הלוואות לכל מטרה

הלוואה אישית היא סוג של אשראי שיכול לעזור לכם לבצע רכישות גדולות ולאחד חובות בריבית גבוהה בלבד. למרות שלהלוואות אישיות בדרך כלל יש ריביות נמוכות יותר מכרטיסי אשראי, ניתן להשתמש בהן גם לשילוב חובות מרובים בכרטיסי אשראי לתשלום חודשי יחיד בעלות נמוכה.

אם מעולם לא השתמשת בהלוואה או במוצר אשראי, תעודת האשראי שלך לא תיווצר. עליך להשתמש בהלוואה על מנת להבטיח כי ציוני האשראי נוצרים ואם טרם השתמשת בהלוואה ו / או במוצרי האשראי שלך.

ייתכן שיש לך הלוואה אישית

אך ההכנסה שלך עשויה להיות גבוהה מדי בכדי לזכות בהלוואה, או שהאפשרויות האחרות שלך הן לקחת הלוואה למטרות כלליות (TSP) להוצאות כלליות או לרכישות גדולות. יכול להיות שקל יותר לקבל הלוואה אישית מחברת כרטיסי אשראי איתה כבר קיימת יחסים.

קריטריונים כאלה קובעים גם מגבלות אשראי

ואתה עשוי למצוא את דירוג האשראי שלך ל- CTB ב- Findeks העמלה. בזמן שאתה מודע לציון שלך, אתה יכול גם להעריך מה תקבל הלוואה לפני שתגיש את בקשת ההלוואה שלך. בנקים מסוימים מקבלים בקשות אשראי על סמך ערכי אשראי ומדיניות ארגונית. השתמש בעמוד TSPs.gov tsp – tsp – הלוואה – למטרות כלליות – הלוואות כדי לבחון תוכניות פירעון אפשריות עבור הלוואת TSPs.gov ולראות את סכום האשראי שאתה רוצה ללוות.

הריבית על הלוואה אישית קבועה

מה שאומר שהיא לא משתנה לאורך תקופת ההלוואה. שיעורי הריבית על הלוואה קבועים בעת ההנפקה ונשארים קבועים למשך ההלוואה שלך. לאחר שתשלים את ההלוואה, הריבית שתחויב בה תהיה הריבית האפקטיבית הנמוכה ביותר.

בהלוואות לסטודנטים יש ריבית קבועה שיכולה להשתנות עם כל מימון מחדש

כאשר ההלוואות שלך בתשלום, עליך להחזיר את ההלוואה ישירות בכדי לעדכן את ההלוואה לפני שתמירה אותה למשכנתא. בהלוואות אישיות רבות יש שיעורי קנס לפירעון חובות מוקדם, ולכן עדיף ללוות עם תקופות פירעון קצרות יותר שתוכלו להרשות לעצמכם. איזו הלוואה שתיקח תלויה במידה רבה בחוכמה שאתה מנהל את ההלוואות שלך לאורך זמן.

היזהר מהונאות אשראי כשאתה מחפש מלווים שמסכימים להלוות לך למרות היסטוריית האשראי הגרועה שלך

אם תשאל מלווה לגבי סוג ההלוואה שלך, הם יתנהגו כאילו עברת את תהליך הבקשה. כאשר אתה נפגש עם המלווה שלך, תתבקש למלא טפסים נוספים על סמך דירוג האשראי שלך ומידע אחר כגון גיל, הכנסה, רמת השכלה ומצב משפחתי.

הפדרל ריזרב מחייב את כל הלווים בארה"ב המקבלים הלוואות לניכוי נכסים למלא טופס המפרט את תנאי ההלוואה

את הריבית ואת כל העמלות והריביות. על כל הלוואה שתבקש, הבנק שלך צריך לספק לך טופס המציג את העלות הכוללת של ההלוואה שלך ואת הריבית הקבועה (אפריל). אפריל צריך להיכלל בריביות ובעמלות ההלוואות כדי לתת לך תמונה טובה יותר של העלות בפועל של הלוואה.

עם זאת

לפני שתגיש בקשה להלוואה אישית חשוב לבדוק את דוח האשראי ודירוג האשראי שלך. אתה תבין מה המלווים רואים כאשר הם מציירים את דוח האשראי שלך ומקבלים תוצאה. אתה לא צריך להגיש בקשה להלוואות אישיות עד שאימתת את ההלוואות ונקיטת הצעדים הנדרשים על סמך מה שאתה רואה. כאשר המלווה מאשר את בקשת ההלוואה האישית שלך, דוחות האשראי של אנשים שלקחו את ההלוואה או שיש להם היסטוריית תשלומים קבועה גבוהה יותר מאלו שלא לקחו הלוואה בכלל או שלוקחים פחות.

בהתאם למשך ההלוואה

ניתן להחזיר הלוואה מסוג זה בשנתיים-שלוש, בהתאם לפדיון. יש להחזיר הלוואות דירות TSP תוך שלוש עד ארבע שנים או שישה עד שמונה חודשים, תלוי במלווה. – שלא כמו הלוואות אחרות, אתה בוחר את ההלוואות שלך בחוכמה, לווה רק את מה שאתה יכול להרשות לעצמך להחזיר, ומבצע החזרים ישירים להחזר ההלוואה במלואה. אם תבחר באחד מהקמפיינים הזמינים, עליך להבהיר את הסיבות לשימוש בהלוואות אלה לפני הבחירות.

על התוכנית המתוכננת להלוואה זו לפרט את מטרת ההלוואה ואת הסיבות להגיש בקשה אליה, וכן את התנאים להחזרה.

אם הלוואה שנדחתה הוגשה לאישור

היא צריכה להיות מאושרת רק על ידי קצין ההלוואות המקורי שדחה את ההלוואה, גם אם הוא או היא אינם זמינים. אם אתה קצין אשראי, כל הלוואה המובטחת רשמית, משועבדת או נעשית לארגון אחר מחייבת את אישור הדירקטוריון. מכיוון שההלוואה המקסימלית של ג'ים התבססה באופן חוקי על הלוואתו 12 חודשים לפני ההלוואה החדשה, אין צורך להחזיר את ההלוואה הראשונה לפני שהוא מבקש הלוואה שנייה. מוגשת בקשה סגורה להלוואה יחידה; אם חבר רוצה ללוות כספים נוספים, יש להשלים בקשה חדשה להלוואה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן