הלוואות למקבלי קצבאות

הלוואות סטודנטים פדרליות מציעות לסטודנטים ולהוריהם אפשרות ללוות כסף למימון השכלה במכללה באמצעות תוכניות הלוואות הנתמכות על ידי הממשלה. התלמידים מהמעמד הנמוך יכולים לקחת הלוואות מסובסדות, כאשר המדינה משלמת את הריבית על ההלוואה בזמן שהסטודנט נמצא בבית הספר. הלוואות פרטיות הן מכשיר פיננסי שניתן לשלב עם הלוואות פדרליות כדי להפוך את המכללה לברורה במחיר נמוך עבור סטודנטים בעלי הכנסה נמוכה, סטודנטים עם צרכים מיוחדים ומשפחות עם משאבים כספיים מוגבלים. הלוואת סטודנטים פרטית, המכונה לעתים "הלוואה חלופית", הינה הלוואה מסובסדת בה סטודנט משלם עבור מכללה כאשר כספים פדרליים אינם זמינים עבור שכר לימוד, ספרים, אספקה והוצאות אחרות.

במקרה זה

הממשלה הפדרלית תשלם את הריבית על ההלוואה בזמן שהוא או היא בבית הספר, אך הלנת מס תחול ותנוכה בעת פירעון ההלוואה ללווה. הלוואות אלה נקראות הלוואות מסובסדות והן משלמות ריבית בזמן שהלווה נמצא בבית הספר ובתקופת החסד לאחר סיום הלימודים אם הוא זקוק לדחייה. לווים עם הלוואות ישירות יכולים להמשיך ולשלם ריביות שנצברות במהלך תקופת הדחייה, למרות שהם מקבלים תשלומי ריבית מהממשלה הפדרלית.

מורים שלא מצייתים להנחיות המימון יומרו את כספם להלוואה ישירה לא מסובסדת ויצטרכו להחזיר את הכספים בריבית

לא כל ההלוואות האישיות נעשות שוות, ועל הסטודנטים לחפש את שיעורי הריבית ותנאי ההלוואה הטובים ביותר. למלווים שונים עשויים להיות דמי יצירה שונים של הלוואות, כגון שיעורי ריבית שונים, תנאי החזר שונים ועמלות שונות. סטודנטים שלוקחים הלוואות ממלווים פרטיים צריכים לדבר עם המלווה על תוכניות מיזוג הלוואות שהם מציעים.

עבור רוב האנשים

הלוואת סטודנטים פדרלית היא עסקה טובה יותר מאשר הלוואות פרטיות לסטודנטים, אך תחילה תרצו להשתמש באופציה הפדרלית. הקפד למצות את הזכאות שלך להלוואות פדרליות לפני שאתה לוקח הלוואות סטודנטים פרטיות. שקול הלוואה פדרלית PLUS: עבור רוב הסטודנטים, ההלוואות הפדרליות פלוס יכולות להיחשב כחלופה להלוואה פרטית.

הרשימה שלהלן אינה שלמה

ועל הלווים לפנות למשרד סיוע לסטודנטים הפדרלי כדי לוודא שניתן לאחד את הלוואותיהם. הפדרל ריזרב אינו מספק מידע על הטפסים או מסמכי האשראי בהם המלווים יכולים להשתמש בעת מתן הלוואות כשירות ללווים זכאים. לווים שקיבלו הלוואות לפני 5 ביוני יכולים להאריך את תנאי ההלוואה בחמש שנים אם הם מסכימים עם הסכם ההחזר. עם זאת, המשרד יכול להסכים רק להחזיר את כל הלוואות הסטודנטים המוסמכות שקיימות לפני ביצוע הסכם החזר ההלוואה.

כאשר אתה מתחיל לפרוע את ההלוואות הפדרליות שלך

הריבית נקבעת, מה שעוזר לך לחזות את התשלומים שלך לאחר סיום הלימודים. שיעורי הריבית על הלוואות ישירות לסטודנטים עם הלוואות מאוחדות הם בדרך כלל בין 10% ל -15%, אך הם נמוכים יותר עבור לווים שבוחרים לקחת הלוואה ראשונית. הלוואות ישירות של PLUS, הניתנות עם דמי הורים ואינן נכללות בהלוואה כהלוואת מיזוג של סטודנט, מותאמות להכנסת שיקול הדעת של הלווה. ניתן להתאים אותם בכל עת, אם כי התשלום החודשי המקסימלי הוא בדרך כלל 10% מההכנסה השיקולית של הלווה, וניתן להתאים אותם גם בסוף כל שנה.

הלוואות סטודנטים פרטיות אינן מסובסדות

והלווים אחראים להחזר ההלוואה כולה בתוספת ריבית. תמיד מתייחסים להחזר ההלוואה שלך כהכנסה, אך אתה יכול להתייחס להלוואה שלך ולתשלומים שלה כנכסים, בהתאם לנסיבותיך. מכיוון שה- SSA מטפל בכסף שאתה מקבל מההלוואה ולא בהכנסה שלך, ההלוואות חייבות להיות בתום לב והלווה הוא המלווה. לדוגמא, אם אתה לוקח הלוואה הנחשבת לחוזה "תום לב", ה- SSA אינו רואה את כספך (אותו תקבל מהלוואותיך) כהכנסה שלך. אך אם אתה מתייחס אליו כאל מזומן, עליך להחזיר אותו במסגרת הסכם האשראי או שהוא "נשכח" בחובך, נאמר בהסכם. במקרה של הלוואות פדרליות לסטודנטים, לווים אינם צריכים להוכיח צורך כלכלי בהלוואה לא מסובסדת וייתכן שהם יוכלו ללוות יותר. קבלת הלוואת סטודנטים עשויה לדרוש צעדים נוספים בהתבסס על סוג ההלוואה ששולמה. עליך לפנות לבנק המקומי או לאיגוד האשראי שלך כדי לבדוק את האפשרויות העומדות לרשותך ומלווים אחרים. הלוואה מלווה בעל ריבית גבוהה יותר מאשר בהלוואה הראשונה, כגון כרטיס אשראי או משכנתא.

מורים בוויסקונסין זכאים למחילה או לביטול הלוואות אם יש להם סוגים מסוימים של הלוואות

לווים הלווים הפדרליים של פרקינס עשויים להיות זכאים לבטל את חלקם או את כל הלוואתם אם הם עובדים באזורים מקצועיים מסוימים. איגודי אשראי מוכנים לקבל צורות זיהוי חלופיות, ואף מעניקים הלוואות מיוחדות למקבלי DACA וללקוחות בנקים הנאבקים במגפות.

Table of Contents

אולי יעניין אותך:

טיפים לכתיבה של מסמכים נוטריוניים

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של שיטות עבודה מומלצות לכתיבת מסמכים נוטריוניים. הוא מתאר טיפים חיוניים לשיפור הבהירות, הדיוק והיעילות המשפטית, מה שהופך אותו לכלי

Read More »
דילוג לתוכן