הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים

בשנים האחרונות שוק ההלוואות לעסקים קטנים הוצף במלווים מקוונים, המכונים לעתים קרובות חברות טכנולוגיה פיננסית (פינטק). עם זאת, חלק משוק האשראי ראה הזדמנות להציע הלוואות עסקיות חלופיות. כפי שאתה יכול לראות, זה באמת עוזר ליצור שוויון שווה עבור עסקים קטנים.

המלווים מחוץ לבנקים גמישים יותר לגבי סוג המוצרים הפיננסיים שהם מציעים

אם יש לך עסק קטן המבקש הלוואת PPP, ייתכן שתוכל לזכות בהלוואת מינהל עסקים קטנים (SBA) או הלוואה ישירה. המשמעות של הלוואות ישירות היא שאתה מקבל את ההלוואה העסקית שלך ישירות מהמוסד הפיננסי שלך, בין אם מבנק או ממלווה חלופי. חלק מהמלווים המקוונים יקבלו בקשות מבעלי עסקים שהגישו בקשה ספציפית להלוואות SBIA, אך לא ממלווים אחרים.

מלווים פרטיים הם ספציפיים למלווים או מלווים

מה שאומר שיש להם דרישות ספציפיות למה שהם מלווים לך. מלווים חוץ בנקאיים אינם מוגבלים למוסדות פיננסיים מסורתיים, ואפילו אתה יכול לראות שההלוואה לעסקים קטנים שלך אינה מוגבלת למקורות חיצוניים. מלווים חוץ בנקאיים אלה מתמקדים בהלוואות לעסקים קטנים ובינוניים (SME). להלן כמה מהאופציות המובילות העומדות בפני עסקים קטנים בארה"ב ובקנדה, כמו גם במדינות אחרות.

במקרה הטוב

המלווים מחוץ לבנקים שואפים לעזור לעסק שלך לצמוח כך שהוא יוכל לזכות בהלוואת בנק מאוחר יותר. מלווים חלופיים מציעים אפשרויות הלוואות גמישות יותר בכדי לתת לאנשים רבים יותר את ההזדמנות לקבל הלוואה לעסקים, כמו גם ריביות נמוכות יותר.

בחלק מהמקרים חברות לוותות סכום מתון ממלווים חלופיים בנוסף להלוואה בנקאית רגילה

אם העסק שלך חדש, האשראי שלך פחות מכוכב, או שאתה זקוק להלוואה לטווח קצר מאוד, כדאי לשקול את החלופות הבאות להלוואות בנקאיות קונבנציונליות. חלקם מלווים, מה שאומר שאתה מקבל הלוואה ולא משקיע ישירות בעסק. ישנן אפשרויות הלוואות אחרות שתוכלו לקחת אם אינכם מוכנים לקחת את הבקשה להלוואה בנקאית מלחיצה.

הלוואות אלו יכולות לעבוד היטב עבור עסקים קטנים וסטארט-אפים שאולי אינם זכאים להלוואות בנקאיות מסורתיות בגלל דירוג האשראי הירוד שלהם. אם אתה עדיין לא יכול להעפיל להלוואת עסק, ייתכן שתגלה שהלוואה אישית טובה יותר מכלום.

למינהל העסקים הקטנים יש תוכנית התאמת מלווים שיכולה לחבר אותך למלווים עסקיים שאושרו על ידי SBA

כדי לבלוט בתחרות ולתמוך במועמדים נוספים להלוואות לעסקים, עליכם למצוא מלווה אליו תוכלו להפנות לקוחות בביטחון ולהשתלב בעסק שלכם, כמו גם תוכנית הלוואות SBIA שניתן לשלב בעסק. המלווים החלופיים הללו מספקים אשראי, קווי אשראי ומקדמות מזומנים לעסקים קטנים מבלי להציע צורות אשראי מסורתיות. חוץ בנקים מציעים ללקוחות ולעסקים מגוון רחב של אפשרויות אשראי, כולל כרטיסי אשראי, הלוואות אישיות והלוואות קטנות.

מלווים חוץ בנקאיים מתמחים בדרך כלל במימון עסקים קטנים שאינם עומדים בקריטריונים להלוואות לעסקים לצורך קבלת אשראי בנקאי

מלווים חוץ בנקאיים נעים בין עסקים קטנים ומקומיים לחברות גדולות ומיליארדי דולרים ותאגידים גדולים. מימון ישיר זמין לבעלי עסקים קטנים שעלולים להתקשות לבקש מוצרי אשראי יקרים דרך הבנק המקומי או איחוד האשראי שלהם.

כדי להחמיר את המצב, הבנקים אינם ששים להרפות את תנאי ההלוואות לעסקים קטנים, ולהחשיב הלוואות לעסקים קטנים מסוכנים מדי, ומעדיפים דווקא חברות גדולות יותר. מרבית הבנקים המסורתיים מסרבים להלוואות לחברות שלדעתם אינן מסוגלות להחזיר את הלוואותיהן. הוסיפו לכך את הריבית הגבוהה על הלוואות המגובות על ידי נדל"ן ובעלי עסקים קטנים רבים נותרים בידיים ריקות. כתוצאה מכך, למפעלים קטנים ובינוניים, שאולי לא היו מתאימים להלוואות בנקאיות, אין דרך להשיג את ההון הדרוש להם באמצעות הלוואות עסקיות חלופיות. במקום לבקש הלוואה או לבקר במיקום פיזי, לווים יכולים להגיש בקשה מקוונת למימון. יזמים קטנים כמעט בכל הענפים מתמודדים לרוב עם אתגרים פיננסיים דומים, וחלקם התקשו למצוא הון חוזר לעסקים שלהם.

בעת הגשת בקשה להלוואה עסקית לא מאובטחת ממלווה חוץ בנקאי

אינך צריך להשקיע זמן רב בחיפוש אחר מסמכים רלוונטיים או מילוי כמויות עצומות של ניירת. בניגוד להלוואות מסורתיות, בהן עליכם לעבור תהליך יישום גוזל זמן שיכול להימשך עד חודש או חודשיים, ניתן להגיש בקשה להלוואות עסקיות ללא אבטחה תוך פחות משעה או פחות.

המלווים המקוונים נוטים לעשות עבודה טובה יותר בנושא זה

תוך קבלת הלוואות לידי בעלי העסקים תוך מספר ימים. לטענתם, הלוואות ממומנות באמצעות אפליקציה מקוונת ופשוטה ונוחה יותר מהלוואות בנקאיות מסורתיות. לתהליך הגשת הבקשה הפשוט יש יתרונות רבים כל כך, עד כי אין זה פלא שאנשים נדחים לקבל הלוואה על ידי הבנקים. אנו מציעים יועצי הלוואות אישיים שיעזרו לך לנהל את הכספים שלך לעסקים קטנים.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן