הלוואות חוץ בנקאיות

מלווים חוץ בנקאיים משרתים לווים שחורים ולטיניים רבים, אשר נוטים להיות בעלי עושר פחות בירושה, והם נוטים יותר להזדקק להלוואות הדורשות מקדמה קטנה. כשמדובר במלווים לבית, יש ללווים גישה למגוון רחב של מלווים עם מגוון ריביות ועמלות. בהשוואה ללא בנקים, למלווים ולבנקים יש גישה עקבית לריביות, עמלות וכו '. למלווים שאינם בנקים יש גם שיעורים תחרותיים ועמלות מוגבלות מכיוון שיש להם אפשרויות רבות יותר עבור לווים בעלי הכנסה נמוכה, כמו אלה עם הכנסה נמוכה ציוני אשראי נמוכים.

אנשים שאינם בנקים יכולים להציע פתרונות אשראי המאפשרים ללווים להשיג הלוואות בית שעלולות להידחות על ידי הבנקים הגדולים

מלווים חוץ בנקאיים יכולים גם לעזור לקבל לווים לקבלת הלוואות אם הם מתקשים אחרת או נדחים. במיוחד שאינם בנקים, מספקים למשקיעים אפשרות לגייס כספים שלא יהיו זמינים ממלווים מוסדרים של APRA.

לווים רבים זקוקים גם להלוואות המותאמות לנסיבות המיוחדות בהן המלווה מחוץ לבנקים יכול לעזור להם, כמו למשל משכנתא או מסגרת אשראי ביתית.

מלווים חוץ בנקאיים נוטים להציע שירות מותאם אישית יותר המאפשר ללווים להשיג שליטה רבה יותר על תנאי ההלוואה שלהם מאשר על הבנקים

הם זריזים ואינם צריכים להתמודד עם הביורוקרטיה העומדת בפני הבנקים כל הזמן, ויכולים להציע ללווים המעוניינים לקבל משכנתא או הלוואת דירה יותר גמישות וגמישות מאשר הבנקים. מלווים למשכנתאות מחוץ לבנקים מתמקדים בצרכים הספציפיים של הלווה, כגון מצבו הכלכלי ורמת ההכנסה.

הם יכולים להרשות לעצמם גם להחזיק בתיקי הלוואות אם הלוואה אינה ניתנת לממכר, מה שאינם בנקים כמעט אף פעם לא יכולים לעשות.

סוכנויות ממשלתיות יכולות לעזור למלווים מחוץ לבנקים על ידי רכישת הלוואות והבטחתן כאשר הלווה מחדל

אם החברה שהעניקה את ההלוואה מודאגת מבריאותו הכלכלית של המלווה, היא רשאית, במידת הצורך, לבטל את ההלוואה, או לפחות לחלק ממנה.

אם העסק שלך חדש

האשראי שלך פחות מכוכב, או שאתה זקוק להלוואה לטווח קצר מאוד, כדאי לחשוב על החלופות הבאות להלוואות בנקאיות קונבנציונליות. חשוב להבין שאף אחד לא מתאים לך, אז קח מסלול אחר אם אתה לא מוכן להגיש בקשה לחוצה להלוואות בנקאיות.

הלוואות חוץ בנקאיות רבות כוללות סטנדרטים של חתימה שונה מבנקים מסורתיים

ותורת המלווים האמיתית מתעוררת כאשר בנק וחברה מחוץ לבנקים יוצרים שותפות להציע מוצר הלוואות. מלווים חוץ בנקאיים יכולים לקבוע תקני אשראי נמוכים יותר עבור לווים מכיוון שהם אינם צריכים לעמוד בדרישות הפדרליות והמדינה לבנקים.

ככל שסיכון האשראי גבוה יותר

כך גדל הסיכוי שמלווים מחוץ לבנקים יפסידו כסף על ההלוואה. אם התקלות השגויות של הלווה גבוהות מספיק בכדי לזכות במשכנתא של מלווה מחוץ לבנקים, יתכן שהוא או היא ממומנות פחות, ובגלל סיכון גבוה זה, סביר להניח שהוא יפסיד כסף על ההלוואות.

כדי לזכות במשכנתא מחוץ לבנקים, סביר יותר כי מבקש משכנתא עם סיכון אשראי גבוה יידחה על ידי הבנק.

אם יש לך הלוואה ממוצעת בלבד ואינך מצליח לקבל אישור להלוואת דירה ממלווה גדול

אז הלוואה חוץ בנקאית עשויה להתאים לך. לבסוף, אולי חשוב לציין כי ישנם מאפיינים מסוימים של הלוואות לבית שאולי לא יהיו איכותיות כמו הלוואות בנקאיות, הנמצאות בחלק מהמשכנתאות מחוץ לבנקים. ההלוואות הזמינות יותר נעשות אמנם על ידי מלווים מחוץ לבנקים, אך לא כולם איכותיים כמו הלוואות הבנק.

יש מלווים חוץ בנקאיים שמוכנים להלוות לווים שהבנקים המסורתיים עשויים לסרב להם

וחלקם עשויים לשקול הלוואות ללקוחות עם אשראי הוגן או טוב. אשראי משכנתא – חוץ מבנקים מעניקים אשראי המייעל את תהליך הגשת הבקשה להלוואות לבית ולסוגים אחרים של הלוואות. בדרך כלל אין תהליך הלוואות (כלומר הלוואות למשאבים עצמך), אך תיק האשראי נשלח למתווך המשתלט ומממן את ההלוואות מטעם המתווך.

ישנן כמה סיבות מדוע אנשים עשויים לבחור במלווים ללא חשבונות בנק על פני בנקים מסורתיים יותר

והלוואות חוץ בנקאיות עשויות להיות קלות יותר עבור הלווים להשיג – לווים מאתגרים, אך הלווים צריכים להיזהר. יש הטוענים כי הלוואות ממומנות באמצעות אפליקציה מקוונת ופשוטה ונוחה יותר מהלוואות בנקאיות מסורתיות. הם מציעים יועצי הלוואות אישיים שיעזרו לך לנהל את הכספים שלך לעסקים קטנים. לסיכום, בהחלט כדאי לבחון אפשרויות אשראי לעסקים קטנים ולווים אחרים מחוץ לבנקים.

מלווים חוץ בנקאיים נוטים להיות קדימה ואומרים כי אין לבקר אותם על הלוואות לאנשים שנדחו על ידי הבנקים

למרבה המזל, הם לא מציעים הלוואות לבית לאוסטרלים עצמאיים שהבנקים המסורתיים עשויים לסרב להם. מלווים אחרים הצטרפו למהפכה המקוונת, ומלווים חוץ בנקאיים רבים מגבירים את המשחק באמצעות הלוואות מקוונות.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן