הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים

הנה כל מה שאתה צריך לדעת על הלוואות לעובדים, כולל מה שאתה צריך לקחת בחשבון כשאתה מחליט אם להעניק הלוואה לעובד או לא. אם אתה מלווה לעובדים, באילו נסיבות ומדוע?

מלווים שאינם בנקים המבקשים PPP עומדים בקריטריונים הרלוונטיים ונכללים בתכנית שלהם

המלווים הזכאים ייקחו על עצמם את מקור ההלוואה הכשירה ויהיה פרק זמן בו הם יצטרכו להתמודד עם תנאי ההלוואה. מלווים חוץ בנקאיים יכולים ללמד אותך כיצד למלא את החסר בהתאוששות עקבית.

הפדרל ריזרב אינו מספק מסמכי אשראי בהם המלווים הזכאים יכולים להשתמש בעת מתן הלוואות כשירות ללווים זכאים, כגון דוחות אשראי, דוחות כספיים ומסמכים פיננסיים אחרים.

במקרים רבים

המלווים הזכאים אינם כלולים, ושאלת השאלות הנפוצות בנושא B-3 מסבירה עוד כי הלוואה חדשה של Main Street אינה יכולה להיות הלוואה למתקן אשראי חוץ בנקאי, כגון כרטיס אשראי. יתר על כן, לא ברור האם תקופת הסינדיקציה, המתווכת על ידי מלווה זכאי ונמכרת לבעלי קצה כחלק משוק חוב, הינם מלווים "לא זכאים". הדבר מתפרש באופן מילולי כ"מורחב ", ויוציא מכלל אפשרות להשתתף בתוכנית לווים עם מסגרות אשראי חוץ בנקאיות. לא ברור גם אם הרחבת תוכנית ההלוואות להגדלת מספר הלווים במסגרת תוכנית הבנק הפדרלי של ניו יורק (FedBNY) תגרום לבעיות עבור הלווים.

אך תומכי הלוואות חוץ בנקאיות טוענים כי המלווים הללו מנוטרים מקרוב על ידי הרגולטורים במדינות בהן הם פועלים ועל ידי בנק הפדרל ריזרב של ניו יורק

בעוד שמתווכים במשכנתאות מעסיקים בדרך כלל צוות תאימות ונוטים לשכור רק מלווים מנוסים מאוד, הם מרבים לשכור מישהו חדש, בין אם הם מנהלים חברת תיווך למשכנתאות ובין אם לא, ובדרך כלל מעסיקים מנהלים שיודעים מה הם עושים. אנשים שאינם בנקים כמלווים משכנתאות הם לקוחות ההלוואות הבנקאיות המנוסות, כך שהם יכולים לפנות למנהל שיודע מה לעשות. כל עוד אנו פועלים להבטיח שאנו מחוסקים יתר על המידה ולא מסתמכים על לווים מסוכנים, המלווים מחוץ לבנקים ימשיכו לצמוח גם בעתיד הנראה לעין.

אם אתה רוצה להלוות לעובד

יתכנו כמה חלופות שתוכל לעזור לו אם הוא צריך ללוות כסף. בשאלות נפוצות אלה, הפדרל ריזרב מאשר כי הוא שוקל להרחיב את רשימת "המלווים הכשירים" בעתיד. כרגע מלווים חוץ בנקאיים אינם זכאים לשמש כמלווים בתוכנית זו ולא יהיו זכאים למלווים בשלב זה. בעוד שמלווים חוץ בנקאיים כמו איגודי אשראי, חברות כרטיסי אשראי ומלווים ליום המשכורת אינם נחשבים כיום ל"מלווים זכאים ", הפדרל ריזרב ישקול להרחיב את רשימתו בעתיד, על פי השאלות הנפוצות.

הממשלה גם מסייעת למלווים חוץ בנקאיים להרחיב את הצינורות שלהם בכך שהיא דורשת מהבנקים לחשוף מידע על חברות שאינן עומדות בדרישות ההלוואות שלהן

החברה מחזיקה הלוואות חיסכון בארה"ב, אך היא אינה מחזיקה בנקים, אז אתה צריך למצוא עבודה בעצמך.

על פי החוק

מלווים חוץ בנקאיים הם מלווים שאינם מוסדרים אחרת על ידי הפדרל ריזרב, רשות ניירות ערך או הלשכה להגנה פיננסית על הצרכן. פירוש הדבר שהם אינם כפופים לכללים נגד הלבנת הון בחוק הרפורמה והגנת הצרכן של דוד-פרנק וול סטריט. ההגדרה של מלווה זהה בין אם ברצונך לעבוד עם מלווה בארה"ב או עם בנק בחו"ל. לווה לעסקים קטנים הוא עסק קטן במדינתך שמקבל הלוואה עסקית חלופית ממלווה חוץ בנקאי.

ספקי אשראי מסחריים, המכונים גם מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים, הם ארגונים המספקים שירותים פיננסיים כגון אשראי ואשראי, אך אין להם רישיון בנקאי. חוץ בנקים נחשבים לבנקים במלואם מכיוון שהם אינם מציעים ביטוח אשראי או פיקדון.

הלוואות מובילות בשוק מציעות למנהלים יתרונות יקרי ערך

מכיוון שהן מספקות כסף היכן שזה יכול להיות קשה להשיג הלוואות בנקאיות רגילות. לטענתם, ההלוואות ממומנות באמצעות אפליקציה מקוונת ופשוטה ונוחה יותר מהלוואות בנקאיות מסורתיות. הלוואות של מנהלי שוק מספקות יתרון יקר למנהלים, מכיוון שהן יכולות לספק כסף בתחומי המשק, כגון שירותי בריאות, חינוך, ביטוח בריאות ותחומים אחרים שבהם הלוואות בנקאיות רגילות עשויות להיות קשות להשגה. יועצי הלוואות שיעזרו בניהול הכספים של עסקים קטנים, כמו גם מגוון שירותים אחרים.

המלווים שאינם בנקים עשויים להיות בעלי שיעורי ריבית ועמלות נמוכים יותר וייתכן שיוכלו להלוואות לתקופות ארוכות יותר מאשר לבנקים. אבל הם לא ניתן למנף באותה מידה כמו בנקים, ולכן הם פגיעים באותה מידה לעליית הריבית.

סוכנויות ממשלתיות יכולות גם לעזור למלווים מחוץ לבנקים על ידי רכישת הלוואות והבטחתן אם הלווה מחדל

לווים שכבר פיטרו או עובדים מפוטרים בגלל מגיפה עולמית אינם מונעים אחרת מלבקש הלוואות באמצעות תוכנית ההלוואות של מיין סטריט.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן