הלוואות למוגבלים בצפון

תוכנית הטכנולוגיה המסייעת בצפון קרוליינה מספקת תוכנית לרכישת טכנולוגיה מסייעת לאדם עם מוגבלות המתגוררת בצפון קרוליינה. אתר זה תוכנן עבור סטודנטים קנדים עם מוגבלות ומספק מידע על תוכניות סיוע לנכים ממשלתיים ורשימה של הלוואות לסטודנטים.

תוכניות טכנולוגיות רבות לסיוע ממשלתי הן AFPs

מה שאומר שהן יכולות לספק הלוואות לרכישה או לרכישת טכנולוגיות סיוע. ארגונים ממלכתיים או עמותות שיכולים לסייע לנכים לרכוש טכנולוגיית IVE בסיוע, כמו משרד הבריאות בצפון קרוליינה, מחלקת השיקום הממלכתית או המרכז הלאומי לאנשים עם מוגבלויות.

בעת הגשת בקשה להלוואת FHA

עליך להרוויח משכורת או לקבל תגמולי נכות בעבודה, אך לווים רשאים להשתמש בהכנסות מנכות כדי לקבל משכנתא. האופן שבו היית נכה או איזה סוג נכות היה לך אינו רלוונטי ולא ניתן להשתמש בו בשום דרך לקבוע אם תהיה זכאי להלוואת FCA. אם הייתה לך נכות זמנית, היסטוריית התעסוקה שלך והשכר שאתה מרוויח בעבודה, כמו גם מצב הנכות שלך, יכולים לשמש למטרות הכשרה על ידי המלווה שלך ב- FCHA.

הלוואות נכות ממלכתיות נפרדות מסיוע נכות ממלכתי אחר, אם כי הן עדיין קשורות להחזר חוב. מוגבלות יכולה להפלות אותך על בסיס גיל, מין, מצב נכות, היסטוריה תעסוקתית, הכנסה וגורמים אחרים.

אם יש לך נכות לאחר סיום הלימודים ועדיין יש לך הלוואת סטודנט מצטיינת

ייתכן שתוכל לקבל את החוב במחילה, אם כי הדבר תלוי במידה רבה במלווה הספציפי שלך. אם סטודנט בוחר במלווה המעניק הלוואה חלופית לסטודנט או דוקטורנט, עליו לפנות למלווה כדי להבטיח שהוא מציע הלוואות חלופיות לסטודנטים ולסטודנטים.

ישנם מענקים לבתי נכים

ורבים מאפשרים לך להגיש בקשה לסיוע כספי ישירות. אם מענקים אלה אינם זמינים מהמלווה שלך, המלווים של FHA יכולים לעזור במציאת סוכנויות המציעות מלגות נכות. מדינות מסוימות וחברות הבת שלהן מציעות הלוואות בריבית נמוכה לטכנולוגיות מסייעות ויכולות לסייע ברכישת סיוע מסוג זה. אחרים ידריכו אותך או את בני משפחתך הזכאים לסיוע בנכים בצפון קרוליינה. למידע נוסף התקשרו למספר 651-602-7800 או לתוכנית סיוע לנכים בצפון קרוליינה של משרד הבריאות ושירותי האנוש, או בקרו באתר משרד הבריאות או שלחו דואר אלקטרוני.

כדאי גם לקרוא את המדריך שלנו לקניית בתים לנכים

המכיל מידע על קניית בית לאנשים עם מוגבלות, כולל זכאות להלוואת דירה או משכנתא. למידע נוסף על העזרה הביתית של נבאדה לקנות ואילו תוכניות תמיכה פיננסיות זמינות לאנשים עם מוגבלות בנבאדה שרוצים לקנות בית. אתה יכול גם ללמוד על תוכנית "בית נרכש" של משרד הבריאות בנבאדה אם אתה אחד האנשים שקונים בית.

ספק הלוואות לבית, המלווה כסף לאנשים עם מוגבלויות ובעלי נמוכים לרכישת בתים ולמציאת בתים. נותן הלוואות לבית, המעניק הלוואות וזיכויים לרכישת בתים ו / או למצב הדיור של אנשים עם מוגבלות או הכנסה נמוכה.

הלוואה מובטחת או הלוואה ישירה הניתנת על ידי ה- VA בנוסף למענק לרכישת בית המותאם במיוחד

הלוואות FHA זמינות לכל הלווים המוסמכים, כולל אנשים המקבלים קצבת נכות כמקור הכנסה. אנשים בני 62 ומעלה ונכים פיזיים או נפשיים יכולים לקבל מענקים או שילוב של הלוואות ומענקים, אך מועמדים צעירים יכולים לקבל הלוואות בלבד. הלוואת נכות, אשר יכולה לשמש לצרכים יומיומיים ולהוצאות חודשיות, עומדת לרשות האחראי לטיפול בנכה בגיל 62 ומעלה או לאנשים עם מוגבלות ו / או מחלת נפש.

בבקשת הלוואת דירה אסור למלווים להפלות לווים המקבלים סיוע ממשלתי

אם אתה יכול להרשות לעצמך לשלם את המשכנתא וההכנסה שלך נובעת מתשלומי עבודה או נכות, ייתכן שהבקשה או המלווה שלך לא יידחו בגלל הנכות שלך. יתכן שיש תמיכה כספית בשיפוץ בית לאנשים עם מוגבלויות, כולל שינוי הלוואות, הלוואת דירה או הלוואת חברת הבנייה. בעלי בתים שיש להם משק בית נכה או עצמאי או בן בית נכה שלהם יכולים להגיש בקשה להלוואות. בנוסף לתמיכה כספית לסטודנטים עם מוגבלויות בעלויות הלימוד שלהם, מכללות ואוניברסיטאות רבות מממנות תוכניות מלגות המסייעות בתשלום עבור עזרים נחוצים כמו מכשירי קריאה ושמיעה. NCATP מספקת סיוע כלכלי וטכנולוגיה לתושבי נכים בצפון קרוליינה.

אם כבר בבעלותך בית וביצעת שיפורי נגישות

תוכל להגיש בקשה למענק או הלוואה מה- USDA. תוכנית האשראי הישיר לפיתוח כפרי מאפשרת להרבה יותר אנשים לקנות בית ממה שהיה אפשרי אחרת, ואנחנו מסוגלים לספק אשראי למי שאינו זכאי לקבל אשראי קונבנציונאלי. אם כרגע יש לך מוגבלות, יתכן שזו לא המציאות עבורך לקנות בית. מכיוון שהלוואות FHA מיועדות במיוחד לאנשים עם מוגבלויות, הן מהוות דרך מצוינת לרכוש ולממן בעלות על דירות לאנשים עם מוגבלות, כמו אנשים עם שיתוק מוחין, מחלת אלצהיימר, מחלת פרקינסון או טרשת נפוצה.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן