הלוואות ללקוחות כל הבנקים

בנק אוף אמריקה פיתח תוכנית חדשה ללקוחות כרטיסי אשראי והלוואות שלא יכולים לעמוד בתשלומים שלהם, הראשונה מסוגה במדינה.

אם כבר יש לך חשבון צ'קים או חסכון בבנק אחד או יותר

ייתכן שתצטרך לשקול מלווה אחר להלוואה אישית. בדוק באתר הבנק ושאל את מנהל האשראי של הבנק שלך אם יש קשר או הנחה כדי להתאים. אם אתה זקוק לכסף כדי לכסות הוצאות אישיות, אתה יכול לבקש אשראי מאחד מהבנקים המקומיים שלך או מאיגודי אשראי, ואם אתה עובד בבנק עם שיעורי ריבית נמוכים ודירוג אשראי טוב, כמו בנק אוף אמריקה או וולס פארגו. אם זמין, בדוק באתרי הבנקים את הלוואותיהם האישיות ואת מדיניות כרטיסי האשראי ודרישות הזכאות שלהם, כמו גם את תנאי תוכניות ההלוואות שלהם ואת יחסי ההלוואה להכנסה. עם זאת, אם הם זקוקים להלוואה, הם יכולים לבחור עבוד עם אחד מהבנקים האחרים באזורם או עם בנק אחר בקרבתך.

אם אתה מתחייב ליתר חובות לתמיכה בהלוואה מסחרית

הבנק יבדוק את החיובים העיקריים בחשבונך כדי לוודא שהחברה תהיה בריבית. חלק מהבנקים מקבלים תביעות – הלוואות מאובטחות – אך לא כל הבנקים דורשים מלווים פרטיים להיות בעלי חשבונות. ישנן הלוואות העומדות לרשות לקוחות הבנק הקיימים עם ריביות נמוכות יותר ויחסי הלוואה להכנסה נמוכים יותר, וחלקם מציעים תנאים טובים יותר ללקוחות הנוכחיים. אבל לא ה בנק מאוד עושה זאת, מכיוון שחלק מהבנקים צריכים לעשות זאת לפני שהם מלווים לאנשים שאינם לקוחות.

בנק אוף אמריקה הוא גם בין הבנקים שמדירים מאזן שלילי כדי שללקוחות תהיה גישה מלאה לתוכניות הגירוי שלהם. כרטיסי אשראי והלוואות אישיות שיש לכם בבנק יכולים לדרוש עיכוב בתשלום לאחר שתי דוחות.

לקוחות יוכלו לעכב את תשלום ההלוואה בחודש או להאריך את תקופתה מבלי לשלם ריבית

לקוחות הזקוקים להקלת תשלומים מהירה יותר יכולים להגיש בקשה מקוונת ולדחות או לדחות. לקוחות מסוימים עשויים לבקש דחיית תשלום על ידי הוספת התשלום לסוף ההלוואה. במקרים מסוימים לקוחות יכולים להגיש בקשה לעזרה כבר כחצי שנה לאחר התשלום הראשון.

המלווים המקוונים של Fundera עושים זאת, ומידע מפורט זמין גם לגבי משכנתאות קיימות, הלוואות לבית (HELOC) והלוואות אחרות.

זכור שחלק מהבנקים דורשים ממך להיות לקוח לפני שתוכל לבקש הלוואה

דבר שיכול להשפיע על ההלוואות שאתה זכאי להן. לכל ההלוואות האישיות של הבנקים יש פרעון של 30 יום ללקוחות קיימים וגם הם יכולים ליהנות מדחיית תשלומים של עד 120 יום ללא דמי ברירת מחדל.

לא יהיה עיכוב ולא יהיה דיווח שלילי לסוכנויות התייחסות לאשראי. עליך לספק רשימה של שיעורי ההלוואה האישיים להשוואה וכל העמלות שגובה הבנק.

אם אתה מנסה למצוא את ההלוואה המתאימה למשכנתא שלך

אתה כנראה תהיה מוצף מכל האפשרויות שהבנקים מציעים. עסקת ההלוואה האישית הטובה ביותר תשתנה בהתאם לצרכים שלכם, אך לרבים מוצעות מגוון הלוואות, החל מהלוואות לבית ועד הלוואות לבית וכרטיסי אשראי.

בנקים מסחריים מציעים הלוואות הכוללות הלוואות לבית, כרטיסי אשראי, הלוואות לעסקים וסוגים אחרים של הלוואות. אלה דומים להלוואות צרכניות מסורתיות, אך גמישות יותר מבחינת תקופת הפדיון, הריבית והתנאים.

אם אתה רוצה ללוות כסף בכדי לבצע רכישה

תמיד יש מישהו שילווה לך כסף, אך עליך להבין כי הלוואה מעוסק עשויה להיות נוחה יותר, אך היא עשויה לגרור ריבית גבוהה יותר יעלה לך יותר. בעיקרו של דבר, הלוואות מסחריות הן סוג ההלוואות שאתה מכיר הכי טוב. הלוואות מסוג זה שונות בריבית ובתקופת ההחזר וניתן להשתמש בהן להקצאת סוגים שונים של אשראי, כגון הלוואות לבית, כרטיסי אשראי והלוואות עסקיות.

בנקים

קואופרטיבים ומלווים מקוונים הם המקור לרוב ההלוואות, אם כי גם משפחה וחברים יכולים להיות מלווים. בנוסף לצורות האשראי המסתובבות הללו, הבנקים יכולים להלוות לך גם עבור הלוואות אישיות, כמו למשל משכנתא לבית, שתוכל לקבל כאשר תקבל משכנתא. זה נותן לך גישה מהירה וקלה להלוואה אישית בריבית נמוכה יותר מאשר הלוואה מסחרית מקמעונאי או מלווה מקוון.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן