק פשיטת הרגל בכדי לאפשר לתוכניות privateStudentLoan.com וליווי פרטי להנפיק הלוואות פרטיות לסטודנטים במהלך פשיטות רגל, המלווים יכולים לבצע הלוואות ביחס לפירעון של סטודנט, על פי הפדרל ריזרב. העובדה שכמעט כל ההלוואות לסטודנטים פרטיים חתומות במשותף מעניקה למלווים הגנה מספקת במקרה של מחדל של סטודנט. כאשר חתום שותף נמצא בהלוואה, זה נותן למלווה ביטחון שהם יכולים לבטל תשלומים כמעט בכל מצב, מה שמקשה על סטודנטים להתעלל בהלוואות פרטיות לסטודנטים. העובדה ששוק הלוואות הסטודנטים הפרטיים מחייב חתימה משותפת לכל הלוואות הסטודנטים נותן למלווים ביטחון נוסף כי הלוואת הסטודנט תוחזר. לבעלי חשבונות הלוואות פרטיות ממלווים לסטודנטים המזוהים עם הממשלה יש גם מספר אפשרויות. הלוואות ממשלתיות לסטודנטים אמנם ממשיכות לאפשר השעיית תשלומי הלוואות, הפסקת גבייה וויתור על ריבית, אך מלווים פרטיים רבים לסטודנטים אינם עושים זאת.

מימון U מציעה שותפים לחתימת הלוואות פרטיות לסטודנטים ותמיד הציעה הזדמנויות גדולות למימון מחדש של הלוואות לסטודנטים

הפרויקט ממומן על ידי מלווה חדש שהצטרף לרשימה וכעת מציע הלוואות סטודנטים פרטיות מוצקות. באופן מסורתי, ארנסט ידועה במימון מחדש של הלוואות סטודנטים, אך כעת הן מציעות גם הלוואות סטודנטים פרטיים גמישים יחסית.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן